Νάντια Κοντογεώργη: Το «Κάτω Παρτάλι» ήταν ένα δωράκι

Τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω ότι το ευρύ κοινό βλέπει και ευχαριστιέται τη σειρά. Μέχρι πριν από λίγο διάστημα, καθώς βρισκόμουν συνέχεια ανάμεσα στα γυρίσματα και στις παραστάσεις, δεν είχα αντιληφθεί τι ακριβώς συνέβαινε», είπε η ηθοποιός
Για το «Κάτω Παρτάλι», την ξαφνική αναγνωρισιμότητα, αλλά και τη ζωή της πριν συμμετάσχει στην πολύ πετυχημένη σειρά μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό η Νάντια Κοντογεώργη.




















«Καταρχήν δεν αισθάνθηκα ποτέ αδικημένη για να θεωρήσω ότι τώρα ήρθε η δικαίωση. Νιώθω ότι ο κόσμος είχε πολλή ανάγκη από μια ωραία κωμωδία με εξαιρετικούς χαρακτήρες. Χαίρομαι πολύ για όσα ζω. Τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω ότι το ευρύ κοινό βλέπει και ευχαριστιέται τη σειρά. Μέχρι πριν από λίγο διάστημα, καθώς βρισκόμουν συνέχεια ανάμεσα στα γυρίσματα και στις παραστάσεις, δεν είχα αντιληφθεί τι ακριβώς συνέβαινε», είπε η ηθοποιός στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly.

Όσο για το αν η αναγνωρισιμότητα είναι κάτι που την πιέζει; «Όχι. Εδώ χτίζεις σχέσεις καιρό με φίλους και συνεργάτες σου και δεν παύεις να επιθυμείς, όταν σε συναντούν, να σου χαμογελούν. Αισθάνεσαι ότι είναι το μεγαλύτερο κέρδος που μπορεί να έχεις. Γι αυτό που μου συμβαίνει τώρα, δεν έχω κάνει τίποτα, πέρα από τη συμμετοχή μου σε μια σειρά που αρέσεις στον κόσμο. Είναι τέλειο, μοναδικό».
 
Τέλος, αναφέρθηκε και στο πώς ήταν η ζωή της πριν από το «Κάτω Παρτάλι»: «Πολύ ωραία. Απλώς τώρα μου ήρθε και ένα δωράκι. Νιώθω γενικά τυχερός άνθρωπος. ¨Έχω δουλέψει μεν, αλλά τα πράγματα μου ήρθαν γλυκά και όμορφα. Μου δόθηκαν ευκαιρίες να κάνω θεατρικά όσα μου άρεσουν, με εκφράζουν και με έχουν βελτιώσει. Έχω συνεργαστεί με πολύ σημαντικούς ανθρώπους μέσω των οποίων εξελίχθηκα».πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...