Μουσική:Κωνσταντίνος Γαλανός: «Τα Δικά Μου Τραγούδια»

Το νέο του κομμάτι μόλις κυκλοφόρησε από την «Platinum Records» και έχει τίτλο «Τα Δικά Μου Τραγούδια».

Πρόκειται για μια επανεκτέλεση του ομότιτλου κομματιού του Γιώργου Αλκαίου.

Ο λόγος για τον Κωνσταντίνο Γαλανό, που αποφάσισε να διασκευάσει το... αγαπημένο του κομμάτι.


«Από την πρώτη μέρα πολύς κόσμος μου ζητάει «εξηγήσεις» λέγοντάς μου ότι έχει ταλαιπωρηθεί να ακούει συνέχεια διασκευές. Κάνω επανεκτέλεση του κομματιού και όχι διασκευή γιατί δεν έχω αλλάξει καθόλου την μουσική. Ερμήνευσα ξανά ένα πολύ αγαπημένο μου τραγούδι, με σεβασμό και εκτίμηση προς του δημιουργούς του. Το έκανα γιατί επιθυμώ να εντάξω στο επίσημο ρεπερτόριό μου και να το τραγουδάω καιρό στον κόσμο», λέει ο νεαρός τραγουδιστής στο protothema.gr.


Ακούστε το νέο κομμάτι του νεαρού καλλιτέχνη: 
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...