Επιτέλους μια εκπληκτική πανέξυπνη παγκόσμια καμπάνια του Ελ. Βενιζέλος: «PerhaΨ you’re an AΘenian too»! (Φωτό)

«Ίσως κι εσύ να ‘σαι Αθηναίος!»: Με το σλόγκαν αυτό («PerhaΨ you’re an AΘenian too») και με μια εκστρατεία, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) καλεί επισκέπτες από όλον τον κόσμο να νιώσουν πολίτες της Αθήνας μέσω της πρωτοβουλίας του αεροδρομίου, «City Pair Initiative» που τέθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), για την προβολή και την ενίσχυση της ελκυστικότητας της Αθήνας ως προορισμού σε 18 διεθνή αεροδρόμια με συνολική ετήσια κίνηση 170.000.000 επιβατών.

http://www.aftodioikisi.gr/mediafiles/2013/05/aerodromio_eleftherios_venizelos_aftodioikisi.jpg
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, αποστολή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού επισκέφθηκε την προηγούμενη εβδομάδα 3 από τα αεροδρόμια-αγγελιοφόρους του μηνύματος στη Γερμανία και, συγκεκριμένα, τα αεροδρόμια του Μονάχου, του Ντίσελντορφ και του Αμβούργου. Ο Γενικός Διευθυντής του ΔΑΑ, Γιάννης Παράσχης και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς, συνοδεία των Γενικών Προξένων της Ελλάδας στις αντίστοιχες γερμανικές πόλεις, ξεναγήθηκαν στους χώρους των αεροδρομίων, όπου, καθ'όλη τη διάρκεια του 2014, έντονη είναι η παρουσία της πόλης μας, αναφέρει το ΑΠΕ - ΜΠΕ.
http://www.360.com.gr/wp-content/uploads/34.jpg
Μάλιστα, στρέφοντας τα βλέμματα στην Αθήνα, οι χώροι, οι ιστοσελίδες, τα περιοδικά και τα social media των τριών γερμανικών αεροδρομίων με τη συνολική ετήσια κίνηση 72.900.000 επιβατών, έγιναν εξαιρετικές πλατφόρμες ενίσχυσης της δυναμικής της Αθήνας στον παγκόσμιο χάρτη των κορυφαίων ταξιδιωτικών προορισμών – και μάλιστα σε μια περίοδο δοκιμασίας από την οικονομική συγκυρία και τις επιπτώσεις της.
http://www.360.com.gr/wp-content/uploads/43.jpg
Η γερμανική αγορά, από τις πιο δυνατές αγορές για το αεροδρόμιο της Αθήνας (αντιστοιχεί στο 17% της αγοράς της Δυτικής Ευρώπης), επέδειξε εξαιρετικά ισχυρή ανθεκτικότητα κατά την περίοδο της κρίσης. Επιπλέον, κατά το α’ τετράμηνο του 2014, η αγορά της Γερμανίας σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο 45%.
Εκτός από τα 3 γερμανικά αεροδρόμια, η εκστρατεία «PerhaΨ you’re an AΘenian too» που «παίζει» με τα γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου και με οικουμενικές έννοιες ελληνικής προέλευσης, όπως «ιστορία», «αρμονία», «φιλοξενία», προβάλλει την Αθήνα σε 15 ακόμη διεθνή αεροδρόμια στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τη Ρωσία, καθώς επίσης και στον Καναδά, τις ΗΠΑ και τη Λατινική Αμερική, τα οποία, με τη σειρά τους, έχουν εξασφαλίσει την αμοιβαία υποστήριξη των αντίστοιχων προορισμών από το αεροδρόμιο της Αθήνας.
http://www.360.com.gr/wp-content/uploads/63.jpg
«Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα της επίσκεψής μας», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής του ΔΑΑ, Γιάννης Παράσχης, «σε τρία ιδιαίτερα σημαντικά και δυναμικά μέλη της οικογένειας των 18 αεροδρομίων που συμμετέχουν ενεργά στην ενίσχυση της δυναμικής της Αθήνας. Σε αυτούς τους έξι μήνες που μεσολάβησαν από την έναρξη της συνεργασίας μας, τα αεροδρόμια έχουν αποδειχθεί εξαιρετικοί αγγελιοφόροι της καμπάνιας του αεροδρομίου της Αθήνας, PerhaΨ you’re an AΘenian too.»
http://www.360.com.gr/wp-content/uploads/81.jpg
Μνημόνια Συνεργασίας ΔΑΑ με 18 αεροδρόμια
Τα μνημόνια συνεργασίας με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών υπέγραψαν τον Οκτώβριο 2013 τα 18 «City Pair αεροδρόμια», στο πλαίσιο του 1ου Συμποσίου ACES (1st Airport Chief Executives’ Symposium), μιας πρωτοβουλίας του ΔΑΑ με στόχο τη βελτίωση της θέσης της Αθήνας στον παγκόσμιο χάρτη των κορυφαίων ταξιδιωτικών προορισμών. Την «αεροδρομιακή συμμαχία» επισφράγισε η αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, που ανακοίνωσε στο Συνέδριο η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη.πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...