Τη θέση της στο λιμάνι του Βόλου, δίπλα από την κεντρική
είσοδο του λιμανιού, στο ύψος της οδού Καρτάλη, πήρε και πάλι από σήμερα
η «Αργώ», μετά την ολοκλήρωση των εργασιών συντήρησης του σκάφους που
ξεκίνησαν πριν από δύο περίπου μήνες.
Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν είναι: λίπανση των επιφανειών καθώς και όλων των σχοινιών, τρίψιμο, στοκάρισμα και χρωματισμός των υφάλων, αποκατάσταση όλων των στρόμβων και των σημείων πρόσδεσης και έλεγχος των ρελιών.
Επίσης, έγινε ο προβλεπόμενος υφαλοχρωματισμός της κουπαστής και ο ανά εξάμηνο έλεγχος της κατάστασης της δομής των τμημάτων του σκάφους, για την αποκατάσταση φθορών και των πιθανών αλλοιώσεων.
Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Φ. Λαμπρινίδης επανέλαβε ότι, μέλημα της υπηρεσίας, από την πρώτη στιγμή, ήταν να δημιουργηθούν σταθερές συνθήκες συντήρησης του σκάφους και να τηρηθεί απαρέγκλιτα το ημερολόγιο συντηρήσεων, ώστε να διασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή αντοχή του στο χρόνο.
Αυτό πλέον έχε επιτευχθεί και μάλιστα με δραστική μείωση του κόστους συντήρησης του σκάφους. Πρόσθεσε δε ότι «σταθερός στόχος δεν μπορεί παρά να είναι μία λύση προοπτικής για τα επόμενα χρόνια, καθώς η Αργώ, παράλληλα με την τουριστική της αξιοποίηση, επιβάλλεται να αποτελεί σημείο εκκίνησης για την γνωριμία με την ιστορία του τόπου, δηλαδή προσφέρεται για μία ευρύτατη υλοποίηση εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών και πολιτιστικών δράσεων».
Σημειώνεται ότι τις εργασίες συντήρησης επέβλεψε το Τμήμα Συντηρήσεων της Τεχνικής Υπηρεσίας Δήμου Βόλου, ενώ στις εργασίες καθέλκυσης συνέβαλαν μέλη του Συλλόγου Κωπηλατών Αργούς «Αργοναύτες», παρουσία της Προέδρου της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Σ.Μπαρτζιώκα.
Το σκάφος θα παραμείνει στη θάλασσα για τους επόμενους τέσσερις μήνες, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, και το Φθινόπωρο θα ανελκυστεί πάλι στο χώρο στέγασης εντός του λιμένος Βόλου.
Πηγές: Ταχυδρόμος, Ἔρρωσο, crashonline
Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν είναι: λίπανση των επιφανειών καθώς και όλων των σχοινιών, τρίψιμο, στοκάρισμα και χρωματισμός των υφάλων, αποκατάσταση όλων των στρόμβων και των σημείων πρόσδεσης και έλεγχος των ρελιών.
Επίσης, έγινε ο προβλεπόμενος υφαλοχρωματισμός της κουπαστής και ο ανά εξάμηνο έλεγχος της κατάστασης της δομής των τμημάτων του σκάφους, για την αποκατάσταση φθορών και των πιθανών αλλοιώσεων.
Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Φ. Λαμπρινίδης επανέλαβε ότι, μέλημα της υπηρεσίας, από την πρώτη στιγμή, ήταν να δημιουργηθούν σταθερές συνθήκες συντήρησης του σκάφους και να τηρηθεί απαρέγκλιτα το ημερολόγιο συντηρήσεων, ώστε να διασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή αντοχή του στο χρόνο.
Αυτό πλέον έχε επιτευχθεί και μάλιστα με δραστική μείωση του κόστους συντήρησης του σκάφους. Πρόσθεσε δε ότι «σταθερός στόχος δεν μπορεί παρά να είναι μία λύση προοπτικής για τα επόμενα χρόνια, καθώς η Αργώ, παράλληλα με την τουριστική της αξιοποίηση, επιβάλλεται να αποτελεί σημείο εκκίνησης για την γνωριμία με την ιστορία του τόπου, δηλαδή προσφέρεται για μία ευρύτατη υλοποίηση εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών και πολιτιστικών δράσεων».
Σημειώνεται ότι τις εργασίες συντήρησης επέβλεψε το Τμήμα Συντηρήσεων της Τεχνικής Υπηρεσίας Δήμου Βόλου, ενώ στις εργασίες καθέλκυσης συνέβαλαν μέλη του Συλλόγου Κωπηλατών Αργούς «Αργοναύτες», παρουσία της Προέδρου της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Σ.Μπαρτζιώκα.
Το σκάφος θα παραμείνει στη θάλασσα για τους επόμενους τέσσερις μήνες, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, και το Φθινόπωρο θα ανελκυστεί πάλι στο χώρο στέγασης εντός του λιμένος Βόλου.
Πηγές: Ταχυδρόμος, Ἔρρωσο, crashonline
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου