Μέχρι τη Δευτέρα 14 Ιουλίου η υποβολή των μηχανογραφικών
*Πανελλαδικές: «Πάτωσαν» οι υποψήφιοι στα ειδικά μαθήματα.Χειρότερες από πέρσι οι επιδόσεις στα ειδικά μαθήματα, οδηγούν σε συγκράτηση των βάσεων - Στα αγγλικά αρίστευσε μόλις το 1,66% - Λήγει τη Δευτέρα η προθεσμία υποβολής των μηχανογραφικών δελτίων
Ανασχετικά στην άνοδο των βάσεων σε σχολές όπως η αρχιτεκτονική και οι ξένες φιλολογίες, αναμένεται να λειτουργήσουν οι βαθμοί στα ειδικά μαθήματα, καθώς, όπως προκύπτει από την στατιστική ανάλυση, οι επιδόσεις των υποψηφίων είναι χειρότερες φέτος σε σχέση με πέρυσι.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο γραμμικό σχέδιο φέτος αρίστευσε το 3,75% των υποψηφίων από 8,75% πέρυσι. Από 15- 18 έγραψε το 23,06% των μαθητών (34,94 πέρυσι). Στα αγγλικά αρίστευσε μόλις το 1,66% (5,22% πέρυσι), ενώ από 15- 18 έγραψε το 18,33% (25,52% πέρυσι).
Τη Δευτέρα 14 Ιουλίου λήγει η προθεσμία υποβολής των μηχανογραφικών δελτίων. Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Παιδείας επισημαίνει ότι ο ρυθμός υποβολής είναι έως τώρα ιδιαίτερα χαμηλός και καλεί τους υποψήφιους να προβούν σύντομα στην οριστικοποίηση του Μηχανογραφικού τους Δελτίου, ώστε να αποφευχθούν πιθανά τεχνικά προβλήματα στις οριστικοποιήσεις, λόγω υπερφόρτωσης του συστήματος τις τελευταίες ημέρες.
Από την ανάλυση των στοιχείων, όπως φαίνεται, επιβεβαιώνεται οτι υπάρχει ελαφρώς ανοδική τάση των βάσεων στο 1ο, 2ο, 3ο και 4ο επιστημονικό πεδίο και σταθεροποιητική τάση στο 5ο επιστημονικό πεδίο με ελαφρώς πτωτική πορεία.
Τα γραπτά στα δύσκολα, όπως αποκαλούνται, μαθήματα, είναι καλύτερα βαθμολογημένα από πέρυσι, όπως τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Χημεία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά Θετικής Κατεύθυνσης έγραψε φέτος το 35,5%, ενώ πέρυσι το 57,8% και στα Μαθηματικά Θετικής ποσοστό 28,5%, έναντι 47,8%.
Από την πλευρά του, ακόμα και βάση άνω των 19.000 μορίων εκτιμά για την Ιατρική Αθηνών ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ, Γ. Βαφειαδάκης, ενώ για το 3ο επιστημονικό πεδίο εκτιμά ότι η άνοδος θα είναι γενικότερη από 300 έως και 500 μόρια.
Η πτώση στο 5ο επιστημονικό πεδίο, όπως εξηγεί ο εκπαιδευτικός, οφείλεται στην αύξηση των προσφερόμενων θέσεων και στη μείωση των εισακτέων κατά 21%.
Εκτιμάται ότι θα έχουν ανοδική τάση οι αστυνομικές σχολές, καθώς αναμένεται να πάρουν άτομα για σπουδές ενώ, σύμφωνα με την ανάλυση των βαθμολογικών δεδομένων, ανοδική θα είναι η τάση και στα Πολυτεχνικά τμήματα, καθώς οι βαθμολογίες στα Μαθηματικά είναι υψηλές.
Οι μετεγγραφές, όπως επισημαίνεται, θα αυξήσουν κατά πολύ τις βάσεις στα λεγόμενα καλά περιφερειακά τμήματα, όπως τα τμήματα των Μηχανολόγων στην επαρχία, που θεωρούνται οτι έχουν άμεση σύνδεση με την αγορά εργασίας.
Βαθμός κατά μάθημα(Α) | Βαθμός κατά μάθημα(Β)
Αριθμός προσέλευσης | Αριθμός προσέλευσης Κατεύθυνσης
Κλιμάκωση Γενικής Βαθμολογίας (Α) | Κλιμάκωση Γενικής Βαθμολογίας (Β)
Στατιστικά άνω του 10 | Στατιστικά άνω του 10 κατεύθυνσης(Α) | Στατιστικά άνω του 10 κατεύθυνσης(Β)
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Αριθμός προσέλευσης
Τα σχολεία, όπως είπε στο prototothema.gr ο υφυπουργός, θα πρέπει να επικαιροποιήσουν μέχρι αύριο τα αποτελέσματα, ημέρα λήξης του διδακτικού έτους.
Η νομοθετική απαίτηση της επίτευξης βαθμού τουλάχιστον 10 σε κάθε κλάδο των μαθημάτων της «Ελληνικής Γλώσσας» (3 κλάδοι: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία) και των «Μαθηματικών» (2 κλάδοι: Άλγεβρα και Γεωμετρία) για την προαγωγή των μαθητών, συνάγεται ότι αποτελεί ένα αρκετά απαιτητικό μέτρο που μπορεί να οδηγήσει σε αδικίες, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας.
Για την επανέκδοση των αποτελεσμάτων στα δύο ανωτέρω μαθήματα για την προαγωγή του μαθητή δεν θα απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο, αλλά η επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων.
Ο υφυπουργός Παιδείας παρέθεσε στοιχεία, που δείχουν ότι η αποτυχία πέρυσι, χωρίς την Τράπεζα Θεμάτων, ήταν μεγαλύτερη από φέτος απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Θανάση Πετράκου.
Ο υφυπουργός είπε ότι το υπουργείο στηρίζει το θεσμό της Τράπεζας Θεμάτων, πρόσθεσε όμως ότι κατατίθεται άμεσα στη Βουλή τροπολογία για το ζήτημα της προαγωγής.
Πρόκειται για τροπολογία, την οποία ανακοίνωσε ουσιαστικά από χθες το υπουργείο Παιδείας και που θα αποτελεί βαθμολογική οδηγία για την αντιμετώπιση των μαθητών της Α' Λυκείου, που έδωσαν φέτος με το σύστημα της Τράπεζας Θεμάτων.
Από την πρώτη ημέρα εφαρμογής αυτού του θεσμού, όπως είπε ο υφυπουργός, το υπουργείο ξεκίνησε έρευνα μέσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες και συγκέντρωσε τα βαθμολογικά στοιχεία της φετινής και της περυσινής Α' Λυκείου.
«Οι μαθητές της Α' Λυκείου που έδωσαν εξετάσεις με το περσινό σύστημα, χωρίς την Τράπεζα Θεμάτων, είχαν μεγαλύτερα ποσοστά αποτυχίας, κάτω από το 10, απ' ότι φέτος με την Τράπεζα Θεμάτων» είπε ο υφυπουργός και παρέδωσε τα στοιχεία «ως απάντηση σε όσους αμφισβητούν την Τράπεζα Θεμάτων».
Αναφερόμενος στο ποσοστό των μαθητών που παραπέμπονται για επανεξέταση το Σεπτέμβριο, ο κ. Δερμεντζόπουλος είπε ότι η δεύτερη φάση της έρευνας δείχνει ότι τα ποσοστά αυτά θα φθάσουν κάπου στο 20% με 23%. Τα στοιχεία πιθανότατα θα δημοσιοποιηθούν αύριο.
Από τα στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή ο υφυπουργός, προκύπτει ότι το ποσοστό των μαθητών με γραπτά στην Α' Λυκείου κάτω από τη βάση, κινήθηκε:
• Στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία το 2013-14 σε ποσοστό 31% και πέρυσι σε ποσοστό 36%
• Στη Νέα Ελληνική Λογοτεχνία το ποσοστό φέτος ήταν 10% και πέρυσι ήταν 16%
• Στη Νέα Ελληνική Γλώσσα φέτος το ποσοστό ήταν 14% και πέρυσι 16%
• Στην Ιστορία φέτος το ποσοστό ήταν 37% και πέρυσι ήταν 38%.
• Στην 'Αλγεβρα φέτος το ποσοστό ήταν 48% και πέρυσι ήταν 57%.
• Στη Γεωμετρία φέτος το ποσοστό ήταν 47% και πέρυσι ήταν 56%
• Στη Φυσική φέτος το ποσοστό ήταν 50% και πέρυσι ήταν 56%
• Στη Χημεία φέτος το ποσοστό ήταν 48% και πέρυσι ήταν 53%
• Στη Βιολογία φέτος το ποσοστό ήταν 41% και πέρυσι ήταν 34%.
Η ΟΛΜΕ πάντως σε σημερινή της συνέντευξη ζητεί να να επανέλθει άμεσα ο προηγούμενος τρόπος προαγωγής των μαθητών για την Α' Λυκείου και να μη συνυπολογιστεί ο βαθμός της Α' Λυκείου για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων.
Πηγη
Ανασχετικά στην άνοδο των βάσεων σε σχολές όπως η αρχιτεκτονική και οι ξένες φιλολογίες, αναμένεται να λειτουργήσουν οι βαθμοί στα ειδικά μαθήματα, καθώς, όπως προκύπτει από την στατιστική ανάλυση, οι επιδόσεις των υποψηφίων είναι χειρότερες φέτος σε σχέση με πέρυσι.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο γραμμικό σχέδιο φέτος αρίστευσε το 3,75% των υποψηφίων από 8,75% πέρυσι. Από 15- 18 έγραψε το 23,06% των μαθητών (34,94 πέρυσι). Στα αγγλικά αρίστευσε μόλις το 1,66% (5,22% πέρυσι), ενώ από 15- 18 έγραψε το 18,33% (25,52% πέρυσι).
Τη Δευτέρα 14 Ιουλίου λήγει η προθεσμία υποβολής των μηχανογραφικών δελτίων. Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Παιδείας επισημαίνει ότι ο ρυθμός υποβολής είναι έως τώρα ιδιαίτερα χαμηλός και καλεί τους υποψήφιους να προβούν σύντομα στην οριστικοποίηση του Μηχανογραφικού τους Δελτίου, ώστε να αποφευχθούν πιθανά τεχνικά προβλήματα στις οριστικοποιήσεις, λόγω υπερφόρτωσης του συστήματος τις τελευταίες ημέρες.
Πιο δύσκολη η εισαγωγή στα πανεπιστήμια - Ανοδική πορεία στο 1ο, 2ο,
3ο και 4ο επιστημονικό πεδίο - Πτώση στο 5ο - ΟΕΦΕ: Ακόμα και πάνω από
19.000 μόρια η βάση της Ιατρικής - Με ανοδική τάση οι αστυνομικές σχολές
Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας τα στατιστικά στοιχεία των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Από την ανάλυση των στοιχείων, όπως φαίνεται, επιβεβαιώνεται οτι υπάρχει ελαφρώς ανοδική τάση των βάσεων στο 1ο, 2ο, 3ο και 4ο επιστημονικό πεδίο και σταθεροποιητική τάση στο 5ο επιστημονικό πεδίο με ελαφρώς πτωτική πορεία.
Τα γραπτά στα δύσκολα, όπως αποκαλούνται, μαθήματα, είναι καλύτερα βαθμολογημένα από πέρυσι, όπως τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Χημεία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά Θετικής Κατεύθυνσης έγραψε φέτος το 35,5%, ενώ πέρυσι το 57,8% και στα Μαθηματικά Θετικής ποσοστό 28,5%, έναντι 47,8%.
Από την πλευρά του, ακόμα και βάση άνω των 19.000 μορίων εκτιμά για την Ιατρική Αθηνών ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ, Γ. Βαφειαδάκης, ενώ για το 3ο επιστημονικό πεδίο εκτιμά ότι η άνοδος θα είναι γενικότερη από 300 έως και 500 μόρια.
Η πτώση στο 5ο επιστημονικό πεδίο, όπως εξηγεί ο εκπαιδευτικός, οφείλεται στην αύξηση των προσφερόμενων θέσεων και στη μείωση των εισακτέων κατά 21%.
Εκτιμάται ότι θα έχουν ανοδική τάση οι αστυνομικές σχολές, καθώς αναμένεται να πάρουν άτομα για σπουδές ενώ, σύμφωνα με την ανάλυση των βαθμολογικών δεδομένων, ανοδική θα είναι η τάση και στα Πολυτεχνικά τμήματα, καθώς οι βαθμολογίες στα Μαθηματικά είναι υψηλές.
Οι μετεγγραφές, όπως επισημαίνεται, θα αυξήσουν κατά πολύ τις βάσεις στα λεγόμενα καλά περιφερειακά τμήματα, όπως τα τμήματα των Μηχανολόγων στην επαρχία, που θεωρούνται οτι έχουν άμεση σύνδεση με την αγορά εργασίας.
Βαθμός κατά μάθημα(Α) | Βαθμός κατά μάθημα(Β)
Αριθμός προσέλευσης | Αριθμός προσέλευσης Κατεύθυνσης
Κλιμάκωση Γενικής Βαθμολογίας (Α) | Κλιμάκωση Γενικής Βαθμολογίας (Β)
Στατιστικά άνω του 10 | Στατιστικά άνω του 10 κατεύθυνσης(Α) | Στατιστικά άνω του 10 κατεύθυνσης(Β)
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Αριθμός προσέλευσης
Α' Λυκείου: 48% στην Άλγεβρα, 50% στη Φυσική η αποτυχία
Στην επανέκδοση των αποτελεσμάτων των μαθητών της Α' Λυκείου, με βάση τη νέα ρύθμιση, που ανακοίνωσε ο υφυπουργός Παιδείας, Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, προχωρούν αύριο τα λύκεια της χώρας
Στην επανέκδοση των αποτελεσμάτων των μαθητών της Α' Λυκείου, με βάση τη νέα ρύθμιση, που ανακοίνωσε ο υφυπουργός Παιδείας, Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, προχωρούν αύριο τα λύκεια της χώρας.Τα σχολεία, όπως είπε στο prototothema.gr ο υφυπουργός, θα πρέπει να επικαιροποιήσουν μέχρι αύριο τα αποτελέσματα, ημέρα λήξης του διδακτικού έτους.
Η νομοθετική απαίτηση της επίτευξης βαθμού τουλάχιστον 10 σε κάθε κλάδο των μαθημάτων της «Ελληνικής Γλώσσας» (3 κλάδοι: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία) και των «Μαθηματικών» (2 κλάδοι: Άλγεβρα και Γεωμετρία) για την προαγωγή των μαθητών, συνάγεται ότι αποτελεί ένα αρκετά απαιτητικό μέτρο που μπορεί να οδηγήσει σε αδικίες, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας.
Για την επανέκδοση των αποτελεσμάτων στα δύο ανωτέρω μαθήματα για την προαγωγή του μαθητή δεν θα απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο, αλλά η επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων.
Ο υφυπουργός Παιδείας παρέθεσε στοιχεία, που δείχουν ότι η αποτυχία πέρυσι, χωρίς την Τράπεζα Θεμάτων, ήταν μεγαλύτερη από φέτος απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Θανάση Πετράκου.
Ο υφυπουργός είπε ότι το υπουργείο στηρίζει το θεσμό της Τράπεζας Θεμάτων, πρόσθεσε όμως ότι κατατίθεται άμεσα στη Βουλή τροπολογία για το ζήτημα της προαγωγής.
Πρόκειται για τροπολογία, την οποία ανακοίνωσε ουσιαστικά από χθες το υπουργείο Παιδείας και που θα αποτελεί βαθμολογική οδηγία για την αντιμετώπιση των μαθητών της Α' Λυκείου, που έδωσαν φέτος με το σύστημα της Τράπεζας Θεμάτων.
Από την πρώτη ημέρα εφαρμογής αυτού του θεσμού, όπως είπε ο υφυπουργός, το υπουργείο ξεκίνησε έρευνα μέσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες και συγκέντρωσε τα βαθμολογικά στοιχεία της φετινής και της περυσινής Α' Λυκείου.
«Οι μαθητές της Α' Λυκείου που έδωσαν εξετάσεις με το περσινό σύστημα, χωρίς την Τράπεζα Θεμάτων, είχαν μεγαλύτερα ποσοστά αποτυχίας, κάτω από το 10, απ' ότι φέτος με την Τράπεζα Θεμάτων» είπε ο υφυπουργός και παρέδωσε τα στοιχεία «ως απάντηση σε όσους αμφισβητούν την Τράπεζα Θεμάτων».
Αναφερόμενος στο ποσοστό των μαθητών που παραπέμπονται για επανεξέταση το Σεπτέμβριο, ο κ. Δερμεντζόπουλος είπε ότι η δεύτερη φάση της έρευνας δείχνει ότι τα ποσοστά αυτά θα φθάσουν κάπου στο 20% με 23%. Τα στοιχεία πιθανότατα θα δημοσιοποιηθούν αύριο.
Από τα στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή ο υφυπουργός, προκύπτει ότι το ποσοστό των μαθητών με γραπτά στην Α' Λυκείου κάτω από τη βάση, κινήθηκε:
• Στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία το 2013-14 σε ποσοστό 31% και πέρυσι σε ποσοστό 36%
• Στη Νέα Ελληνική Λογοτεχνία το ποσοστό φέτος ήταν 10% και πέρυσι ήταν 16%
• Στη Νέα Ελληνική Γλώσσα φέτος το ποσοστό ήταν 14% και πέρυσι 16%
• Στην Ιστορία φέτος το ποσοστό ήταν 37% και πέρυσι ήταν 38%.
• Στην 'Αλγεβρα φέτος το ποσοστό ήταν 48% και πέρυσι ήταν 57%.
• Στη Γεωμετρία φέτος το ποσοστό ήταν 47% και πέρυσι ήταν 56%
• Στη Φυσική φέτος το ποσοστό ήταν 50% και πέρυσι ήταν 56%
• Στη Χημεία φέτος το ποσοστό ήταν 48% και πέρυσι ήταν 53%
• Στη Βιολογία φέτος το ποσοστό ήταν 41% και πέρυσι ήταν 34%.
Η ΟΛΜΕ πάντως σε σημερινή της συνέντευξη ζητεί να να επανέλθει άμεσα ο προηγούμενος τρόπος προαγωγής των μαθητών για την Α' Λυκείου και να μη συνυπολογιστεί ο βαθμός της Α' Λυκείου για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων.
Πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου