Αυτή είναι η νέα γενιά του roadster της Mazda, που αποκαλύφθηκε τα
ξημερώματα σε τρία σημεία του πλανήτη: στο Μοντερέι της Καλιφόρνια, στο
Τόκιο και στη Βαρκελώνη.
Στην παρουσίαση επί αμερικάνικου εδάφους, από όπου υπάρχει η απευθείας σύνδεση, εμφανίστηκαν μάλιστα οι Duran Duran, ένα από τα πλέον δημοφιλή συγκροτήματα της δεκαετίας του ’80. Παρακολουθήστε σε επανάληψη την εκδήλωση με την πρεμιέρα του νέου MX-5.
Η πρώτη γενιά του MX-5 λανσαρίστηκε το 1989 και φέτος εορτάστηκε η συμπλήρωση 25 ετών από την κυκλοφορία του. Το διθέσιο ιαπωνικό αυτοκίνητο έχει ξεπεράσει τις 930.000 πωλήσεις μέχρι σήμερα και παραμένει ένα από τα πιο απολαυστικά πισωκίνητα μοντέλα.
Η σχεδίαση της τέταρτης γενιάς του MX-5 αποτελεί εξέλιξη του Kodo Design, της φιλοσοφίας που διέπει όλα τα νέα μοντέλα της Mazda. Τα… σχιστά φώτα και η μεγάλη μάσκα χαρακτηρίζουν το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, που έχει μήκος 3,92 m. Μυώδες δείχνει το MX-5 από πίσω, με διπλή απόληξη της εξάτμισης στη μία πλευρά του προφυλακτήρα. Όσο πρέπει sport είναι το εσωτερικό, με ανάλογα καθίσματα, δερμάτινες επενδύσεις, μικρό επιλογέα ταχυτήτων και λεπτομέρειες από χρώμιο.
Η Mazda κατάφερε να περιορίσει το βάρος του roadster κατά περισσότερα από 100 kg σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το ύψος του καπό είναι μικρότερο, ενώ μετατοπίστηκαν προς τα πίσω οι πρώτες κολώνες, ώστε ο οδηγός να αποκτήσει καλύτερη ορατότητα. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Πλήρη στοιχεία για τα μηχανικά μέρη δεν ανακοινώθηκαν, απλά ότι το νέο MX-5 θα εφοδιάζεται με τους νέους βενζινοκινητήρες SkyActiv-G και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
... ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)
VIDEO Mazda USA
Στην παρουσίαση επί αμερικάνικου εδάφους, από όπου υπάρχει η απευθείας σύνδεση, εμφανίστηκαν μάλιστα οι Duran Duran, ένα από τα πλέον δημοφιλή συγκροτήματα της δεκαετίας του ’80. Παρακολουθήστε σε επανάληψη την εκδήλωση με την πρεμιέρα του νέου MX-5.
Η πρώτη γενιά του MX-5 λανσαρίστηκε το 1989 και φέτος εορτάστηκε η συμπλήρωση 25 ετών από την κυκλοφορία του. Το διθέσιο ιαπωνικό αυτοκίνητο έχει ξεπεράσει τις 930.000 πωλήσεις μέχρι σήμερα και παραμένει ένα από τα πιο απολαυστικά πισωκίνητα μοντέλα.
Η σχεδίαση της τέταρτης γενιάς του MX-5 αποτελεί εξέλιξη του Kodo Design, της φιλοσοφίας που διέπει όλα τα νέα μοντέλα της Mazda. Τα… σχιστά φώτα και η μεγάλη μάσκα χαρακτηρίζουν το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, που έχει μήκος 3,92 m. Μυώδες δείχνει το MX-5 από πίσω, με διπλή απόληξη της εξάτμισης στη μία πλευρά του προφυλακτήρα. Όσο πρέπει sport είναι το εσωτερικό, με ανάλογα καθίσματα, δερμάτινες επενδύσεις, μικρό επιλογέα ταχυτήτων και λεπτομέρειες από χρώμιο.
Η Mazda κατάφερε να περιορίσει το βάρος του roadster κατά περισσότερα από 100 kg σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το ύψος του καπό είναι μικρότερο, ενώ μετατοπίστηκαν προς τα πίσω οι πρώτες κολώνες, ώστε ο οδηγός να αποκτήσει καλύτερη ορατότητα. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Πλήρη στοιχεία για τα μηχανικά μέρη δεν ανακοινώθηκαν, απλά ότι το νέο MX-5 θα εφοδιάζεται με τους νέους βενζινοκινητήρες SkyActiv-G και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
... ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)
VIDEO Mazda USA
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου