Barbara Bowman: «Στα 17 μου, ο Bill Cosby μου έδωσε ναρκωτικά και με βίασε»

Η ηθοποιός Barbara Bowman βρήκε τη δύναμη και μετά από 29 χρόνια μίλησε δημόσια για το συμβάν που την έχει σημαδέψει ανεξίτηλα. Στα 17 της, βιάστηκε και κακοποιήθηκε σωματικά και συναισθηματικά από τον Bill Cosby.

«Αυτός ο άνδρας μου έδωσε ναρκωτικά και με βίασε. Είναι ένα τέρας. Μιλάω γι΄ αυτό, επειδή θέλω και άλλα άτομα που έχουν υποστεί κάτι παρόμοιο με μένα, να μην φοβηθούν να το πουν επειδή ο άλλος είναι πλούσιος και έχει φήμη. Τέρμα ο κώδικας σιωπής. Για πολύ καιρό ήμουν τάφος. Είναι καιρός να ξεσηκώσω κόσμο. Αυτό που μου συνέβη έκανα 25 χρόνια να το ξεπεράσω», δήλωσε στην Daily Mail.
Και κατόπιν πρόσθεσε: «Μου έλεγε να τον εμπιστεύομαι όπως τον πατέρα μου, και πως για μένα αποτελούσε πατρικό πρότυπο. Έπειτα μου έδινε ναρκωτικά και με βίαζε. Δεν θέλω ούτε λεφτά ούτε τίποτα άλλο. Μοναδικός μου στόχος είναι να ξεμπροστιάσω αυτό το τέρας. Ποτέ δεν θα ξεχάσω τη μέρα που με οδήγησε ένα ξενοδοχείο, και με βίασε σαν ζώο, με τέτοια δύναμη και ορμή, που δεν μπορούσε καλά καλά να ελέγξει τον εαυτό του».
Η ίδια προχώρησε τώρα στην αποκάλυψη αυτή γιατί έμαθε πως ο 77χρονος ηθοποιός, θα πρωταγωνιστήσει σε σειρά στο NBC, παίζοντας πάλι έναν υπέροχο πατέρα, όπως στο «The Bill Cosby Show».
bill_cosby_620x480_cemrf πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...