Στο Σταθμό «Κορυδαλλός» έφτασε σήμερα ο μετροπόντικας, έχοντας κατασκευάσει συνολικά 2,110 μέτρα σήραγγας της επέκτασης της Γραμμής 3 «Αγία Μαρίνα – Δημοτικό Θέατρο» (μήκους 7,6 χλμ. σήραγγας, με 6 σταθμούς).
Το εργοτάξιο του σταθμού στην Πλατεία Ελευθερίας επισκέφθηκε το πρωί ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, όπου μαζί με το Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Έργων Στρ. Σιμόπουλο, τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό Α.Ε. Χρ. Τσίτουρα και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, παρακολούθησαν την πρόοδο των εργασιών.
«Το έργο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και είμαι πολύ ευτυχής, γιατί προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και ήδη έχει κατασκευαστεί περίπου το 1/3 του. Ήρθαμε σήμερα στην Πλατεία Ελευθερίας, μια λαϊκή συνοικία, όπου οι άνθρωποι του μόχθου θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινούνται με το μετρό και να φθάνουν ως το Σύνταγμα μέσα σε 15 λεπτά. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα, που έχουν κατασκευαστεί στη νοτιοδυτική Αθήνα, μια περιοχή, που έχει ανάγκη από υποδομές», επεσήμανε σε δηλώσεις του ο Υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2017. Περισσότεροι από 800 εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων εργάζονται στους υπό κατασκευή σταθμούς «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια», «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», όπου τα εργοτάξια είναι σε πλήρη ανάπτυξη και αναμένεται μέχρι το πέρας κατασκευής του έργου να απασχοληθούν συνολικά περί τους 2000 εργαζομένους.
«Το έργο είναι μοναδικό, τεχνικά άψογο, με ελληνική τεχνογνωσία ελληνικών εταιριών. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους εργαζόμενους, τους τεχνικούς, τους κατασκευαστές και τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν. Είναι το αποτέλεσμα της συντονισμένης προσπάθειας που γίνεται, προκειμένου να αποκτήσουμε σύγχρονες υποδομές, οι οποίες θα είναι χρήσιμες για τους ανθρώπους», υπογράμμισε ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ και κατέληξε: «Ξεκινάμε σήμερα από τον Κορυδαλλό, για να πάμε στην επόμενη στάση, τη «Νίκαια», όπου αναμένουμε το μετροπόντικα σε λίγους μήνες, για να φθάσουμε στο τέλος ως το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά.
Εύχομαι πραγματικά, κάθε μέρα που περνάει το έργο αυτό να αφήνει πίσω του δουλείες, εισόδημα και σύγχρονες μοντέρνες υποδομές».
Ο Μετροπόντικας ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 4 Σεπτεμβρίου 2013 από το Φρέαρ Εκκίνησης στην Αγία Βαρβάρα, στις 16 Ιουνίου 2014 έφθασε στον σταθμό Αγ. Βαρβάρα και σήμερα στο σταθμό «Κορυδαλλός» εντός χρονοδιαγράμματος.
Η πορεία του θα συνεχιστεί προς τον Σταθμό «Νίκαια», στον οποίο αναμένεται να φτάσει το Μάιο 2015. Σημειώνεται, ότι θα κατασκευασθούν συνολικά 6,5 χλμ. σήραγγας της επέκτασης με το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων (ΤΒΜ), ενώ το υπόλοιπο τμήμα στην αρχή και στο τέλος του έργου θα υλοποιηθεί με συμβατικές μεθόδους, μέσω υπόγειας εκσκαφής.
πηγη
Το εργοτάξιο του σταθμού στην Πλατεία Ελευθερίας επισκέφθηκε το πρωί ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, όπου μαζί με το Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Έργων Στρ. Σιμόπουλο, τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό Α.Ε. Χρ. Τσίτουρα και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, παρακολούθησαν την πρόοδο των εργασιών.
«Το έργο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και είμαι πολύ ευτυχής, γιατί προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και ήδη έχει κατασκευαστεί περίπου το 1/3 του. Ήρθαμε σήμερα στην Πλατεία Ελευθερίας, μια λαϊκή συνοικία, όπου οι άνθρωποι του μόχθου θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινούνται με το μετρό και να φθάνουν ως το Σύνταγμα μέσα σε 15 λεπτά. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα, που έχουν κατασκευαστεί στη νοτιοδυτική Αθήνα, μια περιοχή, που έχει ανάγκη από υποδομές», επεσήμανε σε δηλώσεις του ο Υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2017. Περισσότεροι από 800 εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων εργάζονται στους υπό κατασκευή σταθμούς «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια», «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», όπου τα εργοτάξια είναι σε πλήρη ανάπτυξη και αναμένεται μέχρι το πέρας κατασκευής του έργου να απασχοληθούν συνολικά περί τους 2000 εργαζομένους.
«Το έργο είναι μοναδικό, τεχνικά άψογο, με ελληνική τεχνογνωσία ελληνικών εταιριών. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους εργαζόμενους, τους τεχνικούς, τους κατασκευαστές και τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν. Είναι το αποτέλεσμα της συντονισμένης προσπάθειας που γίνεται, προκειμένου να αποκτήσουμε σύγχρονες υποδομές, οι οποίες θα είναι χρήσιμες για τους ανθρώπους», υπογράμμισε ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ και κατέληξε: «Ξεκινάμε σήμερα από τον Κορυδαλλό, για να πάμε στην επόμενη στάση, τη «Νίκαια», όπου αναμένουμε το μετροπόντικα σε λίγους μήνες, για να φθάσουμε στο τέλος ως το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά.
Εύχομαι πραγματικά, κάθε μέρα που περνάει το έργο αυτό να αφήνει πίσω του δουλείες, εισόδημα και σύγχρονες μοντέρνες υποδομές».
Ο Μετροπόντικας ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 4 Σεπτεμβρίου 2013 από το Φρέαρ Εκκίνησης στην Αγία Βαρβάρα, στις 16 Ιουνίου 2014 έφθασε στον σταθμό Αγ. Βαρβάρα και σήμερα στο σταθμό «Κορυδαλλός» εντός χρονοδιαγράμματος.
Η πορεία του θα συνεχιστεί προς τον Σταθμό «Νίκαια», στον οποίο αναμένεται να φτάσει το Μάιο 2015. Σημειώνεται, ότι θα κατασκευασθούν συνολικά 6,5 χλμ. σήραγγας της επέκτασης με το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων (ΤΒΜ), ενώ το υπόλοιπο τμήμα στην αρχή και στο τέλος του έργου θα υλοποιηθεί με συμβατικές μεθόδους, μέσω υπόγειας εκσκαφής.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου