Τί κοινό έχουν τα έργα τέχνης στο Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης, ένας σάντουιτς, ένα σταυρόλεξο, ένας λαβύρινθος ή μια φωτογραφία σας; Μπορείτε όλα να τα δείτε πάνω σε ένα κύβο V-cube, που φτιάχνεται στην Κόρινθο και εξάγεται σε…105 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Ο Κωνσταντίνος Βερδές που αξιοποίησε την εφεύρεση του πατέρα του Παναγιώτη Βερδέ και δημιούργησε τους εξελιγμένους κύβους, το επόμενο βήμα του γνωστού κύβου του Ρούμπικ, δεν έμεινε εκεί.
Το διάσημο παιχνίδι μυαλού είναι made in greece όπως και η ιδέα να χρησιμοποιηθεί ως καμβάς για να φιλοξενεί έργα τέχνης, διάφορα σχέδια, ή όποια εικόνα επιθυμείτε και επιλέξετε από τη σχετική εφαρμογή στο site της εταιρείας.
Ο κ. Βερδές μιλά για το ταξίδι του έξυπνου κύβου μέχρι το Μητροπολητικό Μουσείο της νέας Υόρκης αλλά και τις νέες αγορές που δημιουργεί ένα απλό παιχνίδι….
Μέχρι που μπορεί να φτάσει…ένας κύβος από την Ελλάδα;
“Σήμερα εξάγουμε σε 105 χώρες, είτε μέσω συνεργατών είτε κατευθείαν από το online κατάστημά μας.Μάθαμε…καινούργιες χώρες με αυτή τη δουλειά αφού οι λάτρεις του παιχνιδιού μας βρίσκουν από όλη τη γη. Εχουμε πελάτες στη Γουαδαλούπη, τα Φερόες, την Υεμένη, το Μαυρίκιο, τα Μπαρμπέιντος, την Γκουάμ…
Το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου μας, το 45%, όμως γίνεται στις ΗΠΑ όπου και οι δυνατότητες ανάπτυξης είναι μεγάλες. Γενικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι με τις νέες εφαρμογές που προσθέτουμε στον κύβο μπορεί προοπτικά μέχρι και να δεκαπλασιάσει το τζίρο του”. Πουλάμε και στην Κίνα όπου βέβαια μας αντιγράφει όποιος θέλει και δεν έχει νόημα να τους κηνυγάμε…
Τί όμως μπορεί να κάνει κανείς με ένα κύβο, έστω έναν έξυπνο κύβο;metropo
“Υπάρχουν πολλές νέες αγορές που έχουμε ανοίξει όπως αυτή των σουβενίρ-δώρων με εικόνες από έργα μουσείων, τα licenced items, αντικείμενα δηλαδή με δικαιώματα (όπως ήρωες Disney) και εταιρικά δώρα. Την προηγούμενη εβδομάδα κλείσαμε συμφωνία με το Μητροπολητικό Μουσείο της Νέας Υόρκης και διάσημα έργα του μουσείου θα φιλοξενούνται πάνω στον κύβο. Αντίστοιχες κινήσεις έχουμε κάνει και σε Μουσεία στην Ελλάδα και περιμένουμε απαντήσεις. Ο κύβος χρησιμοποιείται πια σαν καμβάς και ο καθένας μπορεί να επιλέξει τί θέλει να εικονίζει. φτιάχνεται πλέον όπως τον θέλει ο κάθε πελάτης, ο οποίος μπορεί να επιλέξει από το site μας τί να εικονίζει ο κύβος του.metropo2
Η εταιρεία φέτος κλείνει 6 χρόνια και η πορεία της είναι σταθερά ανοδική. “Ηδη φέτος οι πωλήσεις μας κινούνται με αύξηση 30% και αναμένουμε τζίρο άνω του 1 εκ. ευρώ. Η δυναμική είναι μεγάλη με συνέπεια και εργατικότητα συνεχίζουμε να πιάσουμε το στόχο εδραίωσης στην παγκόσμια αγορά. Σήμερα δεν είμαστε ούτε στο 10% των δυνατοτήτων μας.”
Πώς αποφάσισε ο πατέρας σας να ασχοληθεί με τους κύβους και πόσο καιρό μελετούσε για την εφεύρεση αυτή;
Η ιδέα γεννήθηκε και πρωτοσχεδιάστηκε μερικώς «στο χέρι» το 1985 κατά την ενασχόληση του στον ελεύθερο χρόνο του – ως «hobby» δηλαδή- αλλά κρατήθηκε μυστική σε ένα συρτάρι για σχεδόν δύο δεκαετίες, λόγω της αίσθησης που είχε ότι είναι απλή και ότι κάποιος άλλος θα την είχε επινοήσει. Μετά από τέσσερα χρόνια λειτουργίας, άπειρη στην κυριολεξία δουλειά και δυσκολίες και αφού έχουν επενδυθεί πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ από εμάς και τους φίλους-μετόχους της εταιρείας, έχουμε αρχίσει να βλέπουμε κάποια ελπιδοφόρα σημάδια ανέλιξης και επιτυχίας.
Πώς αναμειχθήκατε εσείς με την ιδέα αυτή;
Το 2002, μόλις είχα τελειώσει τις σπουδές μου στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης στο τμήμα των Τοπογράφων Μηχανικών που και ο ίδιος αποφοίτησε, μου έδειξε τα σχέδια και αμέσως κατάλαβα την αξία τους. Αρχίσαμε την αναζήτηση στο διαδίκτυο και προς μεγάλη μας έκπληξη αλλά και χαρά διαπιστώσαμε την απουσία εξέλιξης αντίστοιχης τεχνολογίας. Όλοι οι ερευνητές είχαν ακολουθήσει τον δρόμο του «Rubik»… Επανασχεδιάστηκε σε Η/Υ αυτή την φορά, όλη η ιδέα και τα όλα τα προϊόντα που παράγει και κατατέθηκε μαζί με το κείμενο επεξήγησης της στον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας(ΟΒΙ) το 2003. Ένα χρόνο αργότερα αποκτήθηκε το ελληνικό Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας ενώ παράλληλα κατατέθηκαν άλλες 50 αιτήσεις σε χώρες του υπόλοιπου κόσμου.
Σε τι συνίσταται η μοναδικότητα της πατέντας; Τι είδος κύβων δημιουργήσατε;
Η προγενέστερη τεχνολογία χρησιμοποιώντας κυρίως τις εσωτερικές κυλινδρικές επιφάνειες του κύβου 3χ3χ3 του γνωστού «κύβου του Rubik» είχε κατορθώσει να παράξει κύβους με 2, 4 και 5 στρώματα που είχαν επινοηθεί από άλλους εφευρέτες. Πλην του κύβου 3χ3χ3 όμως, όλοι οι υπόλοιποι κύβοι αντιμετώπιζαν προβλήματα ευστάθειας κατασκευής, ομαλής περιστροφής και ποιότητας λειτουργίας.
Η πατέντα των «V-CUBE» χρησιμοποιώντας σφαιρικές και κωνικές επιφάνειες έλυσε όλα τα προβλήματα κατασκευής των υπαρχόντων κύβων, ταυτόχρονα δε, επέκτεινε την σειρά σε κύβους με θεωρητικά άπειρο αριθμό στρωμάτων περιστροφής. Αρχικά ξεκινήσαμε με τους κύβους V-CUBE 6 και V-CUBE 7 δίνοντας στους απανταχού ανά τον κόσμο φίλους του παιχνιδιού δύο νέους ως προς την εξωτερική εμφάνιση κύβους, αλλά και με τον V-CUBE 5 βελτιώνοντας αισθητά το προγενέστερο προϊόν. Στη συνέχεια και μέχρι σήμερα έχουμε κατασκευάσει και προωθούμε παγκοσμίως και τους κύβους V-CUBE 2 και V-CUBE 3.
https://www.v-cubes.com/
Ο Κωνσταντίνος Βερδές που αξιοποίησε την εφεύρεση του πατέρα του Παναγιώτη Βερδέ και δημιούργησε τους εξελιγμένους κύβους, το επόμενο βήμα του γνωστού κύβου του Ρούμπικ, δεν έμεινε εκεί.
Το διάσημο παιχνίδι μυαλού είναι made in greece όπως και η ιδέα να χρησιμοποιηθεί ως καμβάς για να φιλοξενεί έργα τέχνης, διάφορα σχέδια, ή όποια εικόνα επιθυμείτε και επιλέξετε από τη σχετική εφαρμογή στο site της εταιρείας.
Ο κ. Βερδές μιλά για το ταξίδι του έξυπνου κύβου μέχρι το Μητροπολητικό Μουσείο της νέας Υόρκης αλλά και τις νέες αγορές που δημιουργεί ένα απλό παιχνίδι….
Μέχρι που μπορεί να φτάσει…ένας κύβος από την Ελλάδα;
“Σήμερα εξάγουμε σε 105 χώρες, είτε μέσω συνεργατών είτε κατευθείαν από το online κατάστημά μας.Μάθαμε…καινούργιες χώρες με αυτή τη δουλειά αφού οι λάτρεις του παιχνιδιού μας βρίσκουν από όλη τη γη. Εχουμε πελάτες στη Γουαδαλούπη, τα Φερόες, την Υεμένη, το Μαυρίκιο, τα Μπαρμπέιντος, την Γκουάμ…
Το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου μας, το 45%, όμως γίνεται στις ΗΠΑ όπου και οι δυνατότητες ανάπτυξης είναι μεγάλες. Γενικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι με τις νέες εφαρμογές που προσθέτουμε στον κύβο μπορεί προοπτικά μέχρι και να δεκαπλασιάσει το τζίρο του”. Πουλάμε και στην Κίνα όπου βέβαια μας αντιγράφει όποιος θέλει και δεν έχει νόημα να τους κηνυγάμε…
Τί όμως μπορεί να κάνει κανείς με ένα κύβο, έστω έναν έξυπνο κύβο;metropo
“Υπάρχουν πολλές νέες αγορές που έχουμε ανοίξει όπως αυτή των σουβενίρ-δώρων με εικόνες από έργα μουσείων, τα licenced items, αντικείμενα δηλαδή με δικαιώματα (όπως ήρωες Disney) και εταιρικά δώρα. Την προηγούμενη εβδομάδα κλείσαμε συμφωνία με το Μητροπολητικό Μουσείο της Νέας Υόρκης και διάσημα έργα του μουσείου θα φιλοξενούνται πάνω στον κύβο. Αντίστοιχες κινήσεις έχουμε κάνει και σε Μουσεία στην Ελλάδα και περιμένουμε απαντήσεις. Ο κύβος χρησιμοποιείται πια σαν καμβάς και ο καθένας μπορεί να επιλέξει τί θέλει να εικονίζει. φτιάχνεται πλέον όπως τον θέλει ο κάθε πελάτης, ο οποίος μπορεί να επιλέξει από το site μας τί να εικονίζει ο κύβος του.metropo2
Η εταιρεία φέτος κλείνει 6 χρόνια και η πορεία της είναι σταθερά ανοδική. “Ηδη φέτος οι πωλήσεις μας κινούνται με αύξηση 30% και αναμένουμε τζίρο άνω του 1 εκ. ευρώ. Η δυναμική είναι μεγάλη με συνέπεια και εργατικότητα συνεχίζουμε να πιάσουμε το στόχο εδραίωσης στην παγκόσμια αγορά. Σήμερα δεν είμαστε ούτε στο 10% των δυνατοτήτων μας.”
Πώς αποφάσισε ο πατέρας σας να ασχοληθεί με τους κύβους και πόσο καιρό μελετούσε για την εφεύρεση αυτή;
Η ιδέα γεννήθηκε και πρωτοσχεδιάστηκε μερικώς «στο χέρι» το 1985 κατά την ενασχόληση του στον ελεύθερο χρόνο του – ως «hobby» δηλαδή- αλλά κρατήθηκε μυστική σε ένα συρτάρι για σχεδόν δύο δεκαετίες, λόγω της αίσθησης που είχε ότι είναι απλή και ότι κάποιος άλλος θα την είχε επινοήσει. Μετά από τέσσερα χρόνια λειτουργίας, άπειρη στην κυριολεξία δουλειά και δυσκολίες και αφού έχουν επενδυθεί πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ από εμάς και τους φίλους-μετόχους της εταιρείας, έχουμε αρχίσει να βλέπουμε κάποια ελπιδοφόρα σημάδια ανέλιξης και επιτυχίας.
Πώς αναμειχθήκατε εσείς με την ιδέα αυτή;
Το 2002, μόλις είχα τελειώσει τις σπουδές μου στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης στο τμήμα των Τοπογράφων Μηχανικών που και ο ίδιος αποφοίτησε, μου έδειξε τα σχέδια και αμέσως κατάλαβα την αξία τους. Αρχίσαμε την αναζήτηση στο διαδίκτυο και προς μεγάλη μας έκπληξη αλλά και χαρά διαπιστώσαμε την απουσία εξέλιξης αντίστοιχης τεχνολογίας. Όλοι οι ερευνητές είχαν ακολουθήσει τον δρόμο του «Rubik»… Επανασχεδιάστηκε σε Η/Υ αυτή την φορά, όλη η ιδέα και τα όλα τα προϊόντα που παράγει και κατατέθηκε μαζί με το κείμενο επεξήγησης της στον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας(ΟΒΙ) το 2003. Ένα χρόνο αργότερα αποκτήθηκε το ελληνικό Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας ενώ παράλληλα κατατέθηκαν άλλες 50 αιτήσεις σε χώρες του υπόλοιπου κόσμου.
Σε τι συνίσταται η μοναδικότητα της πατέντας; Τι είδος κύβων δημιουργήσατε;
Η προγενέστερη τεχνολογία χρησιμοποιώντας κυρίως τις εσωτερικές κυλινδρικές επιφάνειες του κύβου 3χ3χ3 του γνωστού «κύβου του Rubik» είχε κατορθώσει να παράξει κύβους με 2, 4 και 5 στρώματα που είχαν επινοηθεί από άλλους εφευρέτες. Πλην του κύβου 3χ3χ3 όμως, όλοι οι υπόλοιποι κύβοι αντιμετώπιζαν προβλήματα ευστάθειας κατασκευής, ομαλής περιστροφής και ποιότητας λειτουργίας.
Η πατέντα των «V-CUBE» χρησιμοποιώντας σφαιρικές και κωνικές επιφάνειες έλυσε όλα τα προβλήματα κατασκευής των υπαρχόντων κύβων, ταυτόχρονα δε, επέκτεινε την σειρά σε κύβους με θεωρητικά άπειρο αριθμό στρωμάτων περιστροφής. Αρχικά ξεκινήσαμε με τους κύβους V-CUBE 6 και V-CUBE 7 δίνοντας στους απανταχού ανά τον κόσμο φίλους του παιχνιδιού δύο νέους ως προς την εξωτερική εμφάνιση κύβους, αλλά και με τον V-CUBE 5 βελτιώνοντας αισθητά το προγενέστερο προϊόν. Στη συνέχεια και μέχρι σήμερα έχουμε κατασκευάσει και προωθούμε παγκοσμίως και τους κύβους V-CUBE 2 και V-CUBE 3.
https://www.v-cubes.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου