Αυτό το χειμώνα η Η&Μ γιορτάζει με μια θεαματική καμπάνια και μια γιορτινή συλλογή. Οι παγκοσμίως γνωστοί σούπερ σταρ Tony Bennett και Lady Gaga είναι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας με το τραγούδι «It Don’t Mean A Thing (If It Ain’t Got That Swing)» από το νέο τους άλμπουμ Cheek to Cheek.
Η πλήρης έκδοση της διαφήμισης θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο hm.com στις 25 Νοεμβρίου.
«Εμπνευστήκαμε από τη λάμψη, το γκλάμουρ και τη χλιδή της εποχής των Big Bands της δεκαετίας του ’40», λέει ο Johan Renck, σκηνοθέτης της διαφήμισης. «Κυριαρχεί μια διάθεση γιορτινής διασκέδασης που απαθανατίζεται με μια έντονη αίσθηση της μόδας και ένα χιουμοριστικό υπόβαθρο. Είναι μια ατμόσφαιρα ενδιαφέρουσα, περίεργη, κεφάτη, τολμηρή και θεσπέσια.»
Η καμπάνια είναι μια συναρπαστική και διασκεδαστική περιπέτεια, όπου μια οικογένεια της Η&Μ από διάσημα μοντέλα γιορτάζει το πνεύμα της προσφοράς και της συντροφικότητας αυτά τα Χριστούγεννα. Υπάρχει μια λαμπερή διάθεση με μια ανεπιτήδευτη πολυτέλεια σε παιχνιδιάρικα κόκκινα φορέματα και σε φούστες και μπλουζάκια που γυαλίζουν. Τα πλεκτά είναι απαραίτητα γιορτινά κομμάτια, όπως επίσης και το άνετο υπερμέγεθες πουλόβερ που φοράει η Lady Gaga στο έντυπο υλικό της καμπάνιας.
Για τους άνδρες υπάρχουν διασκεδαστικά καρό κομμάτια με γιορτινή διάθεση, ειδικά ένα κομψό καρό σακάκι που δείχνει υπέροχο σε συνδυασμό με παιχνιδιάρικα χριστουγεννιάτικα πουλόβερ. Τα παιδιά συμμετέχουν κι αυτά στη χαρά των Χριστουγέννων με μια ευρεία γκάμα από εποχιακές στάμπες και διακοσμητικά στοιχεία, ενώ υπάρχουν επίσης καρό κομμάτια και πουλόβερ που τα κάνουν να δείχνουν πολύ κομψά.
«Λατρεύω το εορταστικό πνεύμα στα Η&Μ αυτή τη γιορτινή σεζόν», λέει η Ann-Sofie Johansson, επικεφαλής σχεδιασμού της H&M, New Development. «Τα γυναικεία φορέματα γυαλίζουν ή είναι μια νέα παραλλαγή του παραδοσιακού κόκκινου, ενώ οι άνδρες έχουν ένα γιορτινό λουκ με τα διάφορα καρό σχέδια, το ίδιο και τα παιδιά με όλες τα διάφορες διασκεδαστικές στάμπες.»
Καθ’ όλη τη διάρκεια της γιορτινής σεζόν, η Η&Μ θα συγκεντρώνει χρήματα για την CARE, μια ανθρωπιστική οργάνωση που δουλεύει μαζί με φτωχές γυναίκες και κορίτσια με στόχο την καταπολέμηση της φτώχειας παγκοσμίως. Η Η&Μ θα πουλάει ένα ειδικό σετ ετικετών για δώρα σε όλα τα καταστήματα. Για κάθε πακέτο που πωλείται, η H&M Conscious Foundation θα προσφέρει τη διπλή αξία του στην CARE.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την CARE, επισκεφτείτε τη διεύθυνση: www.care-women.org
πηγη
Η πλήρης έκδοση της διαφήμισης θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο hm.com στις 25 Νοεμβρίου.
«Εμπνευστήκαμε από τη λάμψη, το γκλάμουρ και τη χλιδή της εποχής των Big Bands της δεκαετίας του ’40», λέει ο Johan Renck, σκηνοθέτης της διαφήμισης. «Κυριαρχεί μια διάθεση γιορτινής διασκέδασης που απαθανατίζεται με μια έντονη αίσθηση της μόδας και ένα χιουμοριστικό υπόβαθρο. Είναι μια ατμόσφαιρα ενδιαφέρουσα, περίεργη, κεφάτη, τολμηρή και θεσπέσια.»
Η καμπάνια είναι μια συναρπαστική και διασκεδαστική περιπέτεια, όπου μια οικογένεια της Η&Μ από διάσημα μοντέλα γιορτάζει το πνεύμα της προσφοράς και της συντροφικότητας αυτά τα Χριστούγεννα. Υπάρχει μια λαμπερή διάθεση με μια ανεπιτήδευτη πολυτέλεια σε παιχνιδιάρικα κόκκινα φορέματα και σε φούστες και μπλουζάκια που γυαλίζουν. Τα πλεκτά είναι απαραίτητα γιορτινά κομμάτια, όπως επίσης και το άνετο υπερμέγεθες πουλόβερ που φοράει η Lady Gaga στο έντυπο υλικό της καμπάνιας.
Για τους άνδρες υπάρχουν διασκεδαστικά καρό κομμάτια με γιορτινή διάθεση, ειδικά ένα κομψό καρό σακάκι που δείχνει υπέροχο σε συνδυασμό με παιχνιδιάρικα χριστουγεννιάτικα πουλόβερ. Τα παιδιά συμμετέχουν κι αυτά στη χαρά των Χριστουγέννων με μια ευρεία γκάμα από εποχιακές στάμπες και διακοσμητικά στοιχεία, ενώ υπάρχουν επίσης καρό κομμάτια και πουλόβερ που τα κάνουν να δείχνουν πολύ κομψά.
«Λατρεύω το εορταστικό πνεύμα στα Η&Μ αυτή τη γιορτινή σεζόν», λέει η Ann-Sofie Johansson, επικεφαλής σχεδιασμού της H&M, New Development. «Τα γυναικεία φορέματα γυαλίζουν ή είναι μια νέα παραλλαγή του παραδοσιακού κόκκινου, ενώ οι άνδρες έχουν ένα γιορτινό λουκ με τα διάφορα καρό σχέδια, το ίδιο και τα παιδιά με όλες τα διάφορες διασκεδαστικές στάμπες.»
Καθ’ όλη τη διάρκεια της γιορτινής σεζόν, η Η&Μ θα συγκεντρώνει χρήματα για την CARE, μια ανθρωπιστική οργάνωση που δουλεύει μαζί με φτωχές γυναίκες και κορίτσια με στόχο την καταπολέμηση της φτώχειας παγκοσμίως. Η Η&Μ θα πουλάει ένα ειδικό σετ ετικετών για δώρα σε όλα τα καταστήματα. Για κάθε πακέτο που πωλείται, η H&M Conscious Foundation θα προσφέρει τη διπλή αξία του στην CARE.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την CARE, επισκεφτείτε τη διεύθυνση: www.care-women.org
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου