Κριστίνα Αγκιλέρα: Πώς κατάφερε να χάσει 23 κιλά μέσα σε 3 μήνες;

Η Κριστίνα Αγκιλέρα απέκτησε μία κορούλα, την Summer Rain, μέσα στον Αύγουστο και κατάφερε  να χάσει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα 23 κιλά. Πώς πέτυχε κάτι τέτοιο;

Γνωρίζει πολύ καλά τον εαυτό της

Η μέθοδος της Κριστίνα για να διατηρείται σε φόρμα είναι η εξής:
“Δε ζυγίζομαι - όλα έχουν να κάνουν με το πώς νιώθω με τα ρούχα μου. Αυτό που δείχνει όμορφο σε κάποιον μπορεί να μη δείχνει όμορφο σε έναν άλλο σωματότυπο. Έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση με το σώμα μου. Χρειάζεται χρόνος για να φτάσει κανείς εκεί αλλά έχει να κάνει με το να αγαπήσεις τον εαυτό σου και το σώμα σου”, είχε πει σε συνέντευξή της.

Γυμναζόταν ενώ ήταν έγκυος

Η Κριστίνα ήθελε να είναι υγιής κατά τη διάρκεια της δεύτερης εγκυμοσύνης της. Έκανε πολύ γιόγκα σε όλη τη διάρκειά της.

Όλα έχουν να κάνουν με την αυτοπεποίθηση

Το μεγαλύτερο μυστικό της είναι η αυτοπεποίθηση που έχει όποιο κι αν είναι το μέγεθός της. “Έχω υπάρξει πολλά κιλά. Έχω υπάρξει πολύ λίγα κιλά. Έχω περάσει από όλες τις φάσεις και έχω δεχτεί κριτική και για τα πολύ αδύνατά μου και για τα πολύ παχιά μου. Αυτά για μένα είναι απλός θόρυβος και τον κρατάω μακριά. Λατρεύω το σώμα μου”, είπε σχετικά.

Πώς κατάφερε, όμως, να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης της;

Εκτός από πολύ γιόγκα και σκληρές προπονήσεις με personal trainer η Κριστίνα πρόσεξε πολύ και τη διατροφή της. Μετρούσε τις μερίδες της, είχε και μερικές μέρες ατασθαλίας για να παίρνει δύναμη να συνεχίζει και ήταν και  μαμά full time.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...