Το επικοινωνιακό παιχνίδι προώθησης της ταινίας αποδίδει… χρυσό. Η πρόοδος προπώλησης στους ελληνικούς κινηματογράφους έχει σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, συγκεντρώνοντας μέχρι στιγμής, σύμφωνα με την εταιρία διανομής UIP, 30.000 αγορασμένα εισιτήρια• σε μια αγορά που ως γνωστόν η προπώληση δεν είναι μια πρακτική που λειτουργεί.
«Η προπώληση για τις “Πενήντα αποχρώσεις του γκρι” ξεκίνησε στις 23 Ιανουαρίου σε όλα τα κέντρα μας και μόνο κατά τις πρώτες πέντε μέρες διατέθηκαν 5.000 εισιτήρια, αριθμός που καθημερινά και σταθερά αυξανόταν.
Ποτέ μέχρι τώρα δεν είχαμε τόσο εκτεταμένα στοιχεία προπώλησης αν και παρόμοιο φαινόμενο, όσον αφορά στο ρυθμό ανάπτυξης της προπώλησης, συναντήσαμε και στην περίπτωση του “Sex and the city”» μας ενημερώνει ο Marketing Director της Village Roadshow Greece, Ανδρέας Αλυσανδράτος.
Τα στοιχεία έρχεται να επιβεβαιώσει και η UIP αναφέροντας πως «η προπώληση έσπασε ρεκόρ αναμονής από το κοινό. Σημειωτέον πως για πρώτη φορά γίνεται προπώληση στην Ελλάδα τρεις εβδομάδες πριν από την έξοδο μιας ταινίας στις αίθουσες. Το ενδιαφέρον είναι πως υπάρχουν παραστάσεις για τις οποίες έχουν κιόλας εξαντληθεί τα εισιτήρια. Με αυτά τα δεδομένα, περιμένουμε τα νούμερα να ανέβουν κατακόρυφα μέσα στις επόμενες μέρες». Αρχής γενομένης από σήμερα Πέμπτη λοιπόν, αναμένεται να βρεθούμε μπροστά σε εντυπωσιακά στοιχεία, δεδομένου ότι μεσολαβεί και η 14η Φεβρουαρίου (γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου) που ρίχνει «λάδι» στην ερωτική φωτιά της ταινίας. Τα στοιχεία της UIP μαρτυρούν επίσης πως «οι Ελληνίδες είναι πιο φανατικές θαυμάστριες των “Αποχρώσεων” σε σχέση με τους άντρες».
Η μεγάλη κινητικότητα και ζήτηση στην ελληνική αγορά βεβαίως είναι μόνο ένα δείγμα της παγκόσμιας πορείας που αναμένεται να έχει η ταινία στο box office. Τα αντίστοιχα στατιστικά παγκοσμίως αναφέρουν πως έχουν ήδη πουληθεί περί τα 2,8 εκατομμύρια εισιτήρια σε όλον τον κόσμο, γεγονός που αποτυπώνει το συνωστισμό που θα επικρατήσει έξω από τις σκοτεινές αίθουσες. Οι προβλέψεις κατατάσσουν τις «Αποχρώσεις» μια από τις δέκα μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της χρονιάς, ενώ το πρώτο τετραήμερο προβολής της στις Ηνωμένες Πολιτείες αναμένεται να σημειώσει έσοδα άνω των 55 εκατομμυρίων δολαρίων.
ΣΤΕΛΛΑ XΑΡΑΜΗ
ΞΕΝΙΑ ΣΤΟΥΚΑ
«Η προπώληση για τις “Πενήντα αποχρώσεις του γκρι” ξεκίνησε στις 23 Ιανουαρίου σε όλα τα κέντρα μας και μόνο κατά τις πρώτες πέντε μέρες διατέθηκαν 5.000 εισιτήρια, αριθμός που καθημερινά και σταθερά αυξανόταν.
Ποτέ μέχρι τώρα δεν είχαμε τόσο εκτεταμένα στοιχεία προπώλησης αν και παρόμοιο φαινόμενο, όσον αφορά στο ρυθμό ανάπτυξης της προπώλησης, συναντήσαμε και στην περίπτωση του “Sex and the city”» μας ενημερώνει ο Marketing Director της Village Roadshow Greece, Ανδρέας Αλυσανδράτος.
Τα στοιχεία έρχεται να επιβεβαιώσει και η UIP αναφέροντας πως «η προπώληση έσπασε ρεκόρ αναμονής από το κοινό. Σημειωτέον πως για πρώτη φορά γίνεται προπώληση στην Ελλάδα τρεις εβδομάδες πριν από την έξοδο μιας ταινίας στις αίθουσες. Το ενδιαφέρον είναι πως υπάρχουν παραστάσεις για τις οποίες έχουν κιόλας εξαντληθεί τα εισιτήρια. Με αυτά τα δεδομένα, περιμένουμε τα νούμερα να ανέβουν κατακόρυφα μέσα στις επόμενες μέρες». Αρχής γενομένης από σήμερα Πέμπτη λοιπόν, αναμένεται να βρεθούμε μπροστά σε εντυπωσιακά στοιχεία, δεδομένου ότι μεσολαβεί και η 14η Φεβρουαρίου (γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου) που ρίχνει «λάδι» στην ερωτική φωτιά της ταινίας. Τα στοιχεία της UIP μαρτυρούν επίσης πως «οι Ελληνίδες είναι πιο φανατικές θαυμάστριες των “Αποχρώσεων” σε σχέση με τους άντρες».
Η μεγάλη κινητικότητα και ζήτηση στην ελληνική αγορά βεβαίως είναι μόνο ένα δείγμα της παγκόσμιας πορείας που αναμένεται να έχει η ταινία στο box office. Τα αντίστοιχα στατιστικά παγκοσμίως αναφέρουν πως έχουν ήδη πουληθεί περί τα 2,8 εκατομμύρια εισιτήρια σε όλον τον κόσμο, γεγονός που αποτυπώνει το συνωστισμό που θα επικρατήσει έξω από τις σκοτεινές αίθουσες. Οι προβλέψεις κατατάσσουν τις «Αποχρώσεις» μια από τις δέκα μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της χρονιάς, ενώ το πρώτο τετραήμερο προβολής της στις Ηνωμένες Πολιτείες αναμένεται να σημειώσει έσοδα άνω των 55 εκατομμυρίων δολαρίων.
ΣΤΕΛΛΑ XΑΡΑΜΗ
ΞΕΝΙΑ ΣΤΟΥΚΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου