Ο Ρόμπερτ Ντάουνι δίνει ένα βιονικό χέρι σε ένα 7χρονο

Σε συνεργασία με έναν φοιτητή Πανεπιστημίου, που δημιουργεί βιονικά χέρια ο ηθοποιός έκανε ένα 7χρονο αγοράκι πολύ χαρούμενο

Ο μικρός είχε γεννηθεί με ατροφικό το ένα του χέρι. Ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ τον επισκέφθηκε καθώς είναι φανατικός θαυμαστής του Iron Man, για να του φέρει ο ίδιος το βιονικό χέρι που έχει δημιουργήσει ένας φοιτητής Πανεπιστημίου.

Ο Άλμπερτ Μανέρο, ο οποίος σπουδάζει μηχανική στη Φλόριντα έχει εδώ και λίγο καιρό δημιουργήσει ένα βιονικό χέρι «τυπωμένο» σε ένα τελευταίας τεχνολογίας μηχάνημα τριασδιάστατης απεικόνισης, το οποίο κοστίζει μόλις 350 δολάρια, τη στιγμή που προσθετικά μέλη μπορεί να κοστίσουν και 40.000 δολάρια.




..
Οι γονείς μου πάντοτε μου έλεγαν να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για να βοηθήσω τους άλλους και να ονειρεύομαι», είπε ο Μανέρο.
«Ο Άλμπερτ το έκανε να είναι τόσο οικονομικό. Ίσως θα πρέπει να του αναθέσω και εγώ ότι τεχνικό χρειάζομαι. Ίσως κόψει την τιμή από τις στολές μου, που αυτή τη στιγμή φτάνουν το ενάμισι δις δολάρια», αναφέρει ο Ντάουνι στον μικρό, υποδυόμενο τον Τόνι Σταρκ – το ρόλο του στο Iron Man.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...