"Οι Γερμανοί τουρίστες εξακολουθούν να ψηφίζουν Ελλάδα και δε φαίνεται να επηρεάζονται από τις πολιτικές εξελίξεις".
Την άποψη αυτή εκφράζει ο διευθυντής Υπηρεσιών Επιβατών και Πωλήσεων της Lufthansa, για την Ελλάδα και την Κύπρο, Harro Julius Petersen, ο οποίος βρέθηκε χθες στη χώρα μας
με αφορμή την ανακοίνωση των νέων, αυξημένων δρομολογίων για εφέτος των αεροπορικών εταιρειών του ομίλου (Lufthansa, Austrian, SWISS, Brussels), εν όψει και της θερινής σεζόν.
"Σε επίπεδο ομίλου, αναμένουμε η τουριστική κίνηση από τη Γερμανία να παρουσιάσει μία ανάπτυξη κατά 9%, ενώ οι εκτιμήσεις για τις κρατήσεις από τα τουριστικά γραφεία στη Γερμανία κάνουν λόγο για μία αύξηση κατά 12%.
Η Ελλάδα δεν έχει τα τεράστια resorts που έχουν άλλες χώρες και αυτό είναι το συγκριτικό της πλεονέκτημα σε σύγκριση με άλλους, ανταγωνιστικούς προορισμούς. Οι Γερμανοί έρχονται στη χώρα, αρκούνται σε ένα συνηθισμένο δωμάτιο ή διαμέρισμα, θέλουν ήλιο και μία μικρή ταβέρνα, χωρίς να ζητούν ιδιαίτερες πολυτέλειες."
Η ζήτηση από τη Γερμανία, όπως καταγράφεται από τον όμιλο, ο οποίος μάλιστα αναδείχθηκε ως ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών σε ό,τι αφορά τη συχνότητα των πτήσεων, είναι αυξανόμενη κι φέτος, "έστω κι αν η Ελλάδα μπορεί να κερδίζει από τη μειωμένη ζήτηση για άλλους προορισμούς", όπως επισημαίνει ο κ. Petersen.
Σημειωτέον ότι ένα ποσοστό 80% των πτήσεων της Lufthansa από την Ελλάδα δεν πηγαίνουν στους δύο βασικούς κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου. Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί της Lufthansa από Ελλάδα είναι η Φρανκφούρτη, το Αμβούργο, η Νέα Υόρκη, η Βοστόνη και το Σικάγο. "Οι δύο βασικές γεωγραφικές περιοχές που καλύπτουν τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι η Αμερική και η Ευρώπη από Ελλάδα, τα αεροπλάνα μας είναι γεμάτα από Αμερικανούς και σημαντικό ρόλο στην αύξηση της ζήτησης έχει παίξει και η κρουαζιέρα".
Στο ερώτημα αν οι τιμές παίζουν ρόλο για την κυριαρχία της ανταγωνίστριας Ισπανίας, ως προορισμός, για τους Γερμανούς ο κ. Peterson επισημαίνει ότι "η Ισπανία είναι πολύ μεγαλύτερη από την Ελλάδα και έχει μακρά παράδοση, μαζί με την Ιταλία, για τους Γερμανούς τουρίστες.
Επομένως δε θεωρούμε ότι είναι θέμα τιμών. Αντιθέτως, κρίνουμε ότι η Ελλάδα έχει πολύ ελκυστικές τιμές σε σύγκριση με την ισπανική αγορά".
Στο ζήτημα της αποκρατικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, το οποίο βρίσκεται, μετά την κυβερνητική αλλαγή στο επίκεντρο των συζητήσεων, ο κ. Petersen σχολίασε ότι οι προορισμοί που είναι στα 14 αεροδρόμια είναι κυρίως charter προορισμοί. "Δε γνωρίζουμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση, θεωρούμε παρόλ' αυτά ότι είναι ένα καλό project. Εμείς, ως όμιλος, επικεντρωνόμαστε στα δύο αεροδρόμια της Αθήνας και του Ηρακλείου, που αφορούν δύο από τους βασικότερούς μας προορισμούς".
Ο όμιλος Lufthansa σε αριθμούς
Συνολικά, ο όμιλος Lufthansa μετέφερε το 2014 συνολικά 106 εκατ. επιβάτες σε πάνω από 1 εκατ. πτήσεις σε όλο τον κόσμο και απασχολεί 118.214 εργαζομένους. Τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν σε 30 δισ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά αποτελέσματα σε 954 εκατ. ευρώ.
Ο όμιλος συνδέει 321 προορισμούς σε 103 χώρες, προσφέροντας 11.264 εβδομαδιαίες πτήσεις μέσω 5 βασικών κόμβων.
Ο όμιλος επενδύει 3 δισ. ευρώ για νέα προϊόντα και καμπίνες έως το 2016 και 32 δισ. ευρώ σε αεροσκάφη, ενώ έχει παραγγελίες για 260 νέα αεροσκάφη έως το 2025. Συνολικά 17 νέα αεροπλάνα θα ξεκινήσουν πτήσεις το 2015 και πάνω από 60 το 2016.
Πηγη
Την άποψη αυτή εκφράζει ο διευθυντής Υπηρεσιών Επιβατών και Πωλήσεων της Lufthansa, για την Ελλάδα και την Κύπρο, Harro Julius Petersen, ο οποίος βρέθηκε χθες στη χώρα μας
με αφορμή την ανακοίνωση των νέων, αυξημένων δρομολογίων για εφέτος των αεροπορικών εταιρειών του ομίλου (Lufthansa, Austrian, SWISS, Brussels), εν όψει και της θερινής σεζόν.
"Σε επίπεδο ομίλου, αναμένουμε η τουριστική κίνηση από τη Γερμανία να παρουσιάσει μία ανάπτυξη κατά 9%, ενώ οι εκτιμήσεις για τις κρατήσεις από τα τουριστικά γραφεία στη Γερμανία κάνουν λόγο για μία αύξηση κατά 12%.
Η Ελλάδα δεν έχει τα τεράστια resorts που έχουν άλλες χώρες και αυτό είναι το συγκριτικό της πλεονέκτημα σε σύγκριση με άλλους, ανταγωνιστικούς προορισμούς. Οι Γερμανοί έρχονται στη χώρα, αρκούνται σε ένα συνηθισμένο δωμάτιο ή διαμέρισμα, θέλουν ήλιο και μία μικρή ταβέρνα, χωρίς να ζητούν ιδιαίτερες πολυτέλειες."
Η ζήτηση από τη Γερμανία, όπως καταγράφεται από τον όμιλο, ο οποίος μάλιστα αναδείχθηκε ως ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών σε ό,τι αφορά τη συχνότητα των πτήσεων, είναι αυξανόμενη κι φέτος, "έστω κι αν η Ελλάδα μπορεί να κερδίζει από τη μειωμένη ζήτηση για άλλους προορισμούς", όπως επισημαίνει ο κ. Petersen.
Σημειωτέον ότι ένα ποσοστό 80% των πτήσεων της Lufthansa από την Ελλάδα δεν πηγαίνουν στους δύο βασικούς κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου. Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί της Lufthansa από Ελλάδα είναι η Φρανκφούρτη, το Αμβούργο, η Νέα Υόρκη, η Βοστόνη και το Σικάγο. "Οι δύο βασικές γεωγραφικές περιοχές που καλύπτουν τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι η Αμερική και η Ευρώπη από Ελλάδα, τα αεροπλάνα μας είναι γεμάτα από Αμερικανούς και σημαντικό ρόλο στην αύξηση της ζήτησης έχει παίξει και η κρουαζιέρα".
Στο ερώτημα αν οι τιμές παίζουν ρόλο για την κυριαρχία της ανταγωνίστριας Ισπανίας, ως προορισμός, για τους Γερμανούς ο κ. Peterson επισημαίνει ότι "η Ισπανία είναι πολύ μεγαλύτερη από την Ελλάδα και έχει μακρά παράδοση, μαζί με την Ιταλία, για τους Γερμανούς τουρίστες.
Επομένως δε θεωρούμε ότι είναι θέμα τιμών. Αντιθέτως, κρίνουμε ότι η Ελλάδα έχει πολύ ελκυστικές τιμές σε σύγκριση με την ισπανική αγορά".
Στο ζήτημα της αποκρατικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, το οποίο βρίσκεται, μετά την κυβερνητική αλλαγή στο επίκεντρο των συζητήσεων, ο κ. Petersen σχολίασε ότι οι προορισμοί που είναι στα 14 αεροδρόμια είναι κυρίως charter προορισμοί. "Δε γνωρίζουμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση, θεωρούμε παρόλ' αυτά ότι είναι ένα καλό project. Εμείς, ως όμιλος, επικεντρωνόμαστε στα δύο αεροδρόμια της Αθήνας και του Ηρακλείου, που αφορούν δύο από τους βασικότερούς μας προορισμούς".
Ο όμιλος Lufthansa σε αριθμούς
Συνολικά, ο όμιλος Lufthansa μετέφερε το 2014 συνολικά 106 εκατ. επιβάτες σε πάνω από 1 εκατ. πτήσεις σε όλο τον κόσμο και απασχολεί 118.214 εργαζομένους. Τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν σε 30 δισ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά αποτελέσματα σε 954 εκατ. ευρώ.
Ο όμιλος συνδέει 321 προορισμούς σε 103 χώρες, προσφέροντας 11.264 εβδομαδιαίες πτήσεις μέσω 5 βασικών κόμβων.
Ο όμιλος επενδύει 3 δισ. ευρώ για νέα προϊόντα και καμπίνες έως το 2016 και 32 δισ. ευρώ σε αεροσκάφη, ενώ έχει παραγγελίες για 260 νέα αεροσκάφη έως το 2025. Συνολικά 17 νέα αεροπλάνα θα ξεκινήσουν πτήσεις το 2015 και πάνω από 60 το 2016.
Πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου