Ένα από τα περίπτερα που κλέβει την παράσταση στην 85η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, είναι αναμφίβολα αυτό της Koenigsegg.
Εκεί, εκτός από την κορυφαία Agera, την RS, την πρώτη του παγκόσμια εμφάνιση κάνει το πρώτο υβριδικό Megacar!
Αν και οι Σουηδοί τονίζουν πως το νέο τους θηρίο δεν εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο που χρησιμοποιείται για τα υβριδικά μοντέλα. Βλέπετε, η Regera (σημ: μεταφράζεται ως… αυτή που θα βασιλέψει) δεν διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων αλλά σύστημα Direct Drive.
Μία καινοτομία που έχει πατεντάρει ο ισχυρός άνδρας της μάρκας, Christian von Koenigsegg και που αποτελεί ένα βασικό στοιχείο αλλά ανάμεσα στα πολλά που κάνουν το νέο του δημιούργημα να ξεχωρίζει. Βλέπετε, ζυγίζει 1420 κιλά αλλά προσφέρει 1500+PS από τη συνέργειά ενός Twin-Turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 5.0 lt που προσφέρει τα 1100 εξ αυτών και τριών ηλεκτροκινητήρων.
Αριθμοί που οδηγούν σε ακόμα πιο εντυπωσιακούς αριθμούς, όπως την τρομακτική επιτάχυνση της Regera που σύμφωνα με τον κατασκευαστή, κάνει τα 0-400 σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα! Όπως αντιλαμβάνεστε, εξίσου διαστημική είναι και η τελική ταχύτητα του νέου μοντέλου της Koenigsegg με το ταχύμετρο να ανεβαίνει μέχρι και τα… 400 km/h! Στον αντίποδα, μπορεί να κινηθεί μόνο χάρη στην ηλεκτρική ισχύ της μπαταρίας της για 35 χιλιόμετρα.
Αισθητικά, ακολουθεί το βασικό σχεδιαστικό DNA της μάρκας, είναι εντυπωσιακά μυώδεις, με αεραγωγούς τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πλάι, τεράστιο διαχύτη και μεγάλη κινούμενη πίσω αεροτομή.
Εκεί που σίγουρα διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα της Koenigsegg, είναι στο εσωτερικό. Ξεχάστε τα πολεμικά cockpit. Η Regera προσφέρει πολυτέλεια και ανέσεις, με πληθώρα τεχνολογικών λύσεων όπως το σύστημα Apple CarPlay στην μεγάλη οθόνη που βρίσκεται στο χώρο της κεντρικής κονσόλας.
Θα κατασκευαστούν μόνο 80 Regera, με το κόστος απόκτησης τους να ανέρχεται στα 1.7 εκατομμύρια ευρώ!
πηγη
Εκεί, εκτός από την κορυφαία Agera, την RS, την πρώτη του παγκόσμια εμφάνιση κάνει το πρώτο υβριδικό Megacar!
Αν και οι Σουηδοί τονίζουν πως το νέο τους θηρίο δεν εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο που χρησιμοποιείται για τα υβριδικά μοντέλα. Βλέπετε, η Regera (σημ: μεταφράζεται ως… αυτή που θα βασιλέψει) δεν διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων αλλά σύστημα Direct Drive.
Μία καινοτομία που έχει πατεντάρει ο ισχυρός άνδρας της μάρκας, Christian von Koenigsegg και που αποτελεί ένα βασικό στοιχείο αλλά ανάμεσα στα πολλά που κάνουν το νέο του δημιούργημα να ξεχωρίζει. Βλέπετε, ζυγίζει 1420 κιλά αλλά προσφέρει 1500+PS από τη συνέργειά ενός Twin-Turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 5.0 lt που προσφέρει τα 1100 εξ αυτών και τριών ηλεκτροκινητήρων.
Αριθμοί που οδηγούν σε ακόμα πιο εντυπωσιακούς αριθμούς, όπως την τρομακτική επιτάχυνση της Regera που σύμφωνα με τον κατασκευαστή, κάνει τα 0-400 σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα! Όπως αντιλαμβάνεστε, εξίσου διαστημική είναι και η τελική ταχύτητα του νέου μοντέλου της Koenigsegg με το ταχύμετρο να ανεβαίνει μέχρι και τα… 400 km/h! Στον αντίποδα, μπορεί να κινηθεί μόνο χάρη στην ηλεκτρική ισχύ της μπαταρίας της για 35 χιλιόμετρα.
Αισθητικά, ακολουθεί το βασικό σχεδιαστικό DNA της μάρκας, είναι εντυπωσιακά μυώδεις, με αεραγωγούς τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πλάι, τεράστιο διαχύτη και μεγάλη κινούμενη πίσω αεροτομή.
Εκεί που σίγουρα διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα της Koenigsegg, είναι στο εσωτερικό. Ξεχάστε τα πολεμικά cockpit. Η Regera προσφέρει πολυτέλεια και ανέσεις, με πληθώρα τεχνολογικών λύσεων όπως το σύστημα Apple CarPlay στην μεγάλη οθόνη που βρίσκεται στο χώρο της κεντρικής κονσόλας.
Θα κατασκευαστούν μόνο 80 Regera, με το κόστος απόκτησης τους να ανέρχεται στα 1.7 εκατομμύρια ευρώ!
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου