Ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Χρήστος Σπίρτζης ανακοίνωσε πως σε
ένα μήνα θα είναι έτοιμο το μοντέλο του υπουργείου Υποδομών πάνω στο
οποίο θα κληθούν σε επαναδιαπραγμάτευση των όρων των συμβάσεων οι
παραχωρησιούχοι των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων αλλά και οι
δανείστριες τράπεζες.
Βασικός στόχος είναι η μείωση των διοδίων και η διευκόλυνσης της τοπικής κυκλοφορίας, μέσω ενός συστήματος που θα συναρτά τη διάρκεια της παραχώρησης και το ύψος των διοδίων με τη συχνότητα των διελεύσεων. «Δεν μπορεί να προβλέπεται εκ των προτέρων να διαρκεί η παραχώρηση για 35 έτη, όπως γίνεται σήμερα. «Δεν είναι επιλογή της κυβέρνησης η καταγγελία των υφιστάμενων συμβάσεων γιατί το κόστος της ολοκλήρωσης των πέντε αυτοκινητοδρόμων θα είναι μεγαλύτερο», τόνισε ο κ. Σπίρτζης στο MEGA.
Για τις ιδιωτικοποιήσεις στον χώρο του υπουργείου του (Περιφερειακά αεροδρόμια, ΤΡΕΝΟΣΕ) είπε ότι θα προχωρήσουν όσες έχουν οριστικοποιηθεί οι συμβάσεις τους, ενώ οι υπόλοιπες θα επανεκτιμηθούν με στόχο τη μεγαλύτερη συμμετοχή του Δημοσίου. Παρέπεμψε, επίσης, στη συνολική διαπραγμάτευση που βρίσκεται σε εξέλιξη. Τόνισε ακόμη ότι έχει στρατηγικό στόχο τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, κάτι σαν μία Εγνατία Οδό των Σιδηροδρόμων, όπως ανάφερε χαρακτηριστικά.
Την ίδια ώρα, ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η εξαγγελία Σαμαρά για WiFi σε όλη την Ελλάδα: «Το πρόγραμμα αυτό ήταν πιλοτικό για έξι μήνες και εφαρμόστηκε σε κάποιους δήμους και τώρα δεν υπάρχει τρόπος φύλαξης των εγκαταστάσεων. Εμείς δεν θα συμβάλουμε στο πλιάτσικο της περιουσίας του Δημοσίου. Γι’ αυτό και καλώ τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να επενδύσουν στην ανάπτυξη και επέκταση του γρήγορου ίντερνετ».
Τα διόδια σε πολλές περιπτώσεις είναι ληστρικά και γι' αυτό πρέπει να καταργηθούν. Δείτε σχετικά
Βασικός στόχος είναι η μείωση των διοδίων και η διευκόλυνσης της τοπικής κυκλοφορίας, μέσω ενός συστήματος που θα συναρτά τη διάρκεια της παραχώρησης και το ύψος των διοδίων με τη συχνότητα των διελεύσεων. «Δεν μπορεί να προβλέπεται εκ των προτέρων να διαρκεί η παραχώρηση για 35 έτη, όπως γίνεται σήμερα. «Δεν είναι επιλογή της κυβέρνησης η καταγγελία των υφιστάμενων συμβάσεων γιατί το κόστος της ολοκλήρωσης των πέντε αυτοκινητοδρόμων θα είναι μεγαλύτερο», τόνισε ο κ. Σπίρτζης στο MEGA.
Για τις ιδιωτικοποιήσεις στον χώρο του υπουργείου του (Περιφερειακά αεροδρόμια, ΤΡΕΝΟΣΕ) είπε ότι θα προχωρήσουν όσες έχουν οριστικοποιηθεί οι συμβάσεις τους, ενώ οι υπόλοιπες θα επανεκτιμηθούν με στόχο τη μεγαλύτερη συμμετοχή του Δημοσίου. Παρέπεμψε, επίσης, στη συνολική διαπραγμάτευση που βρίσκεται σε εξέλιξη. Τόνισε ακόμη ότι έχει στρατηγικό στόχο τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, κάτι σαν μία Εγνατία Οδό των Σιδηροδρόμων, όπως ανάφερε χαρακτηριστικά.
Την ίδια ώρα, ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η εξαγγελία Σαμαρά για WiFi σε όλη την Ελλάδα: «Το πρόγραμμα αυτό ήταν πιλοτικό για έξι μήνες και εφαρμόστηκε σε κάποιους δήμους και τώρα δεν υπάρχει τρόπος φύλαξης των εγκαταστάσεων. Εμείς δεν θα συμβάλουμε στο πλιάτσικο της περιουσίας του Δημοσίου. Γι’ αυτό και καλώ τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να επενδύσουν στην ανάπτυξη και επέκταση του γρήγορου ίντερνετ».
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου