Το νερό νεράκι φαίνεται ότι θα πουν οι κάτοικοι και οι
τουρίστες πέντε αιγαιοπελαγίτικων νησιών καθώς τα επόμενα 24ωρα, εκτός
κι αν βρεθεί λύση, αναμένεται να στερέψουν οι βρύσες.
Εχθές, μάλιστα, ένα πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού μετέφερε νερό στο Καστελόριζο, σοβαρό πρόβλημα όμως αντιμετωπίζουν εν μέσω τουριστικής κιόλας περιόδου, τα νησιά Κίμωλος, Αμοργός, Πάτμος και Λέρος.
Την είδηση έφερε στο φως έντυπος τύπος. Σε ρεπορτάζ του αναφέρει ότι η εταιρεία που έχει αναλάβει τη μεταφορά πόσιμου νερού από την Αθήνα στα νησιά δεν έχει «δει» ευρώ για το 2015, ενώ η σύμβασή της έληξε προχθές. Όπως εξηγεί, ο ιδιοκτήτης καλεί συνεχώς τον υπεύθυνο της Τραπέζης της Ελλάδας και ζητάει τα χρήματα που του χρωστάει το αρμόδιο υπουργείο, η απάντηση που λαμβάνει όμως είναι: «Έχουμε εντολή να μη ‘‘φεύγουν’’ χρήματα από τη ΤτΕ».
Το πρόβλημα ξεκίνησε το 2014 όταν και προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την υδροδότηση των νησιών για το 2015. Η Υδροδομική είναι μία εταιρεία που ασχολείται με την υδροδότηση των νησιών εδώ και 40 χρόνια με τα 4 πλοία που έχει στη διάθεσή της. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, η κατοχύρωση του διαγωνισμού «κόλλησε» στο Ελεγκτικό Συνέδριο, και έτσι στην παραπάνω εταιρεία ανατέθηκε το έργο για τους δύο πρώτους μήνες. Ακολούθησε άλλη μία για τον Μάρτιο-Απρίλιο-Μάιο που ολοκληρώθηκε χθες και πλέον κανείς δεν έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει νερό στα νησιά. «Μου έχουν πει από το νυν αρμόδιο υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού ότι έχουν υπογραφεί όλα τα απαραίτητα έγγραφα για να πληρωθώ τουλάχιστον τους δύο πρώτους μήνες του 2015. Το θέμα -όπως μου λένε- είναι πλέον στην ΤτΕ, η οποία θα καταβάλει το ποσό. Παίρνω καθημερινά και δυστυχώς μου λένε ότι έχουν εντολή να μη ‘‘φεύγουν’’ χρήματα από την Τράπεζα!», είπε εκπρόσωπος της Υδροδομικής.
Επιπλέον, ο διαγωνισμός του 2015 παραμένει σε κάποιο συρτάρι του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να συνεχίσει να μεταφέρει νερό… «Μου λένε από το υπουργείο να συνεχίσω το έργο της μεταφοράς. Δεν αντέχω άλλο… Πώς να χρηματοδοτήσω τέσσερα καράβια; Μου χρωστούν 800.000 ευρώ και απαιτούν εγγυητική 100.000 για να συμμετάσχω στο διαγωνισμό!», είπε, προφανώς προβληματισμένος από την κατάσταση.
Το θέμα έφερε στην επικαιρότητα με επίκαιρη ερώτηση προς τον υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γιώργο Σταθάκη η βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης του Ποταμιού Χριστίνα Ταχιάου. Η βουλευτής τονίζει ότι σε περισσότερα από δέκα νησιά η μεταφορά νερού σταμάτησε, ενώ τα αποθέματα που διαθέτουν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των κατοίκων αλλά και των τουριστών για διάστημα μικρότερο των πέντε ημερών.
«Σε κάποια νησιά, μάλιστα, οι βρύσες των σπιτιών και των ξενοδοχείων θα στερέψουν σε λιγότερο από δύο ημέρες», είπε η βουλευτής, προσθέτοντας ότι μεσούσης της καλοκαιρινής περιόδου, η αδιαφορία των αρμόδιων υπηρεσιών καταδικάζει δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους στο μαρτύριο της σταγόνας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Εχθές, μάλιστα, ένα πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού μετέφερε νερό στο Καστελόριζο, σοβαρό πρόβλημα όμως αντιμετωπίζουν εν μέσω τουριστικής κιόλας περιόδου, τα νησιά Κίμωλος, Αμοργός, Πάτμος και Λέρος.
Την είδηση έφερε στο φως έντυπος τύπος. Σε ρεπορτάζ του αναφέρει ότι η εταιρεία που έχει αναλάβει τη μεταφορά πόσιμου νερού από την Αθήνα στα νησιά δεν έχει «δει» ευρώ για το 2015, ενώ η σύμβασή της έληξε προχθές. Όπως εξηγεί, ο ιδιοκτήτης καλεί συνεχώς τον υπεύθυνο της Τραπέζης της Ελλάδας και ζητάει τα χρήματα που του χρωστάει το αρμόδιο υπουργείο, η απάντηση που λαμβάνει όμως είναι: «Έχουμε εντολή να μη ‘‘φεύγουν’’ χρήματα από τη ΤτΕ».
Το πρόβλημα ξεκίνησε το 2014 όταν και προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την υδροδότηση των νησιών για το 2015. Η Υδροδομική είναι μία εταιρεία που ασχολείται με την υδροδότηση των νησιών εδώ και 40 χρόνια με τα 4 πλοία που έχει στη διάθεσή της. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, η κατοχύρωση του διαγωνισμού «κόλλησε» στο Ελεγκτικό Συνέδριο, και έτσι στην παραπάνω εταιρεία ανατέθηκε το έργο για τους δύο πρώτους μήνες. Ακολούθησε άλλη μία για τον Μάρτιο-Απρίλιο-Μάιο που ολοκληρώθηκε χθες και πλέον κανείς δεν έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει νερό στα νησιά. «Μου έχουν πει από το νυν αρμόδιο υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού ότι έχουν υπογραφεί όλα τα απαραίτητα έγγραφα για να πληρωθώ τουλάχιστον τους δύο πρώτους μήνες του 2015. Το θέμα -όπως μου λένε- είναι πλέον στην ΤτΕ, η οποία θα καταβάλει το ποσό. Παίρνω καθημερινά και δυστυχώς μου λένε ότι έχουν εντολή να μη ‘‘φεύγουν’’ χρήματα από την Τράπεζα!», είπε εκπρόσωπος της Υδροδομικής.
Επιπλέον, ο διαγωνισμός του 2015 παραμένει σε κάποιο συρτάρι του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να συνεχίσει να μεταφέρει νερό… «Μου λένε από το υπουργείο να συνεχίσω το έργο της μεταφοράς. Δεν αντέχω άλλο… Πώς να χρηματοδοτήσω τέσσερα καράβια; Μου χρωστούν 800.000 ευρώ και απαιτούν εγγυητική 100.000 για να συμμετάσχω στο διαγωνισμό!», είπε, προφανώς προβληματισμένος από την κατάσταση.
Το θέμα έφερε στην επικαιρότητα με επίκαιρη ερώτηση προς τον υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γιώργο Σταθάκη η βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης του Ποταμιού Χριστίνα Ταχιάου. Η βουλευτής τονίζει ότι σε περισσότερα από δέκα νησιά η μεταφορά νερού σταμάτησε, ενώ τα αποθέματα που διαθέτουν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των κατοίκων αλλά και των τουριστών για διάστημα μικρότερο των πέντε ημερών.
«Σε κάποια νησιά, μάλιστα, οι βρύσες των σπιτιών και των ξενοδοχείων θα στερέψουν σε λιγότερο από δύο ημέρες», είπε η βουλευτής, προσθέτοντας ότι μεσούσης της καλοκαιρινής περιόδου, η αδιαφορία των αρμόδιων υπηρεσιών καταδικάζει δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους στο μαρτύριο της σταγόνας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου