Το «στοίχημα» του Hit 88.9

Η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου ανακατεύει ξανά την τράπουλα στη συχνότητα. 
Γράψαμε ΕΔΩ για την έξοδο από τη συχνότητα του «Hit 88.9», του Νίκου Μυλωνά. Του ανθρώπου που ουσιαστικά τον έστησε πριν 1,5 χρόνο, στη θέση του Freedom, έναν χρόνο μετά το κλείσιμο του (ανταγωνιστικού και εμπορικού) VFM 88.3.
Στις 20 Ιανουαρίου του 2014 λοιπόν, ξεκίνησε ως ένα αμιγώς ποπ ραδιόφωνο, παίζοντας και καινούριες αλλά και παλιότερες επιτυχίες, ξεφεύγοντας όμως από το προφίλ των ανταγωνιστών του. Δεν ξέρουμε αν το συγκεκριμένο φορμάτ ενθουσίασε τους ακροατές, κάτι τέτοιο όμως δεν αποτυπώθηκε στις μετρήσεις της Focus-Bari, με το κοινό στο οποίο στόχευε να συνεχίζει να προτιμά τους «μεγάλους» του είδους, Athens DeeJay 95.2 και Music 89.2.

Με την πάροδο των μηνών ο Hit 88.9 άρχισε να προσαρμόζεται περισσότερο στον ανταγωνισμό, αλλάζοντας το πρόγραμμά του αλλά και τις μουσικές του κατά έναν βαθμό, ανεβάζοντας λίγο τα ποσοστά του (πέριξ του 3%), και κοντράροντας το Mad Radio 106.2 για την τρίτη θέση στην λίστα με τα ξένα Top 40 mainstream ραδιόφωνα. Κάτι που φαίνεται στο Top 10 του Hit 88.9, το διάστημα από τον Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα, όπως μας το παρουσιάζει το Media Inspector:
1. HOZIER - TAKE ME TO CHURCH
2. LILLY WOOD & THE PRICK-ROBIN SCHULZ - PRAYER IN C
3. SIA - CHANDELIER
4. MR. PROBZ - WAVES
5. DAVID GUETTA-SAM MARTIN - DANGEROUS
6. ENRIQUE IGLESIAS-SEAN PAUL - BAILANDO
7. KWABS - WALK
8. CALVIN HARRIS-JOHN NEWMAN - BLAME
9. VANCE JOY - RIPTIDE
10. MARK RONSON-BRUNO MARS - UPTOWN FUNK!
Αλλαγές οι οποίες δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, αν αναλογιστούμε ότι ο Νο.2 ανταγωνιστής είναι στο 6% και ο Νο.1 στο 9%. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τα στοιχεία, για το ξένο mainstream pop ραδιόφωνο της Frontstage. Σύμφωνα με τις ακροαματικότητες, του Μαρτίου-Απριλίου, ο Hit είναι 25ος στην κατάταξη με 3,6% (τον Μάιο ανέβηκε στην 21η θέση με 3,9%) ενώ στα νεανικά και δυναμικά κοινά συγκεντρώνει 7,9% (13-17), 9% (18-24, το υψηλότερο ποσοστό του) και 5,9% (25-34). Στα ποσοστά ακρόασης είναι 26ος με μέσο όρο 62,8 λεπτά, λίγο πιο πάνω από το Mad Radio και τον Music, που βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις. Τέλος, στο μερίδιο ακρόασης, το «αγαπημένο» των διαφημιστών, βρίσκεται στην 28η θέση με μόλις 1,2%.

Γενικά λοιπόν, ο Hit 88.9 μπορεί να θεωρείται (για λίγο ακόμα) ένα νέο ραδιόφωνο, παρόλα αυτά όμως δεν βρίσκεται και στην καλύτερη θέση στις μετρήσεις. Θα καταφέρει άραγε, στο άμεσο μέλλον, να αλλάξει τα πράγματα; Θα κοντράρει τον Athens DeeJay 95.2 (8,9% ακροαματικότητα, 84 λεπτά μ.ο. ακρόασης, 4,1% μερίδιο) τον Music 89.2 (του 6% σύνολο και του 35% στα κοινά 13-17) και το Mad Radio (που επίσης πάει πολύ καλά στα νεανικά κοινά);
Γιώργος Ζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...