Το site κοινωνικής δικτύωσης Twitter πρόκειται να σταματήσει να
καταμετρά τις φωτογραφίες και τους συνδέσμους για άλλες σελίδες στο όριο
των 140 χαρακτήρων που είναι διαθέσιμο για κάθε χρήστη προκειμένου να
κάνει μια ανάρτηση, αναφέρει σε δημοσίευμά του Bloomberg.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων, η αλλαγή πιθανόν να λάβει χώρα μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες,
ωστόσο το Twitter δεν έχει προβεί ακόμα σε οποιαδήποτε επίσημη ανακοίνωση.
Τον Ιανουάριο, ο ιδρυτής του microblogging site Τζακ Ντόρσι, είχε δηλώσει ότι το Twitter αναζητά τρόπους προκειμένου να παρέχεται στους χρήστες η δυνατότητα να γράφουν μεγαλύτερα κείμενα στις αναρτήσεις τους.
Επιπλέον, τον περασμένο Ιούνιο, η εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι σκόπευε να αυξήσει το όριο των άμεσων μηνυμάτων μεταξύ δύο χρηστών στους 10.000 χαρακτήρες.
Τώρα, οι σύνδεσμοι «τρώνε» 23 χαρακτήρες από το όριο των 140, μειώνοντας σημαντικά το κείμενο που μπορούν να γράψουν οι χρήστες όταν στο tweet τους θέλουν μοιραστούν κάποιο online περιεχόμενο.
Παλαιότερα, ο Ντόρσι είχε χαρακτηρίσει το όριο των 140 χαρακτήρων ως έναν «όμορφο περιορισμό» που «εμπνέει τη δημιουργικότητα και τη συντομία». Ωστόσο, η εταιρεία το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζει σημαντικές δυσκολίες στο να προσελκύσει νέους χρήστες, ενώ οι μετοχές της έχουν υποχωρήσει κατά περίπου 70% σε διάστημα ενός έτους.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων, η αλλαγή πιθανόν να λάβει χώρα μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες,
ωστόσο το Twitter δεν έχει προβεί ακόμα σε οποιαδήποτε επίσημη ανακοίνωση.
Τον Ιανουάριο, ο ιδρυτής του microblogging site Τζακ Ντόρσι, είχε δηλώσει ότι το Twitter αναζητά τρόπους προκειμένου να παρέχεται στους χρήστες η δυνατότητα να γράφουν μεγαλύτερα κείμενα στις αναρτήσεις τους.
Επιπλέον, τον περασμένο Ιούνιο, η εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι σκόπευε να αυξήσει το όριο των άμεσων μηνυμάτων μεταξύ δύο χρηστών στους 10.000 χαρακτήρες.
Τώρα, οι σύνδεσμοι «τρώνε» 23 χαρακτήρες από το όριο των 140, μειώνοντας σημαντικά το κείμενο που μπορούν να γράψουν οι χρήστες όταν στο tweet τους θέλουν μοιραστούν κάποιο online περιεχόμενο.
Παλαιότερα, ο Ντόρσι είχε χαρακτηρίσει το όριο των 140 χαρακτήρων ως έναν «όμορφο περιορισμό» που «εμπνέει τη δημιουργικότητα και τη συντομία». Ωστόσο, η εταιρεία το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζει σημαντικές δυσκολίες στο να προσελκύσει νέους χρήστες, ενώ οι μετοχές της έχουν υποχωρήσει κατά περίπου 70% σε διάστημα ενός έτους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου