Τη Lada μάλλον τη γνωρίζετε, την Avtovaz όμως; Η
Avtovaz λοιπόν είναι η μεγαλύτερη ρώσικη αυτοκινητοβιομηχανίαμ κάτοχος
του εμπορικού σήματος της Lada και εδώ και λίγα χρόνια μέλος του γαλλο-
ιαπωνικού ομίλου των Renault Nissan.
Mε τη βοήθεια του ισχυρού αυτού ομίλου η Lada δείχνει να ξυπνά για τα καλά και να προχωρά σε έναν πλήρη εκσυγχρονισμό της γκάμας της, καθώς μετά το Vesta,
ένα μικρό- μεσαίο σεντάν που είναι διαθέσιμο εδώ και περίπου ένα χρόνο -μάλιστα ένα από τα πρώτα που είχαν κατασκευαστεί το οδήγησε και ο Ρώσος πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν- φέτος παρουσίασε στην έκθεση της Μόσχας το XCode Concept. Πρόκειται για ένα μικρό SUV, το οποίο ακολουθεί πιστά τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των Lada, η οποία προσδιορίζεται κυρίως από τη μάσκα και από τη χαρακτηριστική διαμόρφωση των φτερών στο προφίλ και βέβαια διαθέτει και όλα τα (πλαστικά) προστατευτικά και τις ποδιές που διαμορφώνουν μια πιο off road εικόνα. Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του, καθώς διαθέτει οθόνη στην κεντρική κονσόλα, δεν γνωρίζουμε αν είναι αφής, ενώ θα υπάρχουν και δυνατότητες διασύνδεσης με smartphones.
Mε τη βοήθεια του ισχυρού αυτού ομίλου η Lada δείχνει να ξυπνά για τα καλά και να προχωρά σε έναν πλήρη εκσυγχρονισμό της γκάμας της, καθώς μετά το Vesta,
ένα μικρό- μεσαίο σεντάν που είναι διαθέσιμο εδώ και περίπου ένα χρόνο -μάλιστα ένα από τα πρώτα που είχαν κατασκευαστεί το οδήγησε και ο Ρώσος πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν- φέτος παρουσίασε στην έκθεση της Μόσχας το XCode Concept. Πρόκειται για ένα μικρό SUV, το οποίο ακολουθεί πιστά τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των Lada, η οποία προσδιορίζεται κυρίως από τη μάσκα και από τη χαρακτηριστική διαμόρφωση των φτερών στο προφίλ και βέβαια διαθέτει και όλα τα (πλαστικά) προστατευτικά και τις ποδιές που διαμορφώνουν μια πιο off road εικόνα. Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του, καθώς διαθέτει οθόνη στην κεντρική κονσόλα, δεν γνωρίζουμε αν είναι αφής, ενώ θα υπάρχουν και δυνατότητες διασύνδεσης με smartphones.
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
1 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
2 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
3 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
4 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
5 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
6 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
7 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
8 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
9 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
10 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
11 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
12 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
13 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
14 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
15 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
16 of 17
17 Photos: Με το XCode η Lada φιλοδοξεί σε 2 χρόνια να μπει στην αγορά των προσιτών SUV
17 of 17
Όπως λέει και το όνομά του το XCode Concept βρίσκεται ακόμα
στο επίπεδο του πρωτότυπου, κρίνοντας όμως από τις φωτογραφίες του δεν
απέχει και πολύ από το στάδιο της κανονικής παραγωγής, κάτι που θα μπορούσε να γίνει μέχρι το 2018. Άλλωστε το πλαίσιο στο οποίο θα βασίζεται και δεδομένο είναι και δοκιμασμένο, μιας και πρόκειται για αυτό του Dacia Duster -η ρουμάνικη Dacia ανήκει επίσης στον όμιλο Renault Nissan.
Από το Duster θα προέρχονται και οι κινητήρες, ο turbo βενζίνης των 1.200 κυβικών και ο turbo diesel των 1.500, οι οποίοι βέβαια κινούν και άλλα μοντέλα του ομίλου. Ο πρώτος στο Lada αναμένεται να αποδίδει μέχρι και 125 ίππους, ενώ δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί αν θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδοχές. Το βέβαιο πάντως είναι πως θα υπάρχει μια εισαγωγική έκδοση με έναν ατμοσφαιρικό σύνολο 1.600 κυβικών που θα αποδίδει μόλις 78 ίππους.
Όσο για την τιμή του SUV της Lada οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για βάση στις 14.500 ευρώ, όταν βέβαια αρχίσει η διάθεσή του.
πηγη
Από το Duster θα προέρχονται και οι κινητήρες, ο turbo βενζίνης των 1.200 κυβικών και ο turbo diesel των 1.500, οι οποίοι βέβαια κινούν και άλλα μοντέλα του ομίλου. Ο πρώτος στο Lada αναμένεται να αποδίδει μέχρι και 125 ίππους, ενώ δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί αν θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδοχές. Το βέβαιο πάντως είναι πως θα υπάρχει μια εισαγωγική έκδοση με έναν ατμοσφαιρικό σύνολο 1.600 κυβικών που θα αποδίδει μόλις 78 ίππους.
Όσο για την τιμή του SUV της Lada οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για βάση στις 14.500 ευρώ, όταν βέβαια αρχίσει η διάθεσή του.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου