Καθυστερεί η ολοκλήρωση των εργασιών στο «Αίολος Κεντέρης» και στη δρομολόγησή του στη γραμμή Αγκούστα Σικελίας - Βαλέττα Μάλτας καθώς προέκυψαν το τελευταίο διάστημα, κάποια προβλήματα. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, οι επισκευαστικές εργασίες στη Gas Turbine, τη μηχανή που δίνει τη δυνατότητα στο πλοίο να αναπτύξει πολύ υψηλές ταχύτητες -σύμφωνα με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, το πλοίο αναπτύσσει ταχύτητα 40 κόμβων-,
έδειξαν πολύ σοβαρά προβλήματα. Φαίνεται ότι μεταξύ της ΝΕΛ και του ναυλωτή υπάρχει διάσταση απόψεων για το πώς θα αντιμετωπισθούν τα προβλήματα αυτά στην συγκεκριμένη μηχανή. Οι πληροφορίες μας λένε πως o ναυλωτής επιδιώκει την αντικατάσταση της, ενώ η ΝΕΛ θέλει να γίνει επισκευή της υπάρχουσας Gas Turbine. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ναυτικών κύκλων, αυτή είναι η πιο δαπανηρή εργασία για την επισκευή του πλοίου. Κι αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που υπάρχει διάσταση απόψεων μεταξύ των δύο πλευρών.
Από τον ανταγωνισμό η φημολογία
Πηγές προσκείμενες στη ΝΕΛ αναφέρουν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στις σχέσεις με το ναυλωτή. Θεωρούν ότι τα όσα λέγονται και γράφονται στα μέσα ενημέρωσης, είναι αποτέλεσμα της φημολογίας που σπέρνουν οι ανταγωνιστές της και σημειώνουν: «Πρόκειται για ένα ανηλεή ανταγωνισμό απέναντι σε μια εταιρεία που δεν έχει καμία δραστηριότητα και κατά συνέπεια δεν αποτελεί κίνδυνο για καμία από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο. Κι όμως ακόμα και με αυτά τα δεδομένα, όλοι ασχολούνται με το τι κάνει η ΝΕΛ.
Την ίδια στιγμή που όλοι ασχολούνται με το “Αίολος Κεντέρης”, κανείς δεν γράφει τίποτα για το πώς εξυπηρετείται ακτοπλοϊκά η Λήμνος το φετινό καλοκαίρι».
Σε ό,τι αφορά το ζήτημα με τις επισκευαστικές εργασίες στο ταχύπλοο, η πλευρά της ΝΕΛ υποστηρίζει πως «θα προχωρήσουμε με τρόπο που θα αποφασίσουν οι δύο πλευρές».
Σε κάθε περίπτωση, η ΝΕΛ δεν έχει κανένα λόγο να έρθει σε ρήξη με το ναυλωτή του πλοίου. Κι αυτό γιατί η γρήγορη ολοκλήρωση των επισκευών στο πλοίο και η δρομολόγηση του, θα εξασφαλίσει στην εταιρεία την είσπραξη των μισθωμάτων. Δηλαδή έσοδα που είναι απολύτως απαραίτητα για να βάλει σε τάξη τα οικονομικά της και να ορθοποδήσει.
Χώρισαν οι δρόμοι τους
Με άσχημο τρόπο φαίνεται ότι χώρισαν οι δρόμοι της ΝΕΛ με το πλοίαρχο Χάρη Τσουκαλά, ο οποίος για λίγες εβδομάδες ανέλαβε πλοίαρχος του «Αίολος Κεντέρης», με βασικό αντικείμενο να επιβλέψει τις εργασίες που γίνονταν στο πλοίο. Ο κ. Τσουκαλάς που είχε διατελέσει και στο παρελθόν πλοίαρχος του «Αίολος Κεντέρης», είχε φύγει από την εταιρεία «Sea Jet» για να πάει στη ΝΕΛ.
πηγη
Κατασχέθηκε στην Ιταλία το «Αίολος Κεντέρης» Πού βρίσκεται τώρα το «θρυλικό» πλοίο της ΝΕΛ
έδειξαν πολύ σοβαρά προβλήματα. Φαίνεται ότι μεταξύ της ΝΕΛ και του ναυλωτή υπάρχει διάσταση απόψεων για το πώς θα αντιμετωπισθούν τα προβλήματα αυτά στην συγκεκριμένη μηχανή. Οι πληροφορίες μας λένε πως o ναυλωτής επιδιώκει την αντικατάσταση της, ενώ η ΝΕΛ θέλει να γίνει επισκευή της υπάρχουσας Gas Turbine. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ναυτικών κύκλων, αυτή είναι η πιο δαπανηρή εργασία για την επισκευή του πλοίου. Κι αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που υπάρχει διάσταση απόψεων μεταξύ των δύο πλευρών.
Από τον ανταγωνισμό η φημολογία
Πηγές προσκείμενες στη ΝΕΛ αναφέρουν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στις σχέσεις με το ναυλωτή. Θεωρούν ότι τα όσα λέγονται και γράφονται στα μέσα ενημέρωσης, είναι αποτέλεσμα της φημολογίας που σπέρνουν οι ανταγωνιστές της και σημειώνουν: «Πρόκειται για ένα ανηλεή ανταγωνισμό απέναντι σε μια εταιρεία που δεν έχει καμία δραστηριότητα και κατά συνέπεια δεν αποτελεί κίνδυνο για καμία από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο. Κι όμως ακόμα και με αυτά τα δεδομένα, όλοι ασχολούνται με το τι κάνει η ΝΕΛ.
Την ίδια στιγμή που όλοι ασχολούνται με το “Αίολος Κεντέρης”, κανείς δεν γράφει τίποτα για το πώς εξυπηρετείται ακτοπλοϊκά η Λήμνος το φετινό καλοκαίρι».
Σε ό,τι αφορά το ζήτημα με τις επισκευαστικές εργασίες στο ταχύπλοο, η πλευρά της ΝΕΛ υποστηρίζει πως «θα προχωρήσουμε με τρόπο που θα αποφασίσουν οι δύο πλευρές».
Σε κάθε περίπτωση, η ΝΕΛ δεν έχει κανένα λόγο να έρθει σε ρήξη με το ναυλωτή του πλοίου. Κι αυτό γιατί η γρήγορη ολοκλήρωση των επισκευών στο πλοίο και η δρομολόγηση του, θα εξασφαλίσει στην εταιρεία την είσπραξη των μισθωμάτων. Δηλαδή έσοδα που είναι απολύτως απαραίτητα για να βάλει σε τάξη τα οικονομικά της και να ορθοποδήσει.
Χώρισαν οι δρόμοι τους
Με άσχημο τρόπο φαίνεται ότι χώρισαν οι δρόμοι της ΝΕΛ με το πλοίαρχο Χάρη Τσουκαλά, ο οποίος για λίγες εβδομάδες ανέλαβε πλοίαρχος του «Αίολος Κεντέρης», με βασικό αντικείμενο να επιβλέψει τις εργασίες που γίνονταν στο πλοίο. Ο κ. Τσουκαλάς που είχε διατελέσει και στο παρελθόν πλοίαρχος του «Αίολος Κεντέρης», είχε φύγει από την εταιρεία «Sea Jet» για να πάει στη ΝΕΛ.
πηγη
Στην κατάσχεση του πλοίου της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου προχώρησαν οι αρχές στην Ιταλία, για χρέη της εταιρείας. Την είδηση αναφέρει το σάιτ της Λέσβου emprosnet.gr, το οποίο επισημαίνει ότι πηγές προσκείμενες στην εταιρεία επιβεβαιώνουν την κατάσχεση, ενώ δεν δείχνουν να ανησυχούν αφού η κατάσχεση έγινε για χρέος της τάξης των 260.000 ευρώ που οφείλει η εταιρεία σε έναν προμηθευτή της. Ο τελευταίος φαίνεται πως κατάφερε να εκδώσει διαταγή πληρωμής χωρίς να το καταλάβει η διοίκηση της ΝΕΛ. Η ΝΕΛ επισημαίνει ότι αυτή η κατάσχεση δεν αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για το πλοίο που βρίσκεται σε επισκευές, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν στα μέσα του Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με το περιοδικό «Εφοπλιστής», το πλοίο θα συνδέει καθημερινά την Αγκούστα της Σικελίας με τη Βαλέτα (Μάλτα). Το πλοίο θα διανυκτερεύει στη Μάλτα και λέγεται ότι θα λειτουργεί ως πλωτό καζίνο Πηγή: www.lifo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου