Πολύδωρας: Τι θέλουν; Να με εξορίσουν από την Ελλάδα; Μήπως να με σκοτώσουν δια φυσικού θανάτου;

Την πικρία του εξέφρασε, μιλώντας στην ΕΡΤ, ο Βύρων Πολύδωρας για τη στάση της ΝΔ, η οποία τοποθετήθηκε αρνητικά στην πρόταση της κυβέρνησης για τοποθέτησή του στην ηγεσία του ΕΣΡ. Ο κ. Πολύδωρας δήλωσε έτοιμος να παραιτηθεί λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είμαι έτοιμος ανά πάσα ώρα να διευκολύνω εκείνον που με τίμησε με την πρόταση. Είμαι και σαμουράι ώστε να μη φεύγω από τη μάχη, αλλά ούτε και φοβάμαι την ήττα...».
«Με είχαν διαγράψει από τη ΝΔ την εποχή του κ. Σαμαρά. Στη συνέχεια, τι θέλουν;
Να με εξορίσουν από την Ελλάδα; Δεν προβλέπεται ο εξοστρακισμός, του Αριστείδη του Δίκαιου. Μήπως να με σκοτώσουν δια φυσικού θανάτου;» είπε και πρόσθεσε: «Νιώθω σαν να έπεσε πάνω μου σεισμός χειρότερος από της Ιταλίας. Εχουν και τα πολυβολεία, τα κέντρα δολοφονίας χαρακτήρων, assassinations of characters, τα ΜΜΕ, που είναι υποκινούμενα».
Ο κ. Πολύδωρας καταφέρθηκε κατά της ΝΔ λέγοντας ότι δεν του μιλούν και πως τον «χτυπούν και τον εκτελούν» μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης.
«Θέλουν να απαξιώσουν την υποψηφιότητά μου, δεν ξέρουν ότι δεν κόπτομαι για αυτή», σημείωσε.
Όσον αφορά στο ενδεχόμενο συνάντησής του με τους πολιτικούς αρχηγούς, αφού το Σάββατο είχε δηλώσει ότι θα προβεί σε επικοινωνία με τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων, διευκρίνισε πως έπειτα και από τις τελευταίες εξελίξεις και την αρνητική στάση της ΝΔ, πως δεν πρόκειται να μιλήσει με τον κ. Μητσοτάκη.
«Δεν μιλάω με εκείνους που με απέρριψαν μέσα σε 15 λεπτά» είπε και πρόσθεσε πως δεν έχει τίποτα να πει με τον Σταύρο Θεοδωράκη. Επιπλέον άφησε να εννοηθεί ότι δεν θα επικοινωνήσει ούτε με την Φώφη Γεννηματά, σχολιάζοντας: «Λέει ότι είμαι υπουργός της ζαρντινιέρας. Δεν ήταν δική μου η δήλωση, ήταν της διαπλοκής ήθελαν να με πολεμήσουν».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του διεμήνυσε πως είναι έτοιμος να παραιτηθεί αφήνοντας παράλληλα αιχμές κατά της ΝΔ: «Εχω την ετοιμότητα να παραιτηθώ και σήμερα, δεν θέλω να εκβιάσω τίποτα». Σχολιάζοντας τα περί έλλειψης προσόντων που επικαλέστηκε η ΝΔ σχολίασε: «Πιθανόν να έχουν άλλα κριτήρια όπως για παράδειγμα να είναι κάποιος κολλητός του Χριστοφοράκου, πίσω από τα κανάλια».
Για την πρόταση που του έγινε από τον Πρωθυπουργό είπε: «Εγώ είμαι ευγνώμων και τιμώμενος από την πρόταση που μου έκανε ο Πρωθυπουργός ο κ.Τσίπρας, διότι δεν λαμβάνουν πολλοί τέτοια πρόσκληση, ούτε είναι παιχνίδι... Με πήρε στο τηλέφωνο και μου είπε: “Τι θα έλεγες Βύρωνα για πρόεδρος του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου;” και του απάντησα : Ευχαριστώ, έχω πολλούς εχθρούς όμως, Πρόεδρε. “Έχεις και περισσότερους φίλους”. Σας μεταφέρω ενόρκως τον διάλογο», είπε.
Δείτε εδώ όλη τη συνέντευξη που έδωσε στην ΕΡΤ


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...