Το πλέον συναρπαστικό Grand Prix της χρονιάς έγινε στη Μαλαισία,
ξεκινώντας με επεισοδιακή εκκίνηση και σύγκρουση των Φέτελ-Ρόσμπεργκ,
που έστειλε τον Γερμανό πρωτοπόρο της βαθμολογίας στην τελευταία θέση.
Λίγο πριν το τέλος του αγώνα έσπασε ο κινητήρας του πρωτοπόρου Χάμιλτον,
που εγκατέλειψε και ο Ρικιάρντο (που είχε χάσει με παρόμοιο τρόπο στο
Μονακό) με την Red Bull ανέβηκε στην πρώτη θέση.
Επεισοδιακή ήταν η εκκίνηση και στην Μαλαισία με τους Φερστάπεν και Φέτελ να μονομαχούν για μια θέση (όπως και στο Βέλγιο) και αυτή την φορά την Ferrari να κλείνεται στην στροφή και να συγκρούεται και με την Merecedes του Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Φέτελ εγκατέλειψε, ο Φερστάπεν έχασε θέσεις, ενώ ο Ρόσμπεργκ με τετακέ έμεινε στην τελευταία θέση.
(Η σύγκρουση Φέτελ / Ρόσμπεργκ - Πηγή: Getty Images / Clive Rose)
(Δείτε εδώ την επεισοδιακή εκκίνηση)
Ο Χάμιλτον έφυγε μπροστά και οδήγησε την κούρσα με άνεση, ενώ ο Ρόσμπεργκ άρχισε έναν «γολγοθά» για να μπορέσει να ανεβεί στην κατάταξη και να μην χάσει έδαφος στην μάχη του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
(Πηγή: Getty Images / Clive Rose)
Την ίδια ώρα άνοιγε μια πολεμική ανάμεσα σε Φερστάπεν και Φέτελ με αλληλοκατηγορίες για τον τρόπο οδήγησης και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δεξίωσης.
(Τετακέ ο Ρόσμπεργκ - Πηγή: Getty Images / Mark Thompson)
Στον 38ο γύρο (από τους 56) ο Ρόσμπεργκ προσπέρασε (με επαφή) την Ferrari του Ράικονεν και ανέβηκε στην 4η θέση. Ο Χάμιλτον ήταν άνετα μπροστά με 20 δευτερόλεπτα διαφορά από τις δύο Red Bull (Ρικιάρντο και Φερστάπεν), που μονομαχούσαν για την 2η θέση.
Στον 40ο γύρο όμως η καταστροφή χτύπησε τη Mercedes καθώς έσπασε ο κινητήρας του Λιούις Χάμιλτον (δείτε εδώ το βίντεο) που εγκατέλειψε τον αγώνα, φωνάζοντας στην ενδοσυνεννόηση, "όχι"!
(Επιστρέφει στο γκαράζ της Mercedes ο Χάμιλτον - Πηγή: Reuters / EDGAR SU)
Για την συνέχεια του πρωταθήματος λογικά ο Χάμιλτον δεν θα έχει ποινή για την αλλαγή που θα κάνει στον κινητήρα του (τον είχε αντικαταστήσει στο Βέλγιο), ενώ στην μάχη των κατασκευαστών, το 1-2 της Red Bull της δίνει προβάδισμα από την Ferrari για την 2η θέση.
Επόμενος αγώνας το ερχόμενο ΣΚ στην Ιαπωνία
Επεισοδιακή ήταν η εκκίνηση και στην Μαλαισία με τους Φερστάπεν και Φέτελ να μονομαχούν για μια θέση (όπως και στο Βέλγιο) και αυτή την φορά την Ferrari να κλείνεται στην στροφή και να συγκρούεται και με την Merecedes του Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Φέτελ εγκατέλειψε, ο Φερστάπεν έχασε θέσεις, ενώ ο Ρόσμπεργκ με τετακέ έμεινε στην τελευταία θέση.
(Η σύγκρουση Φέτελ / Ρόσμπεργκ - Πηγή: Getty Images / Clive Rose)
(Δείτε εδώ την επεισοδιακή εκκίνηση)
Ο Χάμιλτον έφυγε μπροστά και οδήγησε την κούρσα με άνεση, ενώ ο Ρόσμπεργκ άρχισε έναν «γολγοθά» για να μπορέσει να ανεβεί στην κατάταξη και να μην χάσει έδαφος στην μάχη του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
(Πηγή: Getty Images / Clive Rose)
Την ίδια ώρα άνοιγε μια πολεμική ανάμεσα σε Φερστάπεν και Φέτελ με αλληλοκατηγορίες για τον τρόπο οδήγησης και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δεξίωσης.
(Τετακέ ο Ρόσμπεργκ - Πηγή: Getty Images / Mark Thompson)
Στον 38ο γύρο (από τους 56) ο Ρόσμπεργκ προσπέρασε (με επαφή) την Ferrari του Ράικονεν και ανέβηκε στην 4η θέση. Ο Χάμιλτον ήταν άνετα μπροστά με 20 δευτερόλεπτα διαφορά από τις δύο Red Bull (Ρικιάρντο και Φερστάπεν), που μονομαχούσαν για την 2η θέση.
Στον 40ο γύρο όμως η καταστροφή χτύπησε τη Mercedes καθώς έσπασε ο κινητήρας του Λιούις Χάμιλτον (δείτε εδώ το βίντεο) που εγκατέλειψε τον αγώνα, φωνάζοντας στην ενδοσυνεννόηση, "όχι"!
Σην βαθμολογία των οδηγών ο Ρόσμπεργκ (5 αγώνες πριν το τέλος) έχει 288
βαθμούς και ο Χάμιλτον 265, με την σημερινή εγκατάλειψη πιθανότατα να
του κοστίζει τον τίτλο. Ο Βρετανός έδωσε συγχαρητήρια αρχικά σε όλους
τους μηχανικούς της Mercedes αναγνωρίζοντας ότι δεν υπήρξε λάθος τους.
Στην συνέχεια όμως άφησε αιχμές: "Κάτι δεν πάει καλά, δεν μπορεί να
σπάει μόνον ο δικός μου κινητήρας" οι πρώτες δηλώσεις του Βρετανού, με
την Mercedes να αποφασίζει να απαγορεύσει περαιτέρω δηλώσεις στην μικτή
ζώνη.
(Επιστρέφει στο γκαράζ της Mercedes ο Χάμιλτον - Πηγή: Reuters / EDGAR SU)
Για την συνέχεια του πρωταθήματος λογικά ο Χάμιλτον δεν θα έχει ποινή για την αλλαγή που θα κάνει στον κινητήρα του (τον είχε αντικαταστήσει στο Βέλγιο), ενώ στην μάχη των κατασκευαστών, το 1-2 της Red Bull της δίνει προβάδισμα από την Ferrari για την 2η θέση.
Επόμενος αγώνας το ερχόμενο ΣΚ στην Ιαπωνία
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου