Το Facebook κυκλοφόρησε τη νέα του υπηρεσία που ονομάζεται Workplace και απευθύνεται στους εργαζόμενους σε μία ομάδα ή εταιρία. Το Workplace ήταν σε φάση δοκιμής με επιλεγμένες εταιρείες εδώ και ένα χρόνο, και από την Τρίτη άνοιξε και επίσημα και κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να εγγραφεί.
Το Workplace είναι στην ουσία ένα Facebook, με όλα τα χαρακτηριστικά του, αλλά μόνο για εταιρείες. Οι φίλοι
σου είναι οι συνάδελφοί σου και μπορείς να συνδεθείς και να
επικοινωνήσεις μαζί τους με πάρα πολλούς τρόπους, οι οποίοι δεν θα σου
φανούν άγνωστοι εάν είσαι ήδη χρήστης του Facebook.
Για παράδειγμα, πράγματα όπως τα Groups, Chat, Live, Reactions, Search και Trending posts υποστηρίζονται από το Workplace. Επιπλέον, οι εταιρείες έχουν πρόσβαση σε Workplace-specific features, όπως analytics, integrations και Multi-Company Groups. Το τελευταίο είναι ένας ψηφιακός χώρος όπου, υπάλληλοι από διαφορετικές εταιρείες μπορούν να συνεργαστούν καλύτερα πάνω σε κοινά projects.
Όπως αναφέρει το techblog.gr, το Workplace δεν έρχεται όμως δωρεάν, εκτός αν είσαι μη κερδοσκοπικό ή εκπαιδευτικό ίδρυμα, αλλά πάντα υπάρχει και ένα τρίμηνο δοκιμαστικό trial. Μετά από αυτό η τιμή είναι στα 3 δολάρια για κάθε χρήστη τον μήνα, μέχρι 1000 χρήστες, από 1001 έως 10.000 χρήστες 2 δολάρια και τέλος 1 δολάριο τον μήνα για πάνω από 10.000 χρήστες.
Για παράδειγμα, πράγματα όπως τα Groups, Chat, Live, Reactions, Search και Trending posts υποστηρίζονται από το Workplace. Επιπλέον, οι εταιρείες έχουν πρόσβαση σε Workplace-specific features, όπως analytics, integrations και Multi-Company Groups. Το τελευταίο είναι ένας ψηφιακός χώρος όπου, υπάλληλοι από διαφορετικές εταιρείες μπορούν να συνεργαστούν καλύτερα πάνω σε κοινά projects.
Όπως αναφέρει το techblog.gr, το Workplace δεν έρχεται όμως δωρεάν, εκτός αν είσαι μη κερδοσκοπικό ή εκπαιδευτικό ίδρυμα, αλλά πάντα υπάρχει και ένα τρίμηνο δοκιμαστικό trial. Μετά από αυτό η τιμή είναι στα 3 δολάρια για κάθε χρήστη τον μήνα, μέχρι 1000 χρήστες, από 1001 έως 10.000 χρήστες 2 δολάρια και τέλος 1 δολάριο τον μήνα για πάνω από 10.000 χρήστες.
Το Facebook μ’ αυτό τον τρόπο επιχειρεί να μετατραπεί και σ’
ένα χρήσιμο εργαλείο για επαγγελματίες, ανταγωνιζόμενο άλλες παρόμοιες
υπηρεσίες, ενώ απώτερος στόχος του είναι η δημιουργία μιας κοινότητας,
όπως το LinkedIn.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου