Σχεδόν
αμετάβλητα παραμένουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 τα οποία αναμένεται να
ανακοινωθούν επίσημα σήμερα Παρασκευή από το οικονομικό επιτελείο ώστε
να αναρτηθούν το συντομότερο δυνατόν στο Taxisnet.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr όλες οι αλλαγές που είχε προτείνει η περίφημη Επιτροπή για την φορολογία στα αυτοκίνητα αλλά και ο πρώην Αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Αλεξιάδης «πάγωσαν» και αποφασίστηκε τελικά να μην πειραχτούν τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας στα
καινούρια αυτοκίνητα και να υπάρξουν κάποιες περαιτέρω μειώσεις σε σχέση με πέρσι στα παλαιότερα αυτοκίνητα αλλά όχι υψηλά ποσοστά που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο και άγγιζαν το 40%.
Μάλιστα στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1/11/2010 οι συντελεστές παραμένουν αμετάβλητοι ενώ υπήρχαν σκέψεις να αυξηθούν τα ποσά για αυτοκίνητα που εκπέμπουν πάνω από 180 γρ. CO2. Ωστόσο το οικονομικό επιτελείο φαίνεται πως αποδέχθηκε τις προτάσεις-πιέσεις φορέων από τον κλάδο και δεν αύξησε τα ποσοστά στα καινούρια αυτοκίνητα.
Όσον αφορά στα παλαιότερα αυτοκίνητα οι τελικές προτάσεις του οικονομικού επιτελείου περιλαμβάνουν μικρές μειώσεις στα παλαιότερα αυτοκίνητα οι οποίες μάλλον δεν θα «δελεάσουν» τους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους να προβούν σε άρση της ακινησίας τους.
Στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου επισημαίνουν στο Enikonomia.gr πως οι μηδαμινές αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 θα κάνει μεγάλο κακό στην αγορά καθώς από τις αρχές της επόμενης χρονιάς θα ξεκινήσουν οι συζητήσεις γύρω από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018!
Παράλληλα η διατήρηση των υψηλών Τεκμηρίων Διαβίωσης τα οποία υπολογίζονται σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα όπως επίσης και του άδικου Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επίσης συνδέεται με τον κυβισμό του κινητήρα θα αποτελέσουν δύο βασικούς ανασταλτικούς παράγοντες στους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους.
Συνεπώς το σχέδιο του ΥΠΟΙΚ για μαζικές άρσεις ακινησίας από τους 1 εκατ. ιδιοκτήτες μάλλον θα αποτύχει ενώ παράλληλα θα αυξηθεί και ο αριθμός των ιδιοκτητών που δεν θα πληρώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 και θα τα κινούν παράνομα χωρίς να έχουν περάσει επίσης από ΚΤΕΟ ή να τα έχουν ασφαλισμένα...
Πάντως οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων χρωστούν για ανεξόφλητα Τέλη Κυκλοφορίας πάνω από 225 εκατ. ευρώ γεγονός που «μεταφράζεται» πως κινούνται παράνομα πάνω από 880.000 αυτοκίνητα. Μάλιστα σετλέχη της αγοράς επισημαίνουν πως όσο το κράτος δεν επιβάλλει τα πρόστιμα που προβλέπουν οι νόμοι τόσο ο αριθμός τους θα αυξάνεται...
Τέλη Κυκλοφορίας με ρύπους
Τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 για αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/11/2010 και μετά αναμένεται να κυμαίνονται από 0,90 ευρώ ανά γραμμάριο Co2 έως και 3,72 ευρώ ενώ υπάρχει ένα εξαιρετικά μικρό ενδεχόμενο να καταγραφούν κάποιες μικρές αυξήσεις σε ρυπογόνα οχήματα που οι ιδιοκτήτες του πλήρωσαν για Τέλη Κυκλοφορίας το 2016 από 2,78 ευρώ έως 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο CO2.
Αυτοκίνητα με 1η Άδεια από 1/1/2006 έως και 31/10/2010
Καμία αλλαγή δεν αναμένεται να καταγραφεί στα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2005 έως και 31/10/2010 καθώς τα στοιχεία που υπήρχαν στις βάσεις δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών δεν επαρκούσαν για να γίνει η μετατροπή του τρόπου υπολογισμού από τον κυβισμό του κινητήρα στις εκπομπές CO2.
Τα Τέλη Κυκλοφορίας για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι αυξημένα από τα 1.358 κ.εκ. και άνω και ανέρχονται από 255 ευρώ έως και 1.380 ευρώ. Στην συγκεκριμένη κατηγορία υπήρχε η πρόταση να αυξηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα οχήματα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω αλλά μάλλον θα διατηρηθούν στα περσινά επίπεδα.
Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2001 έως 31/12/2005
Μειώσεις αναμέενεται να καταγραφοούν στα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2001 έως και 31/12/2005 και δη στα οχήματα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω. Πέρσι τα Τέλη στα ΙΧ με κυβισμό από 1.929 κ.εκ. Και άνω ανήλθαν από 630 ευρώ έως και 1.260 ευρώ. Οι μειώσεις για το 2017 αν τελικά υιοθετηθούν θα μειώνουν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα 615 ευρώ έως και 1.230 ευρώ.
Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν από την 31/12/2000
Μεγαλύτερες θα είναι οι μειώσεις στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τις 31/12/2000 όπως συνέβη και πέρσι και σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 στα «παλαιά» αυτοκίνητα θα κυμαίνονται από 200 ευρώ έως και 1.100 ευρώ από 225 έως 1.230 ευρώ που ανέρχονταν το 2016.
Πιέστε εδώ για να μεταβείτε στο Taxisnet και ειδικότερα στην εφαρμογή των Τελών Κυκλοφορίας.
Τα Τέλη Κυκλοφορίας των ΙΧ με 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως το έτος 2000:Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr όλες οι αλλαγές που είχε προτείνει η περίφημη Επιτροπή για την φορολογία στα αυτοκίνητα αλλά και ο πρώην Αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Αλεξιάδης «πάγωσαν» και αποφασίστηκε τελικά να μην πειραχτούν τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας στα
καινούρια αυτοκίνητα και να υπάρξουν κάποιες περαιτέρω μειώσεις σε σχέση με πέρσι στα παλαιότερα αυτοκίνητα αλλά όχι υψηλά ποσοστά που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο και άγγιζαν το 40%.
Μάλιστα στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1/11/2010 οι συντελεστές παραμένουν αμετάβλητοι ενώ υπήρχαν σκέψεις να αυξηθούν τα ποσά για αυτοκίνητα που εκπέμπουν πάνω από 180 γρ. CO2. Ωστόσο το οικονομικό επιτελείο φαίνεται πως αποδέχθηκε τις προτάσεις-πιέσεις φορέων από τον κλάδο και δεν αύξησε τα ποσοστά στα καινούρια αυτοκίνητα.
Όσον αφορά στα παλαιότερα αυτοκίνητα οι τελικές προτάσεις του οικονομικού επιτελείου περιλαμβάνουν μικρές μειώσεις στα παλαιότερα αυτοκίνητα οι οποίες μάλλον δεν θα «δελεάσουν» τους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους να προβούν σε άρση της ακινησίας τους.
Στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου επισημαίνουν στο Enikonomia.gr πως οι μηδαμινές αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 θα κάνει μεγάλο κακό στην αγορά καθώς από τις αρχές της επόμενης χρονιάς θα ξεκινήσουν οι συζητήσεις γύρω από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018!
Παράλληλα η διατήρηση των υψηλών Τεκμηρίων Διαβίωσης τα οποία υπολογίζονται σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα όπως επίσης και του άδικου Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επίσης συνδέεται με τον κυβισμό του κινητήρα θα αποτελέσουν δύο βασικούς ανασταλτικούς παράγοντες στους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους.
Συνεπώς το σχέδιο του ΥΠΟΙΚ για μαζικές άρσεις ακινησίας από τους 1 εκατ. ιδιοκτήτες μάλλον θα αποτύχει ενώ παράλληλα θα αυξηθεί και ο αριθμός των ιδιοκτητών που δεν θα πληρώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 και θα τα κινούν παράνομα χωρίς να έχουν περάσει επίσης από ΚΤΕΟ ή να τα έχουν ασφαλισμένα...
Πάντως οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων χρωστούν για ανεξόφλητα Τέλη Κυκλοφορίας πάνω από 225 εκατ. ευρώ γεγονός που «μεταφράζεται» πως κινούνται παράνομα πάνω από 880.000 αυτοκίνητα. Μάλιστα σετλέχη της αγοράς επισημαίνουν πως όσο το κράτος δεν επιβάλλει τα πρόστιμα που προβλέπουν οι νόμοι τόσο ο αριθμός τους θα αυξάνεται...
Τέλη Κυκλοφορίας με ρύπους
Τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 για αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/11/2010 και μετά αναμένεται να κυμαίνονται από 0,90 ευρώ ανά γραμμάριο Co2 έως και 3,72 ευρώ ενώ υπάρχει ένα εξαιρετικά μικρό ενδεχόμενο να καταγραφούν κάποιες μικρές αυξήσεις σε ρυπογόνα οχήματα που οι ιδιοκτήτες του πλήρωσαν για Τέλη Κυκλοφορίας το 2016 από 2,78 ευρώ έως 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο CO2.
Αυτοκίνητα με 1η Άδεια από 1/1/2006 έως και 31/10/2010
Καμία αλλαγή δεν αναμένεται να καταγραφεί στα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2005 έως και 31/10/2010 καθώς τα στοιχεία που υπήρχαν στις βάσεις δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών δεν επαρκούσαν για να γίνει η μετατροπή του τρόπου υπολογισμού από τον κυβισμό του κινητήρα στις εκπομπές CO2.
Τα Τέλη Κυκλοφορίας για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι αυξημένα από τα 1.358 κ.εκ. και άνω και ανέρχονται από 255 ευρώ έως και 1.380 ευρώ. Στην συγκεκριμένη κατηγορία υπήρχε η πρόταση να αυξηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα οχήματα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω αλλά μάλλον θα διατηρηθούν στα περσινά επίπεδα.
Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2001 έως 31/12/2005
Μειώσεις αναμέενεται να καταγραφοούν στα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2001 έως και 31/12/2005 και δη στα οχήματα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω. Πέρσι τα Τέλη στα ΙΧ με κυβισμό από 1.929 κ.εκ. Και άνω ανήλθαν από 630 ευρώ έως και 1.260 ευρώ. Οι μειώσεις για το 2017 αν τελικά υιοθετηθούν θα μειώνουν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα 615 ευρώ έως και 1.230 ευρώ.
Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν από την 31/12/2000
Μεγαλύτερες θα είναι οι μειώσεις στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τις 31/12/2000 όπως συνέβη και πέρσι και σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 στα «παλαιά» αυτοκίνητα θα κυμαίνονται από 200 ευρώ έως και 1.100 ευρώ από 225 έως 1.230 ευρώ που ανέρχονταν το 2016.
Πιέστε εδώ για να μεταβείτε στο Taxisnet και ειδικότερα στην εφαρμογή των Τελών Κυκλοφορίας.
Τα Τέλη Κυκλοφορίας των ΙΧ με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από το έτος 2001 έως το έτος 2005 ως εξής:
Τα Τέλη Κυκλοφορίας των ΙΧ με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 2006 έως 31/12/2010:
Τα Τέλη Κυκλοφορίας στα επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, τα ετησίως επιβαλλόμενα τέλη κυκλοφορίας βάση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο):
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου