Αφορμή για την κινητοποίηση ήταν η τοποθέτηση του Κωνσταντίνου Κυρανάκη..
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας, στην Πειραιώς, πραγματοποίησαν οδηγοί ταξί, μετά από πρόσκληση του Συνδέσμου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής.( Δειτε τα Βιντεο )
Αφορμή για την κινητοποίηση ήταν η τοποθέτηση του αναπληρωτή εκπροσώπου Τύπου του κόμματος, Κωνσταντίνου Κυρανάκη,
σε τηλεοπτική εκπομπή για απελευθέρωση στην αγορά των μεταφορών.
Συγκεκριμένα, ο κ. Κυρανάκης ανέφερε στην εκπομπή του Γιώργου Τράγκα «Ελεύθερος Σκοπευτής» ότι «τι μπορούν να κάνουν νέα παιδιά που είναι άνεργα, να δουλέψουν και να βγάλουν λίγα χρήματα παραπάνω; Να πάρουν το ΙΧ τους και να το κάνουν UBER. Δεν μπορούν να το κάνουν σήμερα γιατί δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο. Με πολύ απλό τρόπο, μία κυβέρνηση, χωρίς να χρειαστεί τρόικα, χωρίς να χρειαστεί μνημόνια, μπορεί να φτιάξει ένα νομοθετικό πλαίσιο όπου να λέει ότι: κάθε πολίτης που θέλει να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά σε αυτό τον τομέα μπορεί με μία απλή άδεια η οποία δεν κοστίζει τίποτα να κάνει αυτή την δουλειά».
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος δήλωσε στον Παραπολιτικά 90,1:» Η εμμονή των στελεχών της ΝΔ προς τους οδηγούς ταξί να πάνε τα οχήματα τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή UBER δημιουργεί ερωτήματα. Στη ΝΔ είναι αφελείς ή τα άρπαξαν».
πηγη
..
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας, στην Πειραιώς, πραγματοποίησαν οδηγοί ταξί, μετά από πρόσκληση του Συνδέσμου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής.( Δειτε τα Βιντεο )
Αφορμή για την κινητοποίηση ήταν η τοποθέτηση του αναπληρωτή εκπροσώπου Τύπου του κόμματος, Κωνσταντίνου Κυρανάκη,
σε τηλεοπτική εκπομπή για απελευθέρωση στην αγορά των μεταφορών.
Συγκεκριμένα, ο κ. Κυρανάκης ανέφερε στην εκπομπή του Γιώργου Τράγκα «Ελεύθερος Σκοπευτής» ότι «τι μπορούν να κάνουν νέα παιδιά που είναι άνεργα, να δουλέψουν και να βγάλουν λίγα χρήματα παραπάνω; Να πάρουν το ΙΧ τους και να το κάνουν UBER. Δεν μπορούν να το κάνουν σήμερα γιατί δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο. Με πολύ απλό τρόπο, μία κυβέρνηση, χωρίς να χρειαστεί τρόικα, χωρίς να χρειαστεί μνημόνια, μπορεί να φτιάξει ένα νομοθετικό πλαίσιο όπου να λέει ότι: κάθε πολίτης που θέλει να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά σε αυτό τον τομέα μπορεί με μία απλή άδεια η οποία δεν κοστίζει τίποτα να κάνει αυτή την δουλειά».
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος δήλωσε στον Παραπολιτικά 90,1:» Η εμμονή των στελεχών της ΝΔ προς τους οδηγούς ταξί να πάνε τα οχήματα τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή UBER δημιουργεί ερωτήματα. Στη ΝΔ είναι αφελείς ή τα άρπαξαν».
πηγη
Κυρανάκης στο NEWS247: Τι μου λένε κάθε φορά που μπαίνω σε ταξί
Ο αναπληρωτής εκπρόσωπος της ΝΔ απαντά στο ΣΑΤΑ που
διαμαρτύρεται για τις δηλώσεις του για την Uber. Εξηγεί ότι έδωσε ένα
παράδειγμα μεταρρύθμισης ως προσωπική άποψη, καθώς θα έπρεπε να υπάρχει
μία απλή διαδικασία για κάθε νέο που θέλει να ασκήσει το επάγγελμα
Απάντηση μέσω του NEWS247 δίνει ο αναπληρωτής εκπρόσωπος της
Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Κυρανάκης στο Σύνδεσμο Αυτοκινητιστών
Ταξί Αττικής, που έχει οργανώσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα γραφεία του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης με αφορμή δηλώσεις του για την Uber.
"Κάθε φορά που μπαίνω σε ταξί και πιάνω συζήτηση όλοι οι
οδηγοί μου λένε ότι δουλεύουν περισσότερες από 15 ώρες την ημέρα με το
φόβο να "μπουν μέσα" στο τέλος κάθε βάρδιας. Αυτή η κατάσταση είναι
απάνθρωπη για τους οδηγούς που εργάζονται πολύ σκληρά.
Αυτό που έδωσα ως παράδειγμα μεταρρύθμισης και ως προσωπική άποψη, χωρίς να αποτελεί επίσημη θέση της Νέας Δημοκρατίας και χωρίς να έχει παρθεί απόφαση από κάποιο όργανο, είναι το εξής απλό. Θα έπρεπε να υπάρχει μια απλή διαδικασία, με λιγότερα εμπόδια για κάθε οδηγό, αλλά και για κάθε νέο άνθρωπο να μπορεί να ασκεί το επάγγελμα. Αυτό θα σήμαινε μεγαλύτερο εισόδημα για τους οδηγούς, με λιγότερες ώρες δουλειάς αλλά και καλύτερες τιμές για τους καταναλωτές.
Το ότι η τεράστια πλειοψηφία αιτήσεων σε τέτοιες εταιρίες είναι από ήδη υπάρχοντες οδηγοί ταξί, τα λέει όλα", αναφέρει στο NEWS247 ο κ.Κυρανάκης.
Ο αναπληρωτής εκπρόσωπος της ΝΔ είχε αναφέρει στην εκπομπή του Γιώργου Τράγκα "Ελεύθερος Σκοπευτής" ότι "τι μπορούν να κάνουν νέα παιδιά που είναι άνεργα, να δουλέψουν και να βγάλουν λίγα χρήματα παραπάνω; Να πάρουν το ΙΧ τους και να το κάνουν UBER. Δεν μπορούν να το κάνουν σήμερα γιατί δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο. Με πολύ απλό τρόπο, μία κυβέρνηση, χωρίς να χρειαστεί τρόικα, χωρίς να χρειαστεί μνημόνια, μπορεί να φτιάξει ένα νομοθετικό πλαίσιο όπου να λέει ότι: κάθε πολίτης που θέλει να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά σε αυτό τον τομέα μπορεί με μία απλή άδεια η οποία δεν κοστίζει τίποτα να κάνει αυτή την δουλειά".
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος δήλωσε στον Παραπολιτικά 90,1:" Η εμμονή των στελεχών της ΝΔ προς τους οδηγούς ταξί να πάνε τα οχήματα τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή UBER δημιουργεί ερωτήματα. Στην ΝΔ είναι αφελείς ή τα άρπαξαν".
Σημειωτέον ότι ο κ.Λυμπερόπουλος βρίσκεται εδώ και καιρό σε ανοιχτή σύγκρουση με το κόμμα της ΝΔ, καθώς μεταξύ των άλλων είχε διαφωνήσει με την προσχώρηση της Δράσης και του Θοδωρή Σκυλακάκη.
Έναν ανταγωνισμό, όμως, που θα εκφράζεται μέσα σε ένα γενικώς αποδεκτό κανονιστικό πλαίσιο, με πλήρη σεβασμό των κοινωνικών και εργασιακών δικαιωμάτων.
Μόνο μέσα από ένα αμιγώς κατοχυρωμένο νομοθετικό πλαίσιο, μπορεί να αναπτυχθεί και να λειτουργήσει σωστά ο ανταγωνισμός, προς το συμφέρον όλων των πολιτών.
Αυτή, άλλωστε, είναι και η πολιτική επιδίωξη της Νέας Δημοκρατίας".
Αυτό που έδωσα ως παράδειγμα μεταρρύθμισης και ως προσωπική άποψη, χωρίς να αποτελεί επίσημη θέση της Νέας Δημοκρατίας και χωρίς να έχει παρθεί απόφαση από κάποιο όργανο, είναι το εξής απλό. Θα έπρεπε να υπάρχει μια απλή διαδικασία, με λιγότερα εμπόδια για κάθε οδηγό, αλλά και για κάθε νέο άνθρωπο να μπορεί να ασκεί το επάγγελμα. Αυτό θα σήμαινε μεγαλύτερο εισόδημα για τους οδηγούς, με λιγότερες ώρες δουλειάς αλλά και καλύτερες τιμές για τους καταναλωτές.
Το ότι η τεράστια πλειοψηφία αιτήσεων σε τέτοιες εταιρίες είναι από ήδη υπάρχοντες οδηγοί ταξί, τα λέει όλα", αναφέρει στο NEWS247 ο κ.Κυρανάκης.
Ο αναπληρωτής εκπρόσωπος της ΝΔ είχε αναφέρει στην εκπομπή του Γιώργου Τράγκα "Ελεύθερος Σκοπευτής" ότι "τι μπορούν να κάνουν νέα παιδιά που είναι άνεργα, να δουλέψουν και να βγάλουν λίγα χρήματα παραπάνω; Να πάρουν το ΙΧ τους και να το κάνουν UBER. Δεν μπορούν να το κάνουν σήμερα γιατί δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο. Με πολύ απλό τρόπο, μία κυβέρνηση, χωρίς να χρειαστεί τρόικα, χωρίς να χρειαστεί μνημόνια, μπορεί να φτιάξει ένα νομοθετικό πλαίσιο όπου να λέει ότι: κάθε πολίτης που θέλει να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά σε αυτό τον τομέα μπορεί με μία απλή άδεια η οποία δεν κοστίζει τίποτα να κάνει αυτή την δουλειά".
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος δήλωσε στον Παραπολιτικά 90,1:" Η εμμονή των στελεχών της ΝΔ προς τους οδηγούς ταξί να πάνε τα οχήματα τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή UBER δημιουργεί ερωτήματα. Στην ΝΔ είναι αφελείς ή τα άρπαξαν".
Σημειωτέον ότι ο κ.Λυμπερόπουλος βρίσκεται εδώ και καιρό σε ανοιχτή σύγκρουση με το κόμμα της ΝΔ, καθώς μεταξύ των άλλων είχε διαφωνήσει με την προσχώρηση της Δράσης και του Θοδωρή Σκυλακάκη.
ΝΔ: Κανονιστικό πλαίσιο, με πλήρη σεβασμό των κοινωνικών και εργασιακών δικαιωμάτων
Απάντηση εξέδωσε το γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, σημειώνοντας ότι μόνο μέσα από ένα αμιγώς κατοχυρωμένο νομοθετικό πλαίσιο, μπορεί να αναπτυχθεί και να λειτουργήσει σωστά ο ανταγωνισμός. Ειδικότερα, σημειώνει: "H Νέα Δημοκρατία και ο Πρόεδρός της κ. Κυριάκος Μητσοτάκης διαχρονικά υποστηρίζουν την αρχή του ελεύθερου ανταγωνισμού.Έναν ανταγωνισμό, όμως, που θα εκφράζεται μέσα σε ένα γενικώς αποδεκτό κανονιστικό πλαίσιο, με πλήρη σεβασμό των κοινωνικών και εργασιακών δικαιωμάτων.
Μόνο μέσα από ένα αμιγώς κατοχυρωμένο νομοθετικό πλαίσιο, μπορεί να αναπτυχθεί και να λειτουργήσει σωστά ο ανταγωνισμός, προς το συμφέρον όλων των πολιτών.
Αυτή, άλλωστε, είναι και η πολιτική επιδίωξη της Νέας Δημοκρατίας".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου