Μια ειδική έκδοση του YouTube, με αφορμή την απονομή των βραβείων
Όσκαρ που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου, παρέχει στους
χρήστες τη δυνατότητα να δουν τα δημοφιλέστερα τρέιλερ για τις
υποψηφιότητες στην κατηγορία Καλύτερης Ταινίας.
Συγκεκριμένα,
το «Movie Trailers Leaderboard» κατατάσσει τα πιο δημοφιλή τρέιλερ για
τις υποψηφιότητες στη συγκεκριμένη κατηγορία, συμπεριλαμβάνοντας τα
επίσημα κανάλια των εταιρειών παραγωγής.
Φέτος, πρώτο στην κατάταξη αναδείχτηκε το τρέιλερ της ταινίας «La La Land», ενώ ακολουθούν το «Arrival» και το «Hacksaw Ridge».
Παράλληλα, το εργαλείο Think with Google παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες να δουν σε ποια κατάταξη βρίσκονται οι λοιπές υποψηφιότητες για την κατηγορία Καλύτερης Ταινίας.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η πλατφόρμα διαφημίσεων Pixability για λογαριασμό του YouTube, τα τρέιλερ των ταινιών που έχουν ως θέμα υπέρ-ήρωες είναι αυτά με τις περισσότερες προβολές, αφού έχουν τον υψηλότερο μέσο όρο θέασης ανά βίντεο.
Από την έρευνα της Pixability προκύπτει επίσης ότι τα τρέιλερ αποτελούν το πιο δημοφιλές είδος κινηματογραφικού περιεχομένου στο YouTube, ενώ τα τραγούδια που συμπεριλαμβάνονται σε πολλές ταινίες είναι το είδος κινηματογραφικού περιεχομένου με τη μεγαλύτερη διάδραση.
Με αφορμή αυτό, το soundtrack του μιούζικαλ «La La Land» ξεφεύγει από τον ανταγωνισμό στις υποψήφιες ταινίες για Όσκαρ Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής, με τουλάχιστον 1 εκατομμύριο προβολές στο YouTube.
Φέτος, πρώτο στην κατάταξη αναδείχτηκε το τρέιλερ της ταινίας «La La Land», ενώ ακολουθούν το «Arrival» και το «Hacksaw Ridge».
Παράλληλα, το εργαλείο Think with Google παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες να δουν σε ποια κατάταξη βρίσκονται οι λοιπές υποψηφιότητες για την κατηγορία Καλύτερης Ταινίας.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η πλατφόρμα διαφημίσεων Pixability για λογαριασμό του YouTube, τα τρέιλερ των ταινιών που έχουν ως θέμα υπέρ-ήρωες είναι αυτά με τις περισσότερες προβολές, αφού έχουν τον υψηλότερο μέσο όρο θέασης ανά βίντεο.
Από την έρευνα της Pixability προκύπτει επίσης ότι τα τρέιλερ αποτελούν το πιο δημοφιλές είδος κινηματογραφικού περιεχομένου στο YouTube, ενώ τα τραγούδια που συμπεριλαμβάνονται σε πολλές ταινίες είναι το είδος κινηματογραφικού περιεχομένου με τη μεγαλύτερη διάδραση.
Με αφορμή αυτό, το soundtrack του μιούζικαλ «La La Land» ξεφεύγει από τον ανταγωνισμό στις υποψήφιες ταινίες για Όσκαρ Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής, με τουλάχιστον 1 εκατομμύριο προβολές στο YouTube.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου