Ποιος είπε πως οι τηλεοπτικοί σταθμοί
διανύουν περιόδους ισχνών αγελάδων; Τουναντίον, εάν κάποιος λάβει υπόψη
του ότι – για πολλοστή φορά – αρνούνται πληρωμένη διαφήμιση, φαίνεται
πως σφίζουν από διαφημιστικά έσοδα.
Το περιστατικό αφορά πληρωμένη διαφήμιση της εφημερίδας Documento, η οποία βγαίνει την Κυριακή με συνέντευξη του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα.
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλονται στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, οι τηλεοπτικοί σταθμοί Star, ΑΝΤ1 και ΣΚΑΙ, για μια ακόμα φορά αρνήθηκαν να προβάλλουν πληρωμένο διαφημιστικό τρέιλερ της εφημερίδας Documento.
Σύμφωνα με τις ίδιες καταγγελίες, το πρόσχημα για την άρνησή τους να προβληθεί το διαφημιστικό τρέιλερ με τη συνέντευξη του πρωθυπουργού ήταν ότι δεν είχαν διαθέσιμο διαφημιστικό χρόνο. Και πρόκειται για πρόσχημα αφού τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι ποσοστό έως και 10% του διαφημιστικού τους χρόνου είναι κενό.
Να σημειωθεί ότι η δικαιολογία περί μη διαθέσιμου διαφημιστικού χρόνου χρησιμοποιείται συστηματικά από τους συγκεκριμένους τηλεοπτικούς σταθμούς από τις πρώτες ημέρες έκδοσης της εφημερίδας. Και να σημειωθεί, επίσης, ότι πρόκειται για τους ίδιους τηλεοπτικούς σταθμούς που σηκώνουν καθημερινά την παντιέρα της ανεξάρτητης δημοσιογραφίας με λόγους δεκάρικους περί δεοντολογίας, ορθού πολιτικού λόγου καθώς και την προσπάθεια φίμωσής τους από την κυβέρνηση.
πηγη
Το περιστατικό αφορά πληρωμένη διαφήμιση της εφημερίδας Documento, η οποία βγαίνει την Κυριακή με συνέντευξη του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα.
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλονται στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, οι τηλεοπτικοί σταθμοί Star, ΑΝΤ1 και ΣΚΑΙ, για μια ακόμα φορά αρνήθηκαν να προβάλλουν πληρωμένο διαφημιστικό τρέιλερ της εφημερίδας Documento.
Σύμφωνα με τις ίδιες καταγγελίες, το πρόσχημα για την άρνησή τους να προβληθεί το διαφημιστικό τρέιλερ με τη συνέντευξη του πρωθυπουργού ήταν ότι δεν είχαν διαθέσιμο διαφημιστικό χρόνο. Και πρόκειται για πρόσχημα αφού τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι ποσοστό έως και 10% του διαφημιστικού τους χρόνου είναι κενό.
Να σημειωθεί ότι η δικαιολογία περί μη διαθέσιμου διαφημιστικού χρόνου χρησιμοποιείται συστηματικά από τους συγκεκριμένους τηλεοπτικούς σταθμούς από τις πρώτες ημέρες έκδοσης της εφημερίδας. Και να σημειωθεί, επίσης, ότι πρόκειται για τους ίδιους τηλεοπτικούς σταθμούς που σηκώνουν καθημερινά την παντιέρα της ανεξάρτητης δημοσιογραφίας με λόγους δεκάρικους περί δεοντολογίας, ορθού πολιτικού λόγου καθώς και την προσπάθεια φίμωσής τους από την κυβέρνηση.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου