Η Skoda συνεχίζει την ανοδική της πορεία και το 2017. Η ιστορική
αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε 81.200 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο
τον Φεβρουάριο: 3,1% περισσότερο σε σχέση με την ίδια περίοδο του
προηγούμενου έτους (Φεβρουάριος 2016: 78.800). Η τσέχικη φίρμα πούλησε
περισσότερα αυτοκίνητα από οποιονδήποτε αντίστοιχο μήνα στην ιστορία
της, ενώ πέτυχε διψήφια αύξηση στη Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (+12,9%
και +13,3%), στην Ινδία (+12,8%) και το Ισραήλ (+19,8%).
Στη Δυτική Ευρώπη, οι παραδόσεις σε πελάτες αυξήθηκαν κατά 7,0% το Φεβρουάριο και 34.800 οχήματα (Φεβρουάριος 2016: 32.500). Με 12.600 οχήματα, η Γερμανία παραμένει η ισχυρότερη ευρωπαϊκή αγορά (Φεβρουάριος 2016: 12.100 οχήματα, +4,5%). Η Skoda κατέγραψε ρυθμούς ανάπτυξης στο Ηνωμένο Βασίλειο καθώς διπλασίασε τις πωλήσεις της σε 3.400 οχήματα (+23,6%), στην Ιταλία 2.200 οχήματα (+20,1%), στο Βέλγιο 2.000 οχήματα (+27,1%) και στην Αυστρία 1.900 οχημάτων (+64,7%).
Στη Κεντρική Ευρώπη, η εταιρία πέτυχε αύξηση 12,9% με 17.400 αυτοκίνητα (Φεβρουάριος 2016: 15.400 αυτοκίνητα). Οι παραδόσεις στην εγχώρια αγορά της Τσέχικης Δημοκρατίας είχαν επίσης διψήφια αύξηση με 8,8% και 8.200 οχήματα, στη Πολωνία 5.700 οχήματα (+16,3%), τη Σλοβακία 1.700 οχήματα (+15,4%), τη Σλοβενία 600 οχήματα (+22,6%) και την Κροατία 300 οχήματα (+46,9%).
Στην Ανατολική Ευρώπη, με εξαίρεση τη Ρωσία, η Skoda πέτυχε αύξηση από έτος σε έτος 13,3% με παραδόσεις 2.800 αυτοκινήτων (Φεβρουάριος 2016: 2.500 οχήματα). Κατά την ίδια περίοδο, 400 πελάτες στην Ουκρανία παρέλαβαν τα Skoda τους, μια αύξηση της τάξης του 93,9% (Φεβρουάριος 2016: 200 οχήματα).
Ο αριθμός των παραδόσεων αυξήθηκε σημαντικά στη Βοσνία με 200 οχήματα (+55,7%), στη Βουλγαρία με 200 οχήματα (+17,5%) και στα κράτη της Βαλτικής με 600 οχήματα (+ 22,9%), ενώ στη Ρωσία, επετεύχθη αύξηση 4,6% με 4.300 οχήματα (Φεβρουάριος 2016: 4.100 οχήματα).
Τέλος, στη Κίνα (τη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας σε όλο τον κόσμο) η Skoda παρέδωσε τα κλειδιά για 15.000 νέα οχήματα (Φεβρουάριος 2016: 18.500 οχήματα (-18,8%). Οι παραδόσεις στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 98% με σύνολο 2.500 οχημάτων.
Νίκος Τσάδαρης
Στη Δυτική Ευρώπη, οι παραδόσεις σε πελάτες αυξήθηκαν κατά 7,0% το Φεβρουάριο και 34.800 οχήματα (Φεβρουάριος 2016: 32.500). Με 12.600 οχήματα, η Γερμανία παραμένει η ισχυρότερη ευρωπαϊκή αγορά (Φεβρουάριος 2016: 12.100 οχήματα, +4,5%). Η Skoda κατέγραψε ρυθμούς ανάπτυξης στο Ηνωμένο Βασίλειο καθώς διπλασίασε τις πωλήσεις της σε 3.400 οχήματα (+23,6%), στην Ιταλία 2.200 οχήματα (+20,1%), στο Βέλγιο 2.000 οχήματα (+27,1%) και στην Αυστρία 1.900 οχημάτων (+64,7%).
Στη Κεντρική Ευρώπη, η εταιρία πέτυχε αύξηση 12,9% με 17.400 αυτοκίνητα (Φεβρουάριος 2016: 15.400 αυτοκίνητα). Οι παραδόσεις στην εγχώρια αγορά της Τσέχικης Δημοκρατίας είχαν επίσης διψήφια αύξηση με 8,8% και 8.200 οχήματα, στη Πολωνία 5.700 οχήματα (+16,3%), τη Σλοβακία 1.700 οχήματα (+15,4%), τη Σλοβενία 600 οχήματα (+22,6%) και την Κροατία 300 οχήματα (+46,9%).
Στην Ανατολική Ευρώπη, με εξαίρεση τη Ρωσία, η Skoda πέτυχε αύξηση από έτος σε έτος 13,3% με παραδόσεις 2.800 αυτοκινήτων (Φεβρουάριος 2016: 2.500 οχήματα). Κατά την ίδια περίοδο, 400 πελάτες στην Ουκρανία παρέλαβαν τα Skoda τους, μια αύξηση της τάξης του 93,9% (Φεβρουάριος 2016: 200 οχήματα).
Ο αριθμός των παραδόσεων αυξήθηκε σημαντικά στη Βοσνία με 200 οχήματα (+55,7%), στη Βουλγαρία με 200 οχήματα (+17,5%) και στα κράτη της Βαλτικής με 600 οχήματα (+ 22,9%), ενώ στη Ρωσία, επετεύχθη αύξηση 4,6% με 4.300 οχήματα (Φεβρουάριος 2016: 4.100 οχήματα).
Τέλος, στη Κίνα (τη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας σε όλο τον κόσμο) η Skoda παρέδωσε τα κλειδιά για 15.000 νέα οχήματα (Φεβρουάριος 2016: 18.500 οχήματα (-18,8%). Οι παραδόσεις στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 98% με σύνολο 2.500 οχημάτων.
Νίκος Τσάδαρης
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου