Στο Ράλι του Μεξικού που τελείωσε χθες στην χώρα των σομπρέρο και της
σιέστας, ο Σεμπαστιάν Οζιέ με το Fiesta WRC, κατάφερε μια δύσκολη όσο
και πειστική νίκη, ανεβαίνοντας και πάλι στην κορυφή της βαθμολογίας των
οδηγών.
Παράλληλα πέτυχε και μια νίκη γοήτρου, καθώς επέστρεψε το... φάντασμα από το παρελθόν, που δεν είναι κανείς άλλος από τον 9άκις παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ, που πήρε τον μόνιμο συνοδηγό του Ντανιέλ Ελενά, μπήκε στο ένα από τα δυο Citroen C3 WRC και έδειξε τον δρόμο σε παλιούς συναγωνιστές και
νεότερους. Μάλιστα λέγεται ότι ένας από τους ταχύτερους σήμερα οδηγούς, ο Εσθονός Ότι Τάνακ, είπε ότι: «καλά που ήρθε ο Λεμπ γιατί νομίζαμε πως πηγαίναμε γρήγορα…».
Σε κάθε περίπτωση η επάνοδος Λεμπ (μόνο για 3 αγώνες φέτος) τάραξε τα νερά και συγκέντρωσε για σχεδόν 3 εβδομάδες όλα τα φώτα της δημοσιότητας.
Στο αγωνιστικό σκέλος τώρα, όπου το υψόμετρο, η ζέστη και ο σκληρός συναγωνισμός έκαναν το ράλι Μεξικού ένα αγώνα με πολλές ανατροπές, κάτι που πιστοποιεί το ότι η πρώτη θέση άλλαξε πέντε φορές (Νεβίλ, Μικ, Σόρντο, Λεμπ & Οζιέ) χέρια, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που εγκατέλειψαν είτε από μηχανικό πρόβλημα είτε από έξοδο και συνέχισαν την επόμενη ημέρα (κάνοντας χρήση του κανονισμού), αλλά πολύ πίσω στην κατάταξη.
Σε κάθε περίπτωση πάντως τρεις ήταν οι οδηγοί που σημάδεψαν τον αγώνα και ένα το πρόβλημα που ίσως καθόρισε τον νικητή.
Στην αρχή ήταν ο Ντάνι Σόρντο αυτός που έσυρε τον χορό με το Hyundai i20 WRC, ακολουθούμενος από τον Λεμπ και αρκετά πίσω (5ο) τον Οζιέ.
Στο ξεκίνημα της 2ης ημέρας όμως, χτύπησαν κόκκινο τα ειδησεογραφικά δελτία, καθώς ο σχεδόν 45χρονος Λεμπ μετά από 5 χρόνια αποχής από το WRC πέρασε μπροστά. The king is back έγραφαν παντού και ο κοντόσωμος... Γαλάτης γύρισε εκεί που έφυγε στην πρώτη θέση, καταδιωκόμενος από τους Σόρντο, Μικ και Οζιέ, έως την 14η ειδική.
Εκεί λοιπόν είναι που καθορίστηκε η πρώτη θέση του αγώνα, όταν οι Λεμπ και Σόρντο έπαθαν λάστιχο και ο Οζιέ οδηγώντας όπως ποτέ, πέρασε μπροστά για να πάρει την 2η φετινή του νίκη, ακολουθούμενος από τους Σόρντο, Μικ (Citroen C3), Μίκελσεν, Λεμπ και Νεβίλ (Hyundai i20).
Η τελευταία πράξη του αγώνα, γράφτηκε στην power stage, όπου υπάρχει και έξτρα βαθμολογία για τις πρώτες θέσεις. Την ειδική αυτή την κέρδισε ο Τάνακ, με 2ο τον Λάντβαλα, 3ο τον Νεβίλ, 4ο τον Μίκελσεν και 5ο τον Λεμπ, με τον Οζιέ μόλις 7ο να σιγουρεύει την νίκη του.
Έτσι μετά και το Μεξικό η βαθμολογία στους οδηγούς διαμορφώνεται με πρώτο τον Οζιέ με 56 β, δεύτερο τον Νεβίλ με 52 και μακράν 3ο τον Μίκελσεν με 35β. Αντίστοιχα στην κατάταξη των ομάδων, η Hyundai παραμένει 1η με 84 β. ακολουθούμενη από την M Sport Ford με 72 και την Gazoo Toyota με 71 β.
Επόμενος αγώνας το ασφάλτινο και πολύ δύσκολο ράλι της Κορσικής (5-8 Απριλίου), με τον Λεμπ και πάλι έτοιμο να ταράξει τα νερά.
Νίκος Τσάδαρης
Παράλληλα πέτυχε και μια νίκη γοήτρου, καθώς επέστρεψε το... φάντασμα από το παρελθόν, που δεν είναι κανείς άλλος από τον 9άκις παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ, που πήρε τον μόνιμο συνοδηγό του Ντανιέλ Ελενά, μπήκε στο ένα από τα δυο Citroen C3 WRC και έδειξε τον δρόμο σε παλιούς συναγωνιστές και
νεότερους. Μάλιστα λέγεται ότι ένας από τους ταχύτερους σήμερα οδηγούς, ο Εσθονός Ότι Τάνακ, είπε ότι: «καλά που ήρθε ο Λεμπ γιατί νομίζαμε πως πηγαίναμε γρήγορα…».
Σε κάθε περίπτωση η επάνοδος Λεμπ (μόνο για 3 αγώνες φέτος) τάραξε τα νερά και συγκέντρωσε για σχεδόν 3 εβδομάδες όλα τα φώτα της δημοσιότητας.
Στο αγωνιστικό σκέλος τώρα, όπου το υψόμετρο, η ζέστη και ο σκληρός συναγωνισμός έκαναν το ράλι Μεξικού ένα αγώνα με πολλές ανατροπές, κάτι που πιστοποιεί το ότι η πρώτη θέση άλλαξε πέντε φορές (Νεβίλ, Μικ, Σόρντο, Λεμπ & Οζιέ) χέρια, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που εγκατέλειψαν είτε από μηχανικό πρόβλημα είτε από έξοδο και συνέχισαν την επόμενη ημέρα (κάνοντας χρήση του κανονισμού), αλλά πολύ πίσω στην κατάταξη.
Σε κάθε περίπτωση πάντως τρεις ήταν οι οδηγοί που σημάδεψαν τον αγώνα και ένα το πρόβλημα που ίσως καθόρισε τον νικητή.
Στην αρχή ήταν ο Ντάνι Σόρντο αυτός που έσυρε τον χορό με το Hyundai i20 WRC, ακολουθούμενος από τον Λεμπ και αρκετά πίσω (5ο) τον Οζιέ.
Στο ξεκίνημα της 2ης ημέρας όμως, χτύπησαν κόκκινο τα ειδησεογραφικά δελτία, καθώς ο σχεδόν 45χρονος Λεμπ μετά από 5 χρόνια αποχής από το WRC πέρασε μπροστά. The king is back έγραφαν παντού και ο κοντόσωμος... Γαλάτης γύρισε εκεί που έφυγε στην πρώτη θέση, καταδιωκόμενος από τους Σόρντο, Μικ και Οζιέ, έως την 14η ειδική.
Εκεί λοιπόν είναι που καθορίστηκε η πρώτη θέση του αγώνα, όταν οι Λεμπ και Σόρντο έπαθαν λάστιχο και ο Οζιέ οδηγώντας όπως ποτέ, πέρασε μπροστά για να πάρει την 2η φετινή του νίκη, ακολουθούμενος από τους Σόρντο, Μικ (Citroen C3), Μίκελσεν, Λεμπ και Νεβίλ (Hyundai i20).
Η τελευταία πράξη του αγώνα, γράφτηκε στην power stage, όπου υπάρχει και έξτρα βαθμολογία για τις πρώτες θέσεις. Την ειδική αυτή την κέρδισε ο Τάνακ, με 2ο τον Λάντβαλα, 3ο τον Νεβίλ, 4ο τον Μίκελσεν και 5ο τον Λεμπ, με τον Οζιέ μόλις 7ο να σιγουρεύει την νίκη του.
Έτσι μετά και το Μεξικό η βαθμολογία στους οδηγούς διαμορφώνεται με πρώτο τον Οζιέ με 56 β, δεύτερο τον Νεβίλ με 52 και μακράν 3ο τον Μίκελσεν με 35β. Αντίστοιχα στην κατάταξη των ομάδων, η Hyundai παραμένει 1η με 84 β. ακολουθούμενη από την M Sport Ford με 72 και την Gazoo Toyota με 71 β.
Επόμενος αγώνας το ασφάλτινο και πολύ δύσκολο ράλι της Κορσικής (5-8 Απριλίου), με τον Λεμπ και πάλι έτοιμο να ταράξει τα νερά.
Νίκος Τσάδαρης
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου