Η Apple ρίχνει ολοένα και περισσότερο το βάρος στις υπηρεσίες και δεν
χάνει, καθώς αυτός ο τομέας δράσης της σημείωσε προσφάτως ιστορικό
υψηλό.
< Η Apple κατέθεσε τα πεπραγμένα της για το τέταρτο τρίμηνο του 2019 και, όπως βλέπουμε, ο τζίρος της σημείωσε το ποσό-ρεκόρ των 64 δισ. δολαρίων.
Τα οικονομικά στοιχεία ακολουθούν ξανά την ίδια πορεία: χαμηλές πωλήσεις του iPhone και νούμερα-ρεκόρ στον κλάδο των υπηρεσιών.
Η στρατηγική της Apple να βγάλει από το επίκεντρο το hardware και να ρίξει το βάρος στις συνδρομητικές υπηρεσίες αποδίδει και με το παραπάνω. Οι πωλήσεις του iPhone παραμένουν ωστόσο το χρυσό προϊόν της, αποδίδοντας 33,36 δισ. δολάρια.
Η Apple λέει πως έχει πια «πάνω από 450 εκατ. πληρωτέες συνδρομές από τις υπηρεσίες της πλατφόρμας μας» και βλέπει άλματα στις πωλήσεις των iPads (πωλήσεις 4,65 δισ.) και των άλλων προϊόντων με το δαγκωμένο μήλο it (πωλήσεις 6,52 δισ.).
< Η Apple κατέθεσε τα πεπραγμένα της για το τέταρτο τρίμηνο του 2019 και, όπως βλέπουμε, ο τζίρος της σημείωσε το ποσό-ρεκόρ των 64 δισ. δολαρίων.
Τα οικονομικά στοιχεία ακολουθούν ξανά την ίδια πορεία: χαμηλές πωλήσεις του iPhone και νούμερα-ρεκόρ στον κλάδο των υπηρεσιών.
Η στρατηγική της Apple να βγάλει από το επίκεντρο το hardware και να ρίξει το βάρος στις συνδρομητικές υπηρεσίες αποδίδει και με το παραπάνω. Οι πωλήσεις του iPhone παραμένουν ωστόσο το χρυσό προϊόν της, αποδίδοντας 33,36 δισ. δολάρια.
Η Apple λέει πως έχει πια «πάνω από 450 εκατ. πληρωτέες συνδρομές από τις υπηρεσίες της πλατφόρμας μας» και βλέπει άλματα στις πωλήσεις των iPads (πωλήσεις 4,65 δισ.) και των άλλων προϊόντων με το δαγκωμένο μήλο it (πωλήσεις 6,52 δισ.).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου