Η (πολιτική) εκδίκηση του Τσίπρα είναι ένα πιάτο που τρώγεται όχι απλώς κρύο αλλά παγωμένο σε θερμοκρασία Ζηνοβίας. Τα πραγματικά γεγονότα έχουν ως εξής. Εδώ και μέρες, η ΕΜΥ έχει ενημερώσει για κύμα κακοκαιρίας Αν και η κακοκαιρία δεν είχε την έκταση που αναμενόταν, από το απόγευμα της Δευτέρας, η Εθνική οδός Αθηνών Λαμίας, κόπηκε στα δύο και χιλιάδες οδηγοί και επιβάτες έμειναν εγκλωβισμένοι στα αυτοκίνητά τους επί πέντε και πλέον ώρες.
Στο παρελθόν η Εθνική οδός έχει κλείσει με κακοκαιρία μόνο λόγω ατυχημάτων, όταν νταλίκες είχαν διπλώσει και έκλειναν το δρόμο. Τη Δευτέρα όμως δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Η Εθνική έκλεισε και στα δύο ρεύματα μετά από εντολή της τροχαίας, παρότι χιονόπτωση δεν ήταν κάτι τραγικό.
Τι συνέβη λοιπόν; Το Υπουργείο Μεταφορών κατηγορεί την Τροχαία για την απόφασή της να κλείσει την Εθνική. Η Τροχαία κατηγορεί την Περιφέρεια Αττικής για τους χειρισμούς της η οποία τα ρίχνει στη Νέα Οδό για την ενημέρωση που τους έκανε. Με τη σειρά της η Νέα Οδός τα βάζει με την ΕΜΥ που δεν ενημέρωσε για το καιρικό. Καταλήγουμε δηλαδή μετά από ένα γελοίο ντόμινο πως φταίει ο κακός μας ο καιρός. Τα κανάλια από το πρωί έχουν ανακαλύψει μετά από χρόνια, την ευθύνη των ασυνείδητων οδηγών, τον άχρηστο κρατικό μηχανισμό, το κακό το ριζικό μας που μας ταλαιπωρεί γενικώς και στο διηνεκές.
Τα πράγματα μέχρι πριν από λίγο καιρό ήταν πολύ πιο εύκολα. Για όλα έφταιγε ο Τσίπρας, η κυβέρνησή του και αν η Περιφέρεια ήταν ίδιων πολιτικών πεποιθήσεων με τον Τσίπρα έφταιγε και η Περιφέρεια.
Για θυμηθείτε λίγο το Μάτι και τη Μάνδρα, όταν ανεξέλεγκτα φαινόμενα οδήγησαν στην καταστροφή. Τα δάχτυλα σηκώθηκαν για να δείξουν την κυβέρνηση, χωρίς καμία αναφορά στις συνθήκες και τη βιαιότητά τους. Τα κανάλια είχαν δημοσιοποιήσει συνομιλίες του κρατικού μηχανισμού για να αποδείξουν ότι φταίει όχι ο μηχανισμός αλλά ο Τσίπρας προσωπικά. Το πιο εξοργιστικό ήταν πως είχαν δημοσιοποιηθεί συνομιλίες του τροχονόμου που ρύθμιζε την κυκλοφορία στο Μάτι για να δείξουν πως στάλθηκε ο κόσμος στο θάνατο. Μέσα φυσικά από ένα άλμα λογικής, εκεί, τότε, δεν έφταιγε ο τροχονόμος όπως στην Εθνική οδό τώρα, αλλά ο Τσίπρας αυτοπροσώπως. Ο δολοφόνος Τσίπρας όπως μάλιστα τον αποκάλεσαν μερικοί.
Σήμερα ο τροχονόμος και ο κρατικός μηχανισμός, αυτονομήθηκαν από την κυβέρνηση και τον Κυριάκο Μητσοτάκη και φταίνε από μόνοι τους για ό,τι έχει γίνει, ακόμη και αν αυτό που το προκάλεσε ήταν ελάχιστιο σε σχέση με τις αιτίες που δημιούργησαν την καταστροφή στο Μάτι ή στη Μάνδρα. Δεν φταίει καν ο Πατούλης ως Περιφερειάρχης όπως έφταιγε η Δούρου, αλλά ο κρατικός μηχανισμός που αποκτά πάλι μεταφυσικά στοιχεία κακοδαιμονίας.
Ο επικεφαλής της Τροχαίας με εντολή του Μητσοτάκη απομακρύνθηκε και πλήρωσε τελικώς το χάος στην Εθνική. Στην καταστροφή στο Μάτι οι παραιτήσεις των επικεφαλής είχαν χαρακτηριστεί από το Μητσοτάκη κίνηση εντυπωσιασμού και είχε αποδώσει τις ευθύνες για όσα έγιναν στον Τσίπρα προσωπικά.
Το επιτελικό κράτος του Κυριάκου Μητσοτάκη έπαθε κρυοπαγήματα με μερικά εκατοστά χιόνι και αν κάτι φάνηκε ήταν πως για τον πρωθυπουργό το χιόνι είναι η χαρά της ζωής και του σκι και όχι η πιθανότητα να εγκλωβιστούν και να πεθάνουν άνθρωποι.
Φταίει όμως ο Μητσοτάκης; Κανονικά ο κρατικός μηχανισμός πρέπει να υπάρχει και να λειτουργεί ανεξάρτητα από το ποιός είναι κυβέρνηση. Αυτό σημαίνει σοβαρό κράτος. Αν είναι ο μηχανισμός επέμβασης να εξαρτάται από το ποιό κόμμα κυβερνά, τότε θα πεθάνουμε όλοι μάλλον από έλλειψη σοβαρότητας. Επί δεκαετίες, διάφοροι κυβερνητικοί παράγοντες, παρέβλεπαν πόσο γελοίο είναι το θέαμα να κυκλοφορείς κουστουμαρισμένος μέσα στην (όποια) καταστροφή ως ο “έφτασε επι τόπου” και διαμόρφωναν την εικόνα πως ο κρατικός μηχανισμός πρέπει να εξαρτάται από τη γελοιότητα ή τη σοβαρότητα του κάθε υπουργού.
Οι πολιτικοί έχουν ευθύνη στο βαθμό που οι επιλογές τους για τη διοίκηση του κρατικού μηχανισμού, αποδεικνύονται κακές . Αν επιλέγεις τον κομματικό δουλοπάροικο ή τον “άριστό σου” αντί για τον τεχνοκράτη , τότε και θα καεί και θα πνιγεί ο κόσμος με δική σου ευθύνη. Υπάρχουν συγκεκριμένα πρωτόκολλα εμπλοκής της πολιτικής ηγεσίας στις αποφάσεις του μηχανισμού, είτε αυτό αφορά Στρατό είτε Πυροσβεστική και Αστυνομία.
Στα τέσσερα χρόνια διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, η ΝΔ και κυρίως ο νυν πρωθυπουργός είχαν δημιουργήσει ένα πρωτόκολλο. Συστηματικά μετέφεραν τις ευθύνες για ό,τι συνέβαινε στη χώρα, στην κυβέρνηση ακόμη και αν ήταν αστοχία κρατικού υπαλλήλου,. Στην κριτική και την τακτική τους, ο κρατικός μηχανισμός δεν είχε καμία αυτονομία από την κυβέρνηση. Από τον πορτοφολά της Ομόνοιας έως τις καταστροφές στα ακραία καιρικά φαινόμενα, όλα ήταν θέμα διακυβέρνησης. Η χώρα κατέρρεε στο αφήγημά τους, επειδή κάποιος εξαπατούσε μια ηλικιωμένη στην ελληνική μεθόριο. Δαιμονοποιήθηκαν τα πάντα για να εξαργυρωθούν μικροπολιτικά. Τα Μέσα Ενημέρωσης αφού δημιούργησαν τεχνητά εικόνα ανασφάλειας την απέδωσαν την ευθύνη στην κυβέρνηση του Τσίπρα. Τώρα επέστρεψαν πάλι όπως παλιά στην ευθύνη των αντικειμενικών συνθηκών, άντε και κανενός τροχονόμου που θα θυσιαστεί ως Ιφιγένεια για να φουσκώσουν τα πανιά στα καράβια της κυβέρνησης. Ή μάλλον στο ιστιοπλοϊκό με το οποίο πιθανόν θα συνεχίσει τις διακοπές διαρκείας ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Μα και σεις αφού έχει χιόνι γιατί δεν πάτε για σκι;
πηγη αθρου
Στο παρελθόν η Εθνική οδός έχει κλείσει με κακοκαιρία μόνο λόγω ατυχημάτων, όταν νταλίκες είχαν διπλώσει και έκλειναν το δρόμο. Τη Δευτέρα όμως δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Η Εθνική έκλεισε και στα δύο ρεύματα μετά από εντολή της τροχαίας, παρότι χιονόπτωση δεν ήταν κάτι τραγικό.
Τι συνέβη λοιπόν; Το Υπουργείο Μεταφορών κατηγορεί την Τροχαία για την απόφασή της να κλείσει την Εθνική. Η Τροχαία κατηγορεί την Περιφέρεια Αττικής για τους χειρισμούς της η οποία τα ρίχνει στη Νέα Οδό για την ενημέρωση που τους έκανε. Με τη σειρά της η Νέα Οδός τα βάζει με την ΕΜΥ που δεν ενημέρωσε για το καιρικό. Καταλήγουμε δηλαδή μετά από ένα γελοίο ντόμινο πως φταίει ο κακός μας ο καιρός. Τα κανάλια από το πρωί έχουν ανακαλύψει μετά από χρόνια, την ευθύνη των ασυνείδητων οδηγών, τον άχρηστο κρατικό μηχανισμό, το κακό το ριζικό μας που μας ταλαιπωρεί γενικώς και στο διηνεκές.
Τα πράγματα μέχρι πριν από λίγο καιρό ήταν πολύ πιο εύκολα. Για όλα έφταιγε ο Τσίπρας, η κυβέρνησή του και αν η Περιφέρεια ήταν ίδιων πολιτικών πεποιθήσεων με τον Τσίπρα έφταιγε και η Περιφέρεια.
Για θυμηθείτε λίγο το Μάτι και τη Μάνδρα, όταν ανεξέλεγκτα φαινόμενα οδήγησαν στην καταστροφή. Τα δάχτυλα σηκώθηκαν για να δείξουν την κυβέρνηση, χωρίς καμία αναφορά στις συνθήκες και τη βιαιότητά τους. Τα κανάλια είχαν δημοσιοποιήσει συνομιλίες του κρατικού μηχανισμού για να αποδείξουν ότι φταίει όχι ο μηχανισμός αλλά ο Τσίπρας προσωπικά. Το πιο εξοργιστικό ήταν πως είχαν δημοσιοποιηθεί συνομιλίες του τροχονόμου που ρύθμιζε την κυκλοφορία στο Μάτι για να δείξουν πως στάλθηκε ο κόσμος στο θάνατο. Μέσα φυσικά από ένα άλμα λογικής, εκεί, τότε, δεν έφταιγε ο τροχονόμος όπως στην Εθνική οδό τώρα, αλλά ο Τσίπρας αυτοπροσώπως. Ο δολοφόνος Τσίπρας όπως μάλιστα τον αποκάλεσαν μερικοί.
Σήμερα ο τροχονόμος και ο κρατικός μηχανισμός, αυτονομήθηκαν από την κυβέρνηση και τον Κυριάκο Μητσοτάκη και φταίνε από μόνοι τους για ό,τι έχει γίνει, ακόμη και αν αυτό που το προκάλεσε ήταν ελάχιστιο σε σχέση με τις αιτίες που δημιούργησαν την καταστροφή στο Μάτι ή στη Μάνδρα. Δεν φταίει καν ο Πατούλης ως Περιφερειάρχης όπως έφταιγε η Δούρου, αλλά ο κρατικός μηχανισμός που αποκτά πάλι μεταφυσικά στοιχεία κακοδαιμονίας.
Ο επικεφαλής της Τροχαίας με εντολή του Μητσοτάκη απομακρύνθηκε και πλήρωσε τελικώς το χάος στην Εθνική. Στην καταστροφή στο Μάτι οι παραιτήσεις των επικεφαλής είχαν χαρακτηριστεί από το Μητσοτάκη κίνηση εντυπωσιασμού και είχε αποδώσει τις ευθύνες για όσα έγιναν στον Τσίπρα προσωπικά.
Το επιτελικό κράτος του Κυριάκου Μητσοτάκη έπαθε κρυοπαγήματα με μερικά εκατοστά χιόνι και αν κάτι φάνηκε ήταν πως για τον πρωθυπουργό το χιόνι είναι η χαρά της ζωής και του σκι και όχι η πιθανότητα να εγκλωβιστούν και να πεθάνουν άνθρωποι.
Φταίει όμως ο Μητσοτάκης; Κανονικά ο κρατικός μηχανισμός πρέπει να υπάρχει και να λειτουργεί ανεξάρτητα από το ποιός είναι κυβέρνηση. Αυτό σημαίνει σοβαρό κράτος. Αν είναι ο μηχανισμός επέμβασης να εξαρτάται από το ποιό κόμμα κυβερνά, τότε θα πεθάνουμε όλοι μάλλον από έλλειψη σοβαρότητας. Επί δεκαετίες, διάφοροι κυβερνητικοί παράγοντες, παρέβλεπαν πόσο γελοίο είναι το θέαμα να κυκλοφορείς κουστουμαρισμένος μέσα στην (όποια) καταστροφή ως ο “έφτασε επι τόπου” και διαμόρφωναν την εικόνα πως ο κρατικός μηχανισμός πρέπει να εξαρτάται από τη γελοιότητα ή τη σοβαρότητα του κάθε υπουργού.
Οι πολιτικοί έχουν ευθύνη στο βαθμό που οι επιλογές τους για τη διοίκηση του κρατικού μηχανισμού, αποδεικνύονται κακές . Αν επιλέγεις τον κομματικό δουλοπάροικο ή τον “άριστό σου” αντί για τον τεχνοκράτη , τότε και θα καεί και θα πνιγεί ο κόσμος με δική σου ευθύνη. Υπάρχουν συγκεκριμένα πρωτόκολλα εμπλοκής της πολιτικής ηγεσίας στις αποφάσεις του μηχανισμού, είτε αυτό αφορά Στρατό είτε Πυροσβεστική και Αστυνομία.
Στα τέσσερα χρόνια διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, η ΝΔ και κυρίως ο νυν πρωθυπουργός είχαν δημιουργήσει ένα πρωτόκολλο. Συστηματικά μετέφεραν τις ευθύνες για ό,τι συνέβαινε στη χώρα, στην κυβέρνηση ακόμη και αν ήταν αστοχία κρατικού υπαλλήλου,. Στην κριτική και την τακτική τους, ο κρατικός μηχανισμός δεν είχε καμία αυτονομία από την κυβέρνηση. Από τον πορτοφολά της Ομόνοιας έως τις καταστροφές στα ακραία καιρικά φαινόμενα, όλα ήταν θέμα διακυβέρνησης. Η χώρα κατέρρεε στο αφήγημά τους, επειδή κάποιος εξαπατούσε μια ηλικιωμένη στην ελληνική μεθόριο. Δαιμονοποιήθηκαν τα πάντα για να εξαργυρωθούν μικροπολιτικά. Τα Μέσα Ενημέρωσης αφού δημιούργησαν τεχνητά εικόνα ανασφάλειας την απέδωσαν την ευθύνη στην κυβέρνηση του Τσίπρα. Τώρα επέστρεψαν πάλι όπως παλιά στην ευθύνη των αντικειμενικών συνθηκών, άντε και κανενός τροχονόμου που θα θυσιαστεί ως Ιφιγένεια για να φουσκώσουν τα πανιά στα καράβια της κυβέρνησης. Ή μάλλον στο ιστιοπλοϊκό με το οποίο πιθανόν θα συνεχίσει τις διακοπές διαρκείας ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Μα και σεις αφού έχει χιόνι γιατί δεν πάτε για σκι;
πηγη αθρου
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου