Του Νίκου Βιτσιλάκη
Μόλις ο Αμερικανός κατασκευαστής άνοιξε τις πύλες των εργοστασίων του, μετά το προσωρινό τους κλείσιμο λόγω Covid-19, ανακοίνωσε ότι θα περάσει σύντομα σε απολύσεις εργαζομένων της.
«Η H-D απολύει προσωπικό στις
Ηνωμένες Πολιτείες», αυτό μετέδωσε το Reuters, ανακοινώνοντας ότι η
αμερικανική εταιρεία θα μειώσει 140 θέσεις εργασίας σε δύο από τις
εγκαταστάσεις παραγωγής της στην Αμερική. Η Harley αναγκάστηκε να
κλείσει τα εργοστάσιά της τον Μάρτιο, ώστε να αποτραπεί η
διασπορά του κορωνοϊού για να ανοίξει ξανά τις πόρτες της στα τέλη Μαΐου. Οι πόρτες μπορεί να άνοιξαν, αλλά τα επίπεδα παραγωγής μειώθηκαν (προφανώς λόγω συνεχιζόμενης μειωμένης ζήτησης) και έτσι πάρθηκε η απόφαση να γίνουν περικοπές. Οι απολύσεις αφορούν σε δύο εργοστάσια: 90 σε αυτό του York στην Pennsylvania και 50 στο Tomahawk του Wisconsin.
Οι πωλήσεις της Harley μειώνονται τα τελευταία πέντε χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες, που είναι και η μεγαλύτερη αγορά της, καθώς οι βασικοί πελάτες της (οι λεγόμενοι baby-boomers) μεγαλώνουν. Η πανδημία ελάττωσε ακόμα περισσότερο τη ζήτηση, οπότε ενός κακού μύρια έπονται και το μέλλον της φίρμας του Milwaukee δείχνει ακόμα πιο δυσοίωνο. Οι πρώτοι τέσσερις μήνες του 2020 έφεραν μείωση πωλήσεων κατά 40% σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα του 2019, καθώς η πανδημία υποχρέωσε τους μισούς περίπου συνεργάτες της Harley να κλείσουν προσωρινά τα καταστήματά τους. Η εταιρεία σε συνέντευξη στον Τύπο εξήγησε:
«Όπως συμβαίνει συχνά στη διαχείριση μιας εταιρείας, η Harley-Davidson αλλάζει τα επίπεδα παραγωγής και κατά συνέπεια ρυθμίζει τη διαχείριση του προσωπικού της», κάτι που σε απλά αμερικανικά μεταφράζεται σε μείωση παραγωγής και απόλυση προσωπικού. Ωστόσο οι περικοπές αυτές (μαζί με τις μειώσεις στους μισθούς των εργαζομένων) μπορεί να αποτελούν μέρος του μάνατζμεντ του νέου προέδρου της εταιρείας Jochen Zeitz, ο οποίος κλήθηκε μετά την παραίτηση του Matt Levatich να «σταθεροποιήσει» το μέλλον της Harley-Davidson. Ο Zeitz δήλωσε: «Προσαρμόζουμε τις ανάγκες μας μετά την πανδημία. Τους επόμενους μήνες θα ξεκινήσουμε να καθορίζουμε επίσης τη νέα πενταετή στρατηγική μας».
Με τη Harley Davidson να αντιμετωπίζει διάφορα προβλήματα τελευταία, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, τα πράγματα δείχνουν να δυσκολεύουν για άλλη μια φορά για την πάλαι ποτέ πανίσχυρη και «κραταιά» αμερικανική φίρμα. Δεν μας κάνει εντύπωση το γεγονός, στην περίπτωση της εν λόγω εταιρείας ποτέ δεν είχαν κατανοήσει οι ιθύνοντες πως το καλάμι είναι μακρύ και δεν στρίβει. Πίστευαν πως απλώς και μόνο με την ιστορία της μάρκας θα κατάφερναν να δραπετεύσουν από κάθε δυσκολία και με την εν γένει στάση τους οδηγήθηκαν σε αδιέξοδο. Δείτε την αντίληψή τους περί προώθησης των προϊόντων τους και θα καταλάβετε τι εννοούμε. Γιατί, αν συνεχίσουμε, θα πικράνουμε πολύ κόσμο και δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Όμως, όπως και να το κάνουμε, με αναχρονιστικές εκδηλώσεις που απευθύνονται σε συγκεκριμένη κατηγορία μοτοσικλετιστών δεν μπορείς να ελπίζεις σε αύξηση πωλήσεων. Κρίμα, γιατί τα τελευταία χρόνια οι αμερικανικές μοτοσικλέτες έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε καίριους τομείς και θα μπορούσαν κάλλιστα να αποκτηθούν και από διαφορετικό κοινό, αυτό το ίδιο που η Harley «κατάφερε» να κρατήσει μακριά της.
Πηγή Reuters, motorbike.gr
Μόλις ο Αμερικανός κατασκευαστής άνοιξε τις πύλες των εργοστασίων του, μετά το προσωρινό τους κλείσιμο λόγω Covid-19, ανακοίνωσε ότι θα περάσει σύντομα σε απολύσεις εργαζομένων της.
διασπορά του κορωνοϊού για να ανοίξει ξανά τις πόρτες της στα τέλη Μαΐου. Οι πόρτες μπορεί να άνοιξαν, αλλά τα επίπεδα παραγωγής μειώθηκαν (προφανώς λόγω συνεχιζόμενης μειωμένης ζήτησης) και έτσι πάρθηκε η απόφαση να γίνουν περικοπές. Οι απολύσεις αφορούν σε δύο εργοστάσια: 90 σε αυτό του York στην Pennsylvania και 50 στο Tomahawk του Wisconsin.
Οι πωλήσεις της Harley μειώνονται τα τελευταία πέντε χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες, που είναι και η μεγαλύτερη αγορά της, καθώς οι βασικοί πελάτες της (οι λεγόμενοι baby-boomers) μεγαλώνουν. Η πανδημία ελάττωσε ακόμα περισσότερο τη ζήτηση, οπότε ενός κακού μύρια έπονται και το μέλλον της φίρμας του Milwaukee δείχνει ακόμα πιο δυσοίωνο. Οι πρώτοι τέσσερις μήνες του 2020 έφεραν μείωση πωλήσεων κατά 40% σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα του 2019, καθώς η πανδημία υποχρέωσε τους μισούς περίπου συνεργάτες της Harley να κλείσουν προσωρινά τα καταστήματά τους. Η εταιρεία σε συνέντευξη στον Τύπο εξήγησε:
«Όπως συμβαίνει συχνά στη διαχείριση μιας εταιρείας, η Harley-Davidson αλλάζει τα επίπεδα παραγωγής και κατά συνέπεια ρυθμίζει τη διαχείριση του προσωπικού της», κάτι που σε απλά αμερικανικά μεταφράζεται σε μείωση παραγωγής και απόλυση προσωπικού. Ωστόσο οι περικοπές αυτές (μαζί με τις μειώσεις στους μισθούς των εργαζομένων) μπορεί να αποτελούν μέρος του μάνατζμεντ του νέου προέδρου της εταιρείας Jochen Zeitz, ο οποίος κλήθηκε μετά την παραίτηση του Matt Levatich να «σταθεροποιήσει» το μέλλον της Harley-Davidson. Ο Zeitz δήλωσε: «Προσαρμόζουμε τις ανάγκες μας μετά την πανδημία. Τους επόμενους μήνες θα ξεκινήσουμε να καθορίζουμε επίσης τη νέα πενταετή στρατηγική μας».
Με τη Harley Davidson να αντιμετωπίζει διάφορα προβλήματα τελευταία, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, τα πράγματα δείχνουν να δυσκολεύουν για άλλη μια φορά για την πάλαι ποτέ πανίσχυρη και «κραταιά» αμερικανική φίρμα. Δεν μας κάνει εντύπωση το γεγονός, στην περίπτωση της εν λόγω εταιρείας ποτέ δεν είχαν κατανοήσει οι ιθύνοντες πως το καλάμι είναι μακρύ και δεν στρίβει. Πίστευαν πως απλώς και μόνο με την ιστορία της μάρκας θα κατάφερναν να δραπετεύσουν από κάθε δυσκολία και με την εν γένει στάση τους οδηγήθηκαν σε αδιέξοδο. Δείτε την αντίληψή τους περί προώθησης των προϊόντων τους και θα καταλάβετε τι εννοούμε. Γιατί, αν συνεχίσουμε, θα πικράνουμε πολύ κόσμο και δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Όμως, όπως και να το κάνουμε, με αναχρονιστικές εκδηλώσεις που απευθύνονται σε συγκεκριμένη κατηγορία μοτοσικλετιστών δεν μπορείς να ελπίζεις σε αύξηση πωλήσεων. Κρίμα, γιατί τα τελευταία χρόνια οι αμερικανικές μοτοσικλέτες έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε καίριους τομείς και θα μπορούσαν κάλλιστα να αποκτηθούν και από διαφορετικό κοινό, αυτό το ίδιο που η Harley «κατάφερε» να κρατήσει μακριά της.
Πηγή Reuters, motorbike.gr
Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020, 11:04
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου