Η πιο ισχυρή γιατί ο V12 των 6.000 κυβικών με τα δύο turbo έχει φτάσει εδώ τους 840 ίππους και τα 1.100 Nm και η πιο ακριβή γιατί η τιμή της είναι, εννοείται προ φόρων, 5,5 εκατομμύρια ευρώ. Νούμερο που όχι μόνο είναι εξαιρετικά υψηλό αλλά είναι και τετραπλάσιο σε σχέση με την τιμή της Huayra όταν είχε παρουσιαστεί.

Η Tricolore πάντως έχει άλλο αεροδυναμικό πακέτο με διαφορετικό τόσο το εμπρός σπλίτερ όσο και το διαχύτη και τη φτερούγα πίσω που φυσικά και είναι κατασκευασμένη από ανθρακόνημα. Mεγαλύτερη είναι και η εισαγωγή αέρα πάνω από τα καθίσματα που εξασφαλίζει την ακόμα καλύτερη ψύξη του V12.

Στην εμφάνισή της ειδικής αυτής Huayra σημαντικό ρόλο παίζουν και τα χρώματα του σμήνους που είναι τα ίδια με αυτά της ιταλικής σημαίας, η οποία κάνει και σε κάποια σημεία την εμφάνισή της.

Στο εσωτερικό υπάρχει πολύ αεροπορικό αλουμίνιο και τα χρώματα και πάλι του σμήνους, ενώ έχει γίνει και μια προσπάθεια παραπομπής στο κόκπιτ του Aeromacchi MB-339, που είναι το αεροσκάφος του Frecce Tricolori.

Από την αεροπορία προέρχεται και το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο της Pagani Huayra Tricolore: ο σωλήνας Pitot και το αντίστοιχο όργανο στο εμπρός καπό που δείχνει την ταχύτητα του αέρα.