Toyota Revs Up Lineup με νέο 302-Horsepower RAV4 Prime 302 ίππους, με προηγμένη τετρακίνηση.

 

LOS ANGELES  ―Το Toyota RAV4 πέμπτης γενιάς, στην αγορά για μόλις ένα χρόνο, πηγαίνει σε περισσότερες θέσεις από ό, τι στο παρελθόν. Η άφιξη του πρώτου μοντέλου RAV4 TRD Off-Road ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος και σήμερα η Toyota παρουσιάζει ένα νέο premium, διασκεδαστικό μοντέλο απόδοσης RAV4 με εκτιμώμενη 302 ίππους, προηγμένη τετρακίνηση, ανάρτηση σπορ και αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.


























Είναι τυχαίο να είναι το πρώτο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα plug-in RAV4 (PHEV). Έτσι, εκτός από την ικανότητα να κάνει 0-60 mph σε προβλεπόμενα 5,8 δευτερόλεπτα, που είναι ο δεύτερος ταχύτερος χρόνος επιτάχυνσης στη σειρά Toyota, μπορεί να οδηγήσει περίπου 39 μίλια με μπαταρία μόνο με μία μόνο φόρτιση, που είναι η υψηλότερη γκάμα EV οποιουδήποτε PHEV SUV στην αγορά. Το RAV4 Prime έχει επίσης έναν συνδυασμένο εκτιμώμενο κατασκευαστή 90 MPGe. Καλώς ήρθατε σε ένα νέο κεφάλαιο της απόδοσης Toyota SUV.


Το Toyota RAV4 Prime, ένα μοντέλο 2021 που θα φτάσει το καλοκαίρι του 2020, ξεκινά ως το πιο ισχυρό και γρηγορότερο RAV4 ποτέ, ενώ ταυτόχρονα είναι το πιο αποδοτικό καυσίμου.


Το 2021 RAV4 Prime θα είναι διαθέσιμο σε κατηγορίες SE και XSE, δίνοντας έμφαση τόσο στην αθλητική επίδοση στο δρόμο όσο και στην άνεση και στιλ. Με την plug-in υβριδική τεχνολογία να προχωρά, η Toyota βλέπει τέτοια οχήματα ως κρίσιμα για μια συνολική στρατηγική ηλεκτροκίνησης που θα περιλαμβάνει επίσης τυπικά υβρίδια και ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEVs), μαζί με ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου (FCEVs) όπως αποκαλύφθηκε η δεύτερη γενιά τον Οκτώβρη.


Σκεφτείτε πιο γρήγορα

Το Toyota RAV4 Prime βασίζεται στο RAV4 Hybrid, το οποίο είναι σήμερα το πιο ισχυρό και αποδοτικότερο μοντέλο καυσίμου, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 72% σε σχέση με πέρυσι και σήμερα το υβριδικό όχημα με τις καλύτερες πωλήσεις στην αγορά. Το RAV4 Prime ενισχύει τόσο την απόδοση όσο και την αποδοτικότητα, αντικατοπτρίζοντας τα 20+ χρόνια της υβριδικής ηγεσίας της Toyota.


Με τις πιο ισχυρές γεννήτριες κινητήρα, μια πρόσφατα ανεπτυγμένη μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής χωρητικότητας και έναν ενισχυτή μετατροπέα, το 2021 RAV4 Prime αποδίδει άλμα 83 ίππων (hp) στη συνολική έξοδο συστήματος πάνω από το υβριδικό RAV4 και έχει την περισσότερη ιπποδύναμη σε αυτό τμήμα. Η προκύπτουσα ώθηση στην απόδοση είναι εντυπωσιακή: η Toyota προβάλλει επιτάχυνση 0-60 mph σε 5,8 δευτερόλεπτα, η οποία είναι ταχύτερη από το υβριδικό RAV4 (7,8 δευτ.) Και σε ένα πρωτάθλημα με SUV πολυτελείας / απόδοσης που δεν έρχονται πουθενά κοντά στην αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου της Toyota. Και, κυρίως, το RAV4 Prime χρησιμοποιεί βενζίνη κανονικής ποιότητας ― όχι πολύ.


Μια σύγκριση με ένα παλαιότερο RAV4 προσφέρει μια ζωντανή απεικόνιση της πορείας της τεχνολογίας. Το 2006-2012 RAV4 προσέφερε έναν προαιρετικό κινητήρα V6 269 ίππων, 3,5 λίτρων αερίου που έφτασε τα 0-60 mph σε 6,3 δευτερόλεπτα, ο οποίος είναι μισός δευτερόλεπτος πιο αργός από τον RAV4 Prime. Και, η 21 συνδυασμένη βαθμολογία οικονομίας καυσίμου MPG αυτού του μοντέλου απλώς χάνεται σε σύγκριση.


Σπορ και πιο σπορ

Η Toyota δημιούργησε το 2021 RAV4 Prime για οδηγό με γνώμονα τις επιδόσεις και ως εκ τούτου το προσφέρει στους σπορ SE και XSE βαθμούς Ο βαθμός SE είναι νέος για την πέμπτη γενιά RAV4 Prime και το XSE είναι αποκλειστικά για το RAV4 Hybrid. Η SE επιδεικνύει τη σπορ στάση της με 18 in. βαμμένοι και μηχανοποιημένοι τροχοί αλουμινίου και αποκλειστικός σχεδιασμός μπροστινής μάσκας και μπροστινό κάτω αεροτομή Εξωτερικές πινελιές μαύρου πιάνου και βαμμένη μάσκα / διαχύτης συμπληρώνουν την εξαιρετική εμφάνιση.


Ο εξοπλισμός της SE είναι αρκετά ολοκληρωμένος, με στάνταρ θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, κάθισμα οδηγού 8 κατευθύνσεων με οσφυϊκή ρύθμιση, 7-in. Οθόνη πολλαπλών πληροφοριών, Παρακολούθηση τυφλών σημείων, δερμάτινο τιμόνι και κουμπί αλλαγής ταχυτήτων, πόρτα ανύψωσης ισχύος και Ήχος με 8-in. οθόνη αφής και Amazon Alexa, καθώς και συμβατότητα Android Auto και Apple CarPlay. Το διαθέσιμο πακέτο Weather & Moonroof επιτρέπει στον ήλιο, το φεγγάρι και τα αστέρια, διατηρώντας παράλληλα το κρύο στον κόλπο με ένα θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα πίσω εξωτερικά καθίσματα και παγωμένο υαλοκαθαριστήρα παρμπρίζ, ενώ οι υαλοκαθαριστήρες ανίχνευσης βροχής προσθέτουν άνεση.


Όπως και στο τρέχον RAV4 Hybrid XSE, η Prime έκδοση αυτού του βαθμού ξεχωρίζει με ένα δίχρωμο εξωτερικό σχέδιο χρωμάτων που συνδυάζει μια μαύρη οροφή με επιλεγμένα χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του εντυπωσιακού νέου-προς-RAV4 Supersonic Red. Αποκλειστικό 19 ιντσών. ζάντες αλουμινίου, οι μεγαλύτερες που προσφέρθηκαν ποτέ σε ένα υβριδικό RAV4, έχουν μοναδικό δίχρωμο σχεδιασμό. Τα κάθετα φώτα με έμφαση LED δίνουν στο XSE μια ξεχωριστή εμφάνιση, ενώ το προαιρετικό σύστημα Adaptive Front Lighting (AFS) με αυτόματη ισοστάθμιση προβολέων στοχεύει εν μέρει τις ακτίνες σε στροφές καθώς οδηγεί ο οδηγός.


Στο εσωτερικό, το XSE ενισχύει το άθλημα, την πολυτέλεια και την τεχνολογία με τους πρώτους μεταγωγείς paddle του RAV4, μαζί με το moonroof, μοναδικές δερμάτινες επιφάνειες καθισμάτων SofTex, ασύρματη φόρτιση smartphone, φωτισμό περιβάλλοντος, αυτόματο καθρέφτη οπισθοπορείας με ενσωματωμένο ανοιχτήρι πορτών γκαράζ οθόνη πολυμέσων σε οποιοδήποτε RAV4 ποτέ. Το τυπικό σύστημα Audio Plus διαθέτει 9-in. οθόνη αφής και υπάρχει διαθέσιμος Premium ήχος που περιλαμβάνει δυναμικό σύστημα πλοήγησης και ηχείο JBL.


Ένα διαθέσιμο Premium Package ωθεί το RAV4 Prime XSE περαιτέρω με Premium Audio με δυναμικά πλοήγηση και ηχεία JBL, διάτρητα και αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα SofTex, την πρώτη κεφαλή επίδειξης RAV4, θερμαινόμενα πίσω εξωτερικά καθίσματα SofTex, θερμαινόμενο τιμόνι, πανοραμικό φεγγάρι, ψηφιακό πίσω καθρέφτης προβολής, κάθισμα οδηγού μνήμης, κάθισμα επιβατών 4 κατευθύνσεων, σύστημα 5-θυρών SmartKey, οπίσθια πίσω πόρτα τύπου kick kick, Bird's Eye View Monitor και ναι, πολλά άλλα.


Πώς το κάνει αυτό;

Τα υβρίδια της Toyota έχουν δείξει για χρόνια υψηλή απόδοση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, και τώρα το 2021 RAV4 Prime κάνει μια από τις ισχυρότερες περιπτώσεις ακόμα. Το RAV4 Prime χρησιμοποιεί μια διαφορετική ρύθμιση του τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα Atkinson κύκλου 2,5 λίτρων του RAV4 Hybrid. Παράγει το ίδιο 176 ίππους με το υβριδικό, αλλά με 168 lb.-ft. της μέγιστης ροπής στις 2.800 σ.α.λ. έναντι του RAV4 Hybrid's 163 lb.-ft. στις 3.600-5.200 σ.α.λ.


Αυτό κάνει μια χρήσιμη διαφορά στην απόδοση χαμηλότερης ταχύτητας, ενώ η χρήση ισχυρότερων ηλεκτροκινητήρων χυμώνει πραγματικά τις απαντήσεις του RAV4 Prime. Όπως και στο RAV4 Hybrid, ο κινητήρας αερίου και η γεννήτρια κινητήρα συνεργάζονται για να προσφέρουν δυναμική απόδοση, ενώ και οι δύο γεννήτριες κινητήρα φορτίζουν την μπαταρία.


Ο εσωτερικός χώρος του RAV4 Prime δεν διακυβεύεται από τη μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου, καθώς είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο. Η θέση στήριξης δίνει επίσης στο RAV4 Prime χαμηλότερο κέντρο βάρους και βελτιωμένη σταθερότητα οδήγησης.


Το βελτιωμένο σύστημα HVAC της αντλίας θερμότητας RAV4 Prime, βασισμένο στο Prius Prime και προσαρμοσμένο για να ταιριάζει στο RAV4 Prime, συμβάλλει στην αύξηση της εμβέλειας EV, καθώς η κατανάλωση ενέργειας για έλεγχο θερμοκρασίας καμπίνας μπορεί να μειώσει σημαντικά το εύρος οδήγησης EV.


Ηλεκτρική έλξη

Το RAV4 Prime χρησιμοποιεί την ίδια έκδοση του Electronic On-Demand All-Wheel Drive (AWD) με το RAV4 Hybrid. Και στα δύο μοντέλα, ένας ξεχωριστός ηλεκτρικός κινητήρας που τοποθετείται στο πίσω μέρος τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς όταν χρειάζεται, συμπεριλαμβανομένης της προληπτικής εκκίνησης επιτάχυνσης και επίσης σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.


Το σύστημα AWD μειώνει επίσης την υποστροφή κατά τη στροφή για βελτιωμένη σταθερότητα στο τιμόνι. Εκτός οδοστρώματος, το AWD βελτιώνει την απόδοση αναρρίχησης. Η επιλογή Trail που επιλέγεται από τον οδηγό καθιστά δυνατή την αποσυμπίεση φρενάροντας έναν περιστρεφόμενο τροχό και στέλνοντας ροπή στον τροχό γείωσης.


Με τους διαθέσιμους επιλογείς paddle, ο οδηγός μπορεί να "downshift" για να αυξήσει το αναγεννητικό φρενάρισμα σε βήματα, το οποίο προάγει μεγαλύτερο έλεγχο κατά την οδήγηση σε λοφώδεις περιοχές, για παράδειγμα.


Όπως και στο RAV4 Hybrid, η καινοτόμος λειτουργία Predictive Efficient Drive λειτουργεί σαν ένας αόρατος συνοδηγός "hyper-miler". Χρησιμοποιώντας το διαθέσιμο σύστημα πλοήγησης, το Predictive Efficient Drive διαβάζει ουσιαστικά τον δρόμο και μαθαίνει μοτίβα οδηγού για τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών φόρτισης και εκφόρτισης της υβριδικής μπαταρίας με βάση τις συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα συσσωρεύει δεδομένα καθώς το όχημα οδηγείται και «θυμάται» χαρακτηριστικά του δρόμου, όπως λόφους και προβολείς και ρυθμίζει τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης.


Όλα τα μοντέλα Toyota RAV4 έρχονται εξοπλισμένα με στάνταρ Toyota Safety Sense (TSS 2.0), το οποίο συγκεντρώνει ένα μεγάλο κατάλογο τεχνολογιών και δυνατοτήτων ενεργητικής ασφάλειας


Σύστημα προ-σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών (PCS με PD)

Δυναμικό ραντάρ Cruise Control πλήρους ταχύτητας (DRCC)

Ειδοποίηση αναχώρησης λωρίδας με υποβοήθηση διεύθυνσης (LDA w / SA)

Αυτόματη υψηλή δέσμη (AHB)

Υποβοήθηση ανίχνευσης Lane (LTA)

Υποβοήθηση οδικής σήμανσης (RSA)

Το πακέτο XSE Premium προσθέτει Rear Cross Traffic Braking (RCTB) και Front and Rear Parking Assist με Automated Braking (PA w / AB).


Ξεκινώντας από το έτος μοντέλου 2020, κάθε Toyota Hybrid Battery Warranty αυξάνεται από 8 χρόνια ή 100.000 μίλια σε 10 χρόνια από την αρχική ημερομηνία πρώτης χρήσης ή 150.000 μίλια, όποιο από τα δύο είναι πρώτο.

moore  πηγη αθρου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...