Στην επίτευξή του έπαιξαν σαφώς ρόλο οι επιδοτήσεις που ισχύουν σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα, αλλά και η ανάπτυξη των υποδομών που διευκόλυνε την καθημερινότητα των κατόχων τους ειδικά στα ταξίδια.
Γεγονός είναι πάντως πως οι υποδομές φόρτισης υπολείπονται ακόμα σημαντικά από το να θεωρηθούν ολοκληρωμένες -ειδικά σε χώρες όπως η δική μας. Έτσι όσο διευρύνονται τόσο θα αυξάνεται το ποσοστό των EVs, σε συνδυασμό και με τη μείωση του κόστους των μπαταριών.
Αίσθηση προκαλεί και η μεμονωμένη αύξηση των πωλήσεων συγκεκριμένων μοντέλων. Έτσι όσοι προτίμησαν το Model 3 της Tesla μέχρι και το Νοέμβριο που μας πέρασε και για τον οποίο υπάρχουν στοιχεία από τη Jato, ήταν 84% περισσότεροι από το 2020, φτάνοντας συνολικά τους 113.397.
Στη δεύτερη θέση και με συνολικά 63.109 μονάδες στο ίδιο χρονικό διάστημα βρέθηκε το VW ID.3 που σημείωσε αύξηση της τάξης του 125% με το 2020, ενώ το τρίτο στην κατάταξη με 60.551 πωλήσεις και πρώτο το 2020 Renault Zoe σημείωσε μια κάμψη κατά 27%.
Συνολικά ο όμιλος Volkswagen πούλησε 300.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2021, και η δεύτερη Tesla 170.000, ενώ ακολουθούν ο όμιλος της Stellantis και η κοινοπραξία των Renault- Nissan.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου