Συγκεκριμένα, και βάσει της απαίτησης της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων, η ανάκληση αφορά οχήματα των μοντέλων της εταιρείας
- –S
- 3
- X
- Y
Σε αυτά, με την ενεργοποίηση του συστήματος Full Self Driving Beta, ορισμένα δεν σταματούσαν εντελώς στις διασταυρώσεις, αλλά συνέχιζαν να κινούνται.
Η εταιρεία είχε σχεδιάσει το λογισμικό ώστε να μιμείται την συμπεριφορά των οδηγών, που αρκετές φορές κινούνται προσεκτικά σε κάποιες διασταυρώσεις, ακόμη και όταν υπάρχει πινακίδα stop, αντί να ακινητοποιήσουν το όχημα.
Σημειώνεται ότι η εν λόγω τακτική επιτρέπεται σε αρκετές χώρες διεθνώς, ωστόσο απαγορεύεται ρητά στις ΗΠΑ, όπου σε πινακίδα stop ο οδηγός πρέπει να σταματήσει τελείως την πορεία του οχήματός του.
Πάντως, η ίδια η εταιρεία ανακοίνωσε πως δεν είχε λάβει καμία ενημέρωση για την πρόκληση κάποιου ατυχήματος ή κάποιου τραυματισμού σαν αποτέλεσμα της δυσλειτουργίας στο λογισμικό.
Εντέλει, κατόπιν διαπραγματεύσεων με τις αμερικανικές Αρχές, δέχτηκε να αποσύρει τα οχήματα και να επέμβει εκ νέου στο λογισμικό αυτόνομης οδήγησης.
Πρόσφατα, τον Δεκέμβριο του 2021 η εταιρεία ανακάλεσε ακόμα 475.000 οχήματα μετά από προβλήματα στην κάμερα οπισθοπορίας αλλά και το πορτμπαγκάζ.
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο ertnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου