Το ισπανικό περιοδικό αυτοκινήτου και blog δοκιμών km77.com πραγματοποίησε τη δοκιμή με ένα Ioniq 5 που διέθετε μπαταρία 72,6 kWh, 218 ίππους και κίνηση στους πίσω τροχούς. Επιπλέον, τις ζάντες 19 ιντσών του ηλεκτρικού οχήματος (BEV) πλαισίωναν ελαστικά Michelin Primacy 4 σε διαστάσεις 235/55 R19 105W. Με μέγιστη ταχύτητα 80 km/h, το Ioniq 5 αναδείχθηκε ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα που έχουν
πραγματοποιήσει τη δοκιμή του συγκεκριμένου μέσου.Με μέγιστη αρχική ταχύτητα 80 km/h, το αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο CUV της Hyundai ολοκλήρωσε το τεστ αποφυγής ταράνδου, περνώντας μέσα από τους κώνους γρηγορότερα από αρκετά αυτοκίνητα επιδόσεων άλλων κατασκευαστών που συμμετείχαν στη δοκιμή. Το km77.com ανέφερε ότι το Ioniq 5 «επιταχύνει με πολύ καλό ρυθμό. Ακόμη και με τέσσερα άτομα και φορτίο, κινείται με αρκετή ευελιξία σε όλες τις συνήθεις συνθήκες κυκλοφορίας».Σύμφωνα με το ισπανικό μέσο ενημέρωσης, το Ioniq είναι ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα που έχουν πραγματοποιήσει το τεστ αποφυγής ταράνδου. Η ολοκλήρωση της δοκιμής σε τόσο υψηλή ταχύτητα αποδεικνύει ότι, ο εξαιρετικός χειρισμός και η σταθερότητα του μοντέλου μπορούν να εξασφαλίσουν ότι οι τροχοί του παραμένουν σταθεροί στο δρόμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου