Πώς μεταφράζεται το νέο «μπαμ» της ΔΕΗ με την εξαγορά της «Κωτσόβολος»
Η ΔΕΗ
που ξέραμε από παλιά τώρα είναι μια άλλη εταιρεία. Ναι μεν το ηλεκτρικό
ρεύμα είναι και παραμένει κύρια δραστηριότητα, ωστόσο η εξαγορά της
«Γερμανός» την έβαλε στη λιανική, στα προϊόντα τεχνολογίας. Κι έρχεται
τώρα μια ακόμα εξαγορά, της «Κωτσόβολος» να την βάλει για τα καλά στη λιανική των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
Ηταν μια ομολογουμένως εντυπωσιακή κίνηση της ΔΕΗ η οποία υπέγραψε συμφωνία με την Currys plc για την εξαγορά
της «Κωτσόβολος» έναντι αντιτίμου που αντιστοιχεί σε αξία επιχείρησης
200 εκατ. ευρώ, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο δανεισμός, τα ταμειακά
διαθέσιμα της εταιρείας και εξαιρουμένων των μισθώσεων κατά το IFRS 16.
Η
ΔΕΗ προτίθεται να χρηματοδοτήσει την εξαγορά μέσω ιδίων κεφαλαίων.
Η συμφωνία
για εξαγορά της «Κωτσόβολος» αποτελεί για τη ΔΕΗ μία στρατηγική κίνηση
μετασχηματισμού, σε μία αγορά που αλλάζει σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς η
εποχή της ενεργειακής μετάβασης και του νέου εξηλεκτρισμού δημιουργεί
έναν ολόκληρο νέο κόσμο λύσεων για νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Με την
εξαγορά της «Κωτσόβολος» η ΔΕΗ προχωράει ακόμη γρηγορότερα στον
μετασχηματισμό της σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο προϊόντων και υπηρεσιών.
Η
Κωτσόβολος είναι ένα πολύ δυνατό και αγαπημένο brand στην ελληνική
αγορά. Η εταιρεία διαθέτει 95 καταστήματα, σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των
οποίων τα 27 megastores. Επιπλέον του εκτεταμένου δικτύου φυσικών
καταστημάτων, η «Κωτσόβολος» διαθέτει ένα ολοκληρωμένο, πανελλαδικό
δίκτυο, εφοδιαστικής αλυσίδας με δικές της αποθήκες, ιδιόκτητο στόλο
οχημάτων και ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών για εγκαταστάσεις των
συσκευών.
Διαθέτει
ένα πολυκαναλικό (omnichannel) δίκτυο πωλήσεων που, εκτός από τα φυσικά
καταστήματα, περιλαμβάνει call center και ένα επιτυχημένο e-shop (kotsovolos.gr).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου