Α.Κούγιας μετά την ψήφιση του ν/σ για υιοθεσία ανήλικων παιδιών από ζευγάρια ΛΟΑΤΚΙ+: «Δεν ξαναψηφίζω Μητσοτάκη»

Καταιγιστικός ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού και κορυφαίος νομικός στην Ελλάδα Α.Κούγιας κατά της κυβέρνησης για το ν/σ της υιοθεσίας των ανήλικων παιδιών από «παντρεμένα» ζευγάρια ΛΟΑΤΚΙ+, το οποίο ουσιαστικά αφαίρεσε τη «δεδηλωμένη» από την κυβέρνηση, λαμβάνοντας μόλις 106 ψήφους υπέρ, με 51 βουλευτές, δηλαδή το 1/3 της κοινοβουλευτικής ομάδας του κυβερνώντος κόμματος,

να αρνείται να το ψηφίσει ή να το καταψηφίζει. «Δεν ξαναψηφίζω Μητσοτάκη», δήλωσε ο Αλέξης Κούγιας εκφράζοντας όχι μόνο την απόρριψη του ιδίου για το εκτρωματικό ν/σ, αλλά και της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών. 

Η δήλωση Κούγια έχει ως εξής:

«Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα πληρώσει το νομοσχέδιο πολύ ακριβά στις ευρωεκλογές. Εγώ, ξέρετε, έχω αριστερές καταβολές. Το μόνο κόμμα που είχε ξεκάθαρες γραμμές ήταν το ΚΚΕ. Όλοι οι άλλοι τα μπέρδεψαν. Εγώ είμαι ιδιαίτερα απογοητευμένος από τον κ. Μητσοτάκη. Αν μπορούσα να αφήσω σήμερα τη δουλειά μου, θα έκανα ένα κόμμα, ειλικρινά σας το λέω. Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ξαναψηφίσω ποτέ τον κ. Μητσοτάκη. Και όπως επίσης, είμαι εντελώς απογοητευμένος από τον Άδωνι Γεωργιάδη. Κατεξευτέλισε την εκτίμησή μου για αυτόν. Είναι ντροπή αυτό που έκανε για την ελληνική κοινωνία. Και από την άλλη μεριά, συγχαρητήρια στον Πολάκη, με τον οποίο έχω τεράστιες διαφορές. Μπράβο στον Πολάκη. Ο κ. Πολάκης έχει αδικήσει τον εαυτό του».

«Σε αυτή την περίπτωση έχει συμβεί το ακριβώς αντίθετο από τη φυσιολογική εξέλιξη που προηγείται της ψήφισης ενός νόμου. Η ψήφιση ενός νόμου είναι αναγκαιότητα όταν η κοινωνία έχει επιλέξει έναν τρόπο ζωής, ο οποίος πλειοψηφικά πρέπει να γίνει νόμος. Εδώ έχει συμβεί το ακριβώς αντίθετο. Όλες οι δημοσκοπήσεις που έγιναν πριν από την ψήφιση του νόμου, και παρά τον αβανταδόρικο τρόπο με τον οποίο όλα τα ΜΜΕ χωρίς καμία υποδομή επιστημονική επιχειρημάτων υποστήριζαν την ψήφιση αυτού του νόμου, αναγκάστηκαν οι βουλευτές, ειδικά του ΣΥΡΙΖΑ με την επιλογή της κομματικής πειθαρχίας, να ψηφίσουν έναν νόμο που η κοινωνία δεν ήθελε ποτέ να γίνει», σχολίασε ο Αλέξης Κούγιας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Η ψήφιση αυτού του νόμου δημιουργεί ένα τεράστιο πρόβλημα στη δημοκρατία. Θα είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο όπου ο κόσμος θέλει κάτι διαφορετικό, η πλειοψηφία -που κυριαρχεί στη δημοκρατία- θέλει κάτι διαφορετικό, και όμως η Βουλή, και μάλιστα με αρνητικά φωτεινά παραδείγματα ανθρώπους που αποδείχτηκαν ως οι απόλυτοι υποκριτές στην πολιτικής τους διαδρομή με κορυφαίο τον Άδωνι Γεωργιάδη. Μόλις τον δω προσωπικά με πολύ έντονο ύφος, το Κουγέικο ύφος όπως συνηθίζουν να λένε, θα του ζητήσω τον λόγο γιατί με παραπλάνησε», τόνισε ο ίδιος.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...