Μαρμελάδα βατόμουρο: υγιεινή και νόστιμη

 Η μαρμελάδα βατόμουρο είναι ένα υγιεινό προϊόν που ενισχύει το ανοσοποιητικό και βελτιώνει την κατάσταση του δέρματος. Συνιστάται επίσης να το τρώτε όταν κρυώνετε. 

Πώς να φτιάξετε μαρμελάδα βατόμουρο στο σπίτι; Δείτε την εύκολη συνταγή μας.

Συστατικά Φρέσκα ή κατεψυγμένα σμέουρα - 500 g κρυσταλλική ζάχαρη - 300 g Λεμόνι - μισό Βανίλια (προαιρετικά) Μέθοδος μαγειρέματος Ετοιμάστε τα μούρα ξεπλένοντάς τα καλά. 

Τοποθετήστε τα σμέουρα σε ένα κατάλληλο δοχείο (για παράδειγμα, μια κατσαρόλα) και προσθέστε ζάχαρη. Στύψτε το χυμό από μισό λεμόνι στο ίδιο τηγάνι. 

Αν θέλετε η μαρμελάδα να έχει ευχάριστο άρωμα, προσθέστε βανίλια. Τοποθετήστε το δοχείο στη σόμπα. Μαγειρέψτε σε μέτρια φωτιά. Φέρτε τα μούρα να βράσουν. 

Μην ξεχάσετε να ανακατέψετε: χρειάζεται η μάζα να γίνει ομοιογενής και η ζάχαρη να διαλυθεί. Όταν συμβεί αυτό, χαμηλώστε τη φωτιά. Μαγειρέψτε τη μαρμελάδα για περίπου μισή ώρα σε χαμηλή φωτιά, ανακατεύοντας κατά διαστήματα. 

Για να ελέγξετε αν το πιάτο είναι έτοιμο, τοποθετήστε μια μικρή ποσότητα μαρμελάδας σε ένα πιάτο και αφήστε το να κρυώσει. Εάν η μάζα σκληρύνει και δεν απλωθεί, σημαίνει ότι όλα είναι έτοιμα. 

Η μαρμελάδα βατόμουρο μπορεί στη συνέχεια να χυθεί σε αποστειρωμένα βάζα και να αφεθεί για το χειμώνα.

Αυτή είναι η συνταγή σας για μαρμελάδα βατόμουρο! Απολαύστε αυτή τη γευστική απόλαυση. 

Ακολουθούν περισσότερες πληροφορίες για τη μαρμελάδα: περιεκτικότητα σε θερμίδες - 180 kcal ανά 100 g. χρόνος μαγειρέματος - περίπου 1,5 ώρα.

Читайте также:

Готовим домашнее варенье из лесной земляники по простому рецепту

Рецепт панкейков: готовим быстрый завтрак для большой семьи

Варенье из абрикосов: рецепт заготовки на зиму

Абрикосовое варенье дольками: легкий пошаговый рецепт

Готовим варенье из смородины без варки: ягоды будут как свежие всю зиму


Δεν υπάρχουν σχόλια :