Και ήταν αυτοί που κατέστησαν δυνατή την ανάλυση σφαλμάτων και μετά τη δοκιμή, γεννήθηκε ένα νέο μαχητικό MiG-3.
Παρεμπιπτόντως, το όλο παράδοξο αυτού του αεροπλάνου είναι ότι κατασκεύαζαν ένα μαχητικό πρώτης γραμμής, αλλά αποδείχθηκε ότι ήταν ένα μεγάλο υψόμετρο. Επειδή σε υψόμετρο αυτό το αυτοκίνητο ένιωθε απλά υπέροχο - στα 7 χιλιάδες μέτρα το MiG-3 παραγωγής έφτασε εύκολα τα 620 km/h. Τι μιλάμε; 3.Το MiG-3 ήταν ένα από τα κύρια σοβιετικά μαχητικά στην αρχή του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου. Δημιουργήθηκε από το γραφείο σχεδιασμού των Mikoyan και Gurevich, αντιπροσώπευε ένα σημαντικό βήμα προόδου στη σοβιετική βιομηχανία αεροσκαφών εκείνης της εποχής. Παρεμπιπτόντως, ήταν ανθεκτικό, δυνατό και επισκευάσιμο. Υπηρέτησαν για μεγάλο χρονικό διάστημα, μέχρι το τέλος του πολέμου, σε διάφορες μονάδες αεράμυνας, και εκεί υπήρχε το καλύτερο μέρος για αυτούς. Σοβιετικοί τεχνικοί λένε ότι από πολλά εντελώς άχρηστα μαχητικά ήταν δυνατή η συναρμολόγηση ενός εντελώς μαχητικού αεροσκάφους. Ιστορία ανάπτυξης Το MiG-3 σχεδιάστηκε ως μαχητικό υψηλής ταχύτητας ικανό να αντιμετωπίσει με επιτυχία γερμανικά αεροσκάφη σε μεγάλα ύψη. Ο προκάτοχός του ήταν πρώτα το μαχητικό I-200, το οποίο αναπτύχθηκε επίσης στο Γραφείο Σχεδιασμού Polikarpov. Ωστόσο, το έργο μεταφέρθηκε στη συνέχεια στο γραφείο σχεδιασμού Mikoyan and Gurevich, όπου δημιουργήθηκε το MiG-3 και στη συνέχεια το MiG-3. Χαρακτηριστικά και Χαρακτηριστικά Υψηλή ταχύτητα: Το MiG-3 ήταν ένα από τα ταχύτερα μαχητικά της εποχής του. Η μέγιστη ταχύτητά του σε μεγάλο υψόμετρο έφτασε τα 640 km/h, γεγονός που του επέτρεψε να αναχαιτίσει με επιτυχία γερμανικά βομβαρδιστικά. High Altitude Ceiling: Είχε ψηλό ταβάνι, που του έδινε πλεονέκτημα στις κυνομαχίες σε μεγάλα υψόμετρα. Ισχυρά όπλα: Το MiG-3 ήταν οπλισμένο με πολλά πολυβόλα ShKAS, τα οποία του επέτρεψαν να καταστρέψει αποτελεσματικά εχθρικά αεροσκάφη. Ανθεκτική κατασκευή: Το αεροσκάφος είχε μια στιβαρή σχεδίαση, η οποία αύξησε την επιβίωσή του στη μάχη. Πολεμική χρήση Το MiG-3 χρησιμοποιήθηκε ενεργά στα πρώτα χρόνια του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου. Οι Σοβιετικοί πιλότοι που χρησιμοποιούσαν αυτές τις μηχανές κέρδισαν νίκες έναντι των γερμανικών μαχητικών. Ωστόσο, με την εμφάνιση πιο σύγχρονων γερμανικών μαχητικών, όπως τα Messerschmitt Bf 109F και FW 190, το MiG-3 άρχισε να είναι κατώτερο από αυτά σε ευελιξία και ρυθμό ανόδου. Να σημειωθεί ότι ο μαχητής είχε καλή απόδοση στη μάχη της Μόσχας και στις μάχες στη Μολδαβία, το Κουμπάν και την Κριμαία. Προσπέρασε τον ναζιστικό βομβαρδιστή και μαχητές και τους κατέστρεψε στις προσεγγίσεις στη ζώνη ασφαλείας. Ελαττώματα Παρά τα πλεονεκτήματά του, το MiG-3 είχε επίσης μια σειρά από μειονεκτήματα: Αδύναμη πανοπλία: δεν ήταν επαρκώς προστατευμένη από τα εχθρικά πυρά. Περιορισμένη ορατότητα: Η ορατότητα από το πιλοτήριο δεν ήταν η καλύτερη. Ευπάθεια σε ζημιά κινητήρα: Η ζημιά του κινητήρα συχνά είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια του αεροσκάφους. Σύναψη Το MiG-3 έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ιστορία της σοβιετικής αεροπορίας. Ήταν ένα από τα πρώτα σοβιετικά μαχητικά που δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες. Η εμπειρία που αποκτήθηκε κατά τη δημιουργία του MiG-3 χρησιμοποιήθηκε στην ανάπτυξη επόμενων μοντέλων μαχητικών. Το MiG-3 έπαψε να υπάρχει λόγω συνθηκών. Γρήγορο σε μεγάλο υψόμετρο, αλλά πολύ αδέξιο κοντά στο έδαφος, καθώς και με πολύ αδύναμα όπλα για τον Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο, αυτό το αεροσκάφος έγινε απλά περιττό. Ωστόσο, οι λόγοι της διακοπής του δεν είναι οι επιτυχίες του LaGG-2 ή του Yak-1, αλλά η ανάγκη για τα επιθετικά αεροσκάφη Il-2. Ο Ιωσήφ Στάλιν αποφάσισε ότι το Il-2 ήταν πιο σημαντικό για τον στρατό και στα τέλη του 1941 το MiG-3 δεν παρήχθη πλέον. Συνολικά, από το 1940 έως το 1942, το πειραματικό εργοστάσιο Νο. 155 και το εργοστάσιο GAZ Νο. 1 κατασκεύασαν 3.172 αεροσκάφη MiG-3.
Автор Дмитрий Плотников
Читайте больше на https://military.pravda.ru/2134517-sovetskii-vysotnyi-istrebitel/
Читайте больше на https://military.pravda.ru/2134517-sovetskii-vysotnyi-istrebitel/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου