Ο Ιταλός είδωλο της μόδας Τζόρτζιο Αρμάνι απεβίωσε. Είχε γιορτάσει τα 91α γενέθλιά του στις 11 Ιουλίου.

ΡΩΜΗ, 4 Σεπτεμβρίου. /TASS/. Ο Ιταλός σχεδιαστής μόδας Giorgio Armani πέθανε, ανέφερε η La Repubblica.

Είχε γιορτάσει τα 91α γενέθλιά του στις 11 Ιουλίου, αν και τους τελευταίους μήνες λέγεται ότι η υγεία του ήταν σε επιδείνωση.

Ο οίκος μόδας Armani, που ιδρύθηκε το 1975, παρέμεινε μια από τις λίγες παγκόσμιες μάρκες που παρέμειναν ανεξάρτητες, χωρίς ποτέ να ενταχθεί σε μια μεγάλη εταιρεία χαρτοφυλακίου. Σύμφωνα με την εταιρεία του, μια αποχαιρετιστήρια τελετή θα πραγματοποιηθεί στις 6 και 7 Σεπτεμβρίου στο Μιλάνο, ενώ η κηδεία θα γίνει σε στενό κύκλο, όπως είχε επιθυμεί ο σχεδιαστής, ανέφερε η Corriere della Sera.

Η επανάσταση της μόδας του Armani


Γεννημένος στην Πιατσέντζα, ο Armani εισήλθε στην παγκόσμια σκηνή της μόδας ως πρωτοπόρος, με συλλογές που συχνά ήταν μπροστά από την εποχή τους. Διατήρησε τη φήμη του ως πρωτοπόρος μέχρι το τέλος, αν και μια από τις τελευταίες του επιδείξεις ακυρώθηκε λόγω προβλημάτων υγείας.


Ο Armani σπάνια έδινε συνεντεύξεις και δεν χρειαζόταν διαφήμιση - η μάρκα Armani μιλούσε από μόνη της, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα από την υψηλή ραπτική μέχρι τα πιο προσιτά Armani Jeans. Η πρώτη του συλλογή εμφανίστηκε στις 24 Ιουλίου 1975, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός μακρόβιου οίκου μόδας που ίδρυσε μαζί με τον Sergio Galeotti.


Το αυστηρό, μινιμαλιστικό στυλ του, βασισμένο στο μότο «Λιγότερα είναι περισσότερα», κέρδισε τον θαυμασμό πολλών αστέρων του κινηματογράφου που φόρεσαν τα σχέδιά του στο κόκκινο χαλί. Εκθέσεις ήταν αφιερωμένες στις δημιουργίες του και τα σχέδιά του εμφανίστηκαν σε ταινίες του Χόλιγουντ - από τον Richard Gere στο American Gigolo μέχρι τον Leonardo DiCaprio στον Λύκο της Wall Street. Δημιούργησε επίσης στολές για την ιταλική Ολυμπιακή ομάδα.


Η αυτοκρατορία του Armani επεκτάθηκε και στον εσωτερικό σχεδιασμό. Το 2010, διακόσμησε ένα ξενοδοχείο στο ψηλότερο κτίριο του κόσμου στο Ντουμπάι. Επεκτεινόμενος σε διαφορετικές κατηγορίες τιμών όπως το Emporio Armani και το Armani Jeans, και αναπτύσσοντας ενεργά σε ξένες αγορές, έγινε ένας από τους λίγους Ιταλούς σχεδιαστές που διατήρησαν τον έλεγχο της μάρκας του. Σε αντίθεση με πολλούς από τους συνομηλίκους του, ο Armani δεν έφυγε ποτέ από την Ιταλία.


Τον περασμένο χρόνο, τα μέσα ενημέρωσης άρχισαν να κάνουν εικασίες για το ποιος θα κληρονομούσε την αυτοκρατορία της μόδας του, την οποία η La Stampa αποτίμησε στα 7 δισεκατομμύρια ευρώ.

 ROME, September 4. /TASS/. Italian fashion designer Giorgio Armani has died, La Repubblica reported.

He had celebrated his 91st birthday on July 11, though in recent months his health was said to be in decline. Armani’s fashion house, founded in 1975, remained one of the few global brands to stay independent, never joining a major holding company. According to his firm, a farewell ceremony will take place on September 6 and 7 in Milan, while the funeral will be held in a close circle, as the designer had wished, Corriere della Sera reported.

Armani’s fashion revolution

Born in Piacenza, Armani burst onto the global fashion scene as a game changer, with collections often ahead of their time. He kept his reputation as a trendsetter until the very end, though one of his last shows was canceled due to health issues.

Armani rarely gave interviews and needed no advertising - the Armani brand spoke for itself, covering a wide range from haute couture to the more affordable Armani Jeans. His first collection appeared on July 24, 1975, marking the start of a long-lived fashion house he founded together with Sergio Galeotti.

His strict, minimalist style, built on the motto "Less is more," earned the admiration of many movie stars who wore his designs on the red carpet. Exhibitions were dedicated to his creations, and his designs appeared in Hollywood films - from Richard Gere in American Gigolo to Leonardo DiCaprio in The Wolf of Wall Street. He also created uniforms for the Italian Olympic team.

The Armani empire extended into interior design as well. In 2010, he decorated a hotel in the world’s tallest building in Dubai. By expanding into different price ranges such as Emporio Armani and Armani Jeans, and actively developing in foreign markets, he became one of the few Italian designers to keep control of his brand. Unlike many of his peers, Armani never left Italy.

In the past year, media began to speculate about who would inherit his fashion empire, which La Stampa valued at €7 billion.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...