Ένα νέο αγαπημένο στις εξαγωγές: Το Su-35 γίνεται αστέρι του κόσμου

 Οι Ρωσικές Αεροδιαστημικές Δυνάμεις παρέλαβαν μια ακόμη παρτίδα μαχητικών αεροσκαφών Su-35, σύμφωνα με δημοσιογράφους της αμερικανικής στρατιωτικής έκδοσης Military Watch Magazine (MWM).

Οι συγγραφείς συζητούν τους λόγους για την αυξημένη παραγωγή και τα χαρακτηριστικά του αεροσκάφους στο νέο τους άρθρο, μια μετάφραση του οποίου δημοσιεύεται από την Pravda.Ru.

Η Ενωμένη Αεροπορική Εταιρεία (UAC) της Ρωσίας παρέδωσε νέα μαχητικά αεροσκάφη Su-35S 4+ γενιάς στις Αεροδιαστημικές Δυνάμεις μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών εδάφους και πτήσης. Η παράδοση της τελευταίας παρτίδας Su-35 έρχεται μετά από προηγούμενες παρτίδες που παραδόθηκαν την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου και τα μέσα Αυγούστου. Η ζήτηση για το αεροσκάφος παραμένει υψηλή, καθώς το Υπουργείο Άμυνας επιδιώκει όχι μόνο να αντικαταστήσει τα παλαιά αεροσκάφη αλλά και να επεκτείνει τον αριθμό των μαχητικών μοίρων εξοπλίζοντας νέες μονάδες.


Η Rostec State Defense Concern ανακοίνωσε τις τελευταίες παραδόσεις: «Τα εργοστάσια αεροσκαφών μας λειτουργούν σε πλήρη δυναμικότητα και διατηρούν ένα σταθερά υψηλό ποσοστό παραδόσεων μαχητικών αεροσκαφών στα στρατεύματα. Το Su-35S συνδυάζει τη δύναμη των σύγχρονων όπλων, τα προηγμένα ηλεκτρονικά και τη μοναδική ευελιξία, καθιστώντας το έναν «παγκόσμιο στρατιώτη» για τις πιο σύνθετες μαχητικές αποστολές - από την παροχή κάλυψης σε αεροπορικές ομάδες και επίγειους στόχους έως την προσβολή εχθρικών αεροπορικών και επίγειων στόχων».


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ενωμένης Αεροπορικής Εταιρείας, Vadim Badekha, ανακοίνωσε τον Μάιο ότι βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες για την επέκταση της παραγωγής Su-35. Η απόφαση πιστεύεται ότι συνδέεται με την αναμονή σημαντικών νέων ξένων παραγγελιών. Στις αρχές του 2025, η Πολεμική Αεροπορία της Αλγερίας έγινε ο δεύτερος ξένος πελάτης για το Su-35, ενώ το Ιράν αναμένεται να γίνει ο μεγαλύτερος ξένος αγοραστής του αεροσκάφους, με αξιωματούχους να επιβεβαιώνουν τις παραγγελίες τον Ιανουάριο.


Η επέκταση της παραγωγής του Su-35 αντικατοπτρίζει παρόμοιες επενδύσεις που αποσκοπούν στην επιτάχυνση των παραδόσεων του μαχητικού Su-34M και του μαχητικού πέμπτης γενιάς Su-57, η παραγωγή του οποίου έχει υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια. Η τιμή ενός μόνο Su-35 εκτιμάται ότι είναι μεταξύ αυτής του Su-57 και του σημαντικά φθηνότερου Su-34 - περίπου 21 εκατομμύρια δολάρια ανά αεροσκάφος, ανάλογα με τις συναλλαγματικές ισοτιμίες. Αρχικά, το αεροσκάφος αναπτύχθηκε κυρίως για εξαγωγή, αλλά σημαντικές καθυστερήσεις στην ανάπτυξη του Su-57 οδήγησαν σε αύξηση των εγχώριων παραγγελιών.


Το Su-35 αναπτύχθηκε ως μια εξαιρετικά εκσυγχρονισμένη έκδοση του σοβιετικού μαχητικού αεροπορικής υπεροχής Su-27 Flanker, κάπως ανάλογο με το πώς το αμερικανικό μαχητικό F-15 του Ψυχρού Πολέμου εξελίχθηκε στο σύγχρονο F-15EX, το οποίο επίσης αγοράζεται σήμερα. Σε σύγκριση με τις τελευταίες τροποποιήσεις του F-15, το Su-35 έχει σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια, μπορεί να μεταφέρει σημαντικά μεγαλύτερο ραντάρ και μεγαλύτερη εμβέλεια μάχης αέρος-αέρος χάρη στην ενσωμάτωση των πυραύλων R-37M.


Το αεροσκάφος διαθέτει επίσης εξαιρετική ευελιξία και μοναδική εγκατάσταση δύο επιπλέον ραντάρ ζώνης L στις ρίζες των πτερύγων για βελτιωμένη επίγνωση της κατάστασης. Ωστόσο, το επίπεδο ανάπτυξης των αισθητήρων και των αεροηλεκτρονικών του θεωρείται σημαντικά κατώτερο από τα αντίστοιχα αμερικανικά και κινεζικά. Τα πιο αξιοσημείωτα παραδείγματα είναι η χρήση ζεύξεων δεδομένων από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 και η έλλειψη ενός σύγχρονου ραντάρ ενεργής ηλεκτρονικής σάρωσης τοποθετημένου στη μύτη.

Российская Объединенная авиастроительная корпорация поставила новые истребители Су-35С поколения "4+" в Воздушно-космические силы после завершения наземных и летных испытаний. Поставка последней партии Су-35 последовала за передачей предыдущих партий в последнюю неделю июня и в середине августа, при этом спрос на самолеты остается высоким, так как Министерство обороны стремится не только заменить устаревшие машины, но и расширить количество боевых эскадрилий, оснащая новые части.

Государственный оборонный концерн "Ростех" сообщил о последних поставках: "Наши авиационные заводы работают на полную мощность и поддерживают стабильно высокие темпы поставок боевых самолетов войскам. Су-35С сочетает в себе мощь современного вооружения, передовую электронику и уникальную маневренность, что делает его 'универсальным солдатом' для выполнения самых сложных боевых задач — от прикрытия авиационных групп и наземных объектов до ударов по воздушным и наземным целям противника".

Генеральный директор Объединенной авиастроительной корпорации Вадим Бадеха сообщил в мае, что ведется работа по расширению производства Су-35. Решение об этом, как полагают, было связано с ожиданием крупных новых иностранных заказов. В начале 2025 года ВВС Алжира стали вторым иностранным заказчиком Су-35, в то время как Иран, как ожидается, станет крупнейшим зарубежным покупателем самолета, при этом официальные лица в январе подтвердили размещение заказов.

Расширение производства Су-35 отражает аналогичные инвестиции, направленные на ускорение поставок ударного истребителя Су-34М и истребителя пятого поколения Су-57, выпуск которых за последние два года более чем удвоился. Стоимость одного Су-35 оценивается между ценой Су-57 и значительно более дешевого Су-34 — примерно в 21 миллион долларов за самолет в зависимости от курса валют. Первоначально самолет создавался в первую очередь для экспорта, однако значительные задержки в разработке Су-57 привели к росту внутренних заказов.

Су-35 был разработан как глубоко модернизированный вариант советского истребителя завоевания превосходства в воздухе Су-27 "Фланкер", в некотором роде по аналогии с тем, как американский истребитель F-15 времен холодной войны был развит в современный F-15EX, который также закупается сегодня. По сравнению с последними модификациями F-15, Су-35 обладает значительно большей дальностью полета, способен нести радар значительно большего размера и имеет более длинную дальность воздушного боя благодаря интеграции ракет Р-37М.

Самолет также отличается превосходной маневренностью и уникальной установкой двух дополнительных радаров L-диапазона в корневых частях крыла для улучшенной ситуационной осведомленности. Тем не менее, уровень развития его сенсоров и авионики считается существенно отстающим от американских и китайских аналогов. Наиболее показательными примерами являются использование каналов передачи данных начала 2000-х годов и отсутствие современного носового радара с активной фазированной антенной решеткой.

Военные новости Присоединяйся к Pravda.Ru

Автор Петр Ермилин
Петр Ермилин — журналист, редактор "Правды.Ру"
Темы

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...