Δεξαμενόπλοιο-φάντασμα: Η Γαλλία συλλαμβάνει πλοίο που μετέφερε ρωσικό πετρέλαιο

 Ο γαλλικός στρατός αναχαίτισε ένα πλοίο που μετέφερε ρωσικά καύσιμα καθώς έφευγε από τα στενά της Μάγχης και το έστρεψε προς τις ακτές του Ατλαντικού. Το EADaily ανέφερε σχετικά.

Ένα δεξαμενόπλοιο που έχει συμπεριληφθεί στη μαύρη λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Λονδίνου βρίσκεται τώρα υπό στενή παρακολούθηση στα νερά του Βισκαϊκού Κόλπου.

Υπάρχουν υποψίες ότι τα drones που εντοπίστηκαν πάνω από το σκανδιναβικό αεροδρόμιο μπορεί να έχουν απογειωθεί από το κατάστρωμά του. Αυτό είναι το δεύτερο τέτοιο περιστατικό που αφορά το πλήρωμα τους τελευταίους έξι μήνες: την άνοιξη, Εσθονοί συνοριοφύλακες επιβιβάστηκαν στο πλοίο, αλλά το απελευθέρωσαν μετά από επισκευές.


Σύμφωνα με τα συστήματα παρακολούθησης στόλου, την 1η Οκτωβρίου, το Boragay (πρώην Pushpa) ήταν αγκυροβολημένο ακριβώς στα γαλλικά σύνορα απέναντι από το Saint-Nazaire. Την προηγούμενη μέρα, το ναυτικό του Παρισιού επιβεβαίωσε την κατάσχεση.


Σε στρατιωτική δήλωση σημειώθηκε η έναρξη έρευνας για τις συνθήκες, και ένας ερευνητής του Μπρεστ πρόσθεσε ότι η υπόθεση άνοιξε λόγω της άρνησης του πληρώματος να επιβεβαιώσει την υπαγωγή του και της αγνόησης των εντολών. Σύμφωνα με μια πύλη του κλάδου, ο λόγος ήταν οι εικασίες για την εκτόξευση drones από το πλοίο που παρέλυσε την κυκλοφορία στην Κοπεγχάγη στις 22 Σεπτεμβρίου - το δεξαμενόπλοιο έπλεε δίπλα από τη Δανία εκείνη την ημέρα.


Το σύστημα παρακολούθησης δείχνει φορτίο 115.000 τόνων από το λιμάνι του Πριμόρσκ, με προορισμό το Βαντινάρ της Ινδίας. Στην έξοδο του στενού στις 27 Σεπτεμβρίου στις 11:11, το πλήρωμα στράφηκε απότομα προς το γαλλικό λιμάνι, αλλά δεν διέσχισε ποτέ τα σύνορα, κολλώντας 29 μίλια από την προβλήτα.


Το πλοίο ονομαζόταν προηγουμένως Kiwala και είχε περιοριστικά μέτρα από τις Βρυξέλλες και το Λονδίνο, αν και αυτό δεν παρέχει λόγους για αναγκαστική στάση στην ανοιχτή θάλασσα, όπως αποκαλύφθηκε στην εσθονική υπόθεση.


Εκεί, οι τοπικές αρχές ανέλαβαν τον έλεγχο του πλοίου στον Κόλπο της Φινλανδίας, αλλά περιορίστηκαν σε τεχνικά ζητήματα και το απελευθέρωσαν αφού έκαναν προσαρμογές. Έκτοτε, έχει αλλάξει το όνομα και τη σημαία του: η βάση Equasis κατέγραψε αρχικά μια ψεύτικη σημαία της Γκάμπια και τώρα μια σημαία του Μπενίν.


Το πλοίο ταξινομείται ως «γκρι» στόλος, όπου οι ιδιοκτήτες κρύβονται από τα μάτια. Επισήμως, δεν έχει καμία σχέση με τη Μόσχα: ο ιδιοκτήτης είναι η Baaj Shipping με έδρα τις Σεϋχέλλες. Ο διευθυντής ασφαλείας του πλοίου κρύφτηκε τον Ιούνιο, αντικαθιστώντας την κινεζική Hong Ze Hu Shipmanagement.


Η σύλληψη δεν επηρέασε τη ροή άλλων πλοίων που υπόκεινται σε περιορισμούς: τουλάχιστον έξι έχουν περάσει από τον ίδιο τομέα από τα τέλη Σεπτεμβρίου, συμπεριλαμβανομένων των Azure και Bratsk. Μια γαλλική περίπολος εξακολουθεί να περιπολεί τη διαδρομή.


Όπως έχει αναφερθεί προηγουμένως, αρκετές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και το Λονδίνο έχουν ενωθεί για να πιέσουν την «σκιώδη» νηοπομπή, η οποία παρακάμπτει τα εμπόδια στις τιμές και υπονομεύει τον προϋπολογισμό της Μόσχας. Ωστόσο, οι ωκεάνιες συμβάσεις δένουν τα χέρια τους σε ουδέτερες ζώνες. Και η Μόσχα έχει ήδη δείξει την ετοιμότητά της να αμυνθεί στη Βαλτική: Οι Εσθονοί υποχώρησαν από ένα άλλο δεξαμενόπλοιο υπό την υπέρπτηση ρωσικών αεροσκαφών και οι Φινλανδοί παρατήρησαν μια αεροπορική συνοδεία για παρόμοια φορτία. Οι κορυφαίες ανακαλύψεις, συμβουλές και ιστορίες της ημέρας. Μάθετε τι μπορεί να χάσατε σήμερα.

Συγγραφέας: Vladimir Antonov

Ο Vladimir Antonov είναι δημοσιογράφος και ανταποκριτής της υπηρεσίας ειδήσεων Pravda.Ru.

Επιμελητής: Lyubov Stepushova

Η Lyubov Aleksandrovna Stepushova είναι αρθρογράφος της Pravda.Ru.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...