Παίρνει «σάρκα & οστά» ο πρώτος περιφερειακός κόμβος υποθαλάσσιων καλωδίων στη Μεσόγειο – Οι χώρες που συμμετέχουν

 Σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της ψηφιακής ασφάλειας στη Μεσόγειο αποτελεί η δημιουργία νέου περιφερειακού κόμβου για την προστασία των υποθαλάσσιων καλωδιακών υποδομών, με τη συμμετοχή της Ιταλίας, της Ελλάδας, της Κύπρου και της Μάλτας.

Τον συντονισμό της πρωτοβουλίας θα αναλάβει η Ιταλία, με στόχο τη συνεργασία των χωρών στην παρακολούθηση και αντιμετώπιση πιθανών προβλημάτων.

Ο υπουργός Επιχειρήσεων της Ιταλίας Αδόλφο Ούρσο υπογράμμισε ότι τα υποβρύχια καλώδια αποτελούν κρίσιμη υποδομή για τις διεθνείς επικοινωνίες, τη μεταφορά δεδομένων και τη λειτουργία της παγκόσμιας οικονομίας.

Το έργο εντάσσεται σε ευρωπαϊκή πρωτοβουλία συνολικής χρηματοδότησης 5,8 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία δύο αντίστοιχων κόμβων στη Βαλτική και τη Μεσόγειο.

Για τον μεσογειακό κόμβο προβλέπονται 3,3 εκατ. ευρώ, με στόχο τη δημιουργία κοινών διαδικασιών, τεχνολογικής πλατφόρμας και ταχύτερης αντίδρασης σε διασυνοριακά περιστατικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...