Υδρογονάνθρακες: Τα μεγάλα projects σε Κέρκυρα και Κυπαρισσιακό μπαίνουν στην τελική ευθεία

 Στο «μπλοκ 2» δυτικά της Κέρκυρας, έχει προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο του 2027 η πρώτη ερευνητική γεώτρηση υδρογονανθράκων στην Ελλάδα μετά από περίπου 40 χρόνια

Η Ελλάδα μπαίνει σε μια κρίσιμη καμπή για το μέλλον της ενεργειακής της στρατηγικής, με δύο κομβικές ερευνητικές γεωτρήσεις στο Ιόνιο να προετοιμάζονται και διεθνείς ενεργειακούς κολοσσούς να εντείνουν την παρουσία τους.


Από τα δυτικά της Κέρκυρας μέχρι τον Κυπαρισσιακό Kόλπο, οι εξελίξεις «τρέχουν» με ρυθμούς που θυμίζουν ενεργειακό restart για τη χώρα, μετά από σχεδόν 40 χρόνια χωρίς ερευνητική γεώτρηση.

Κέρκυρα: Η πρώτη γεώτρηση μετά από τέσσερις δεκαετίες

Στο «μπλοκ 2» δυτικά της Κέρκυρας, έχει προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο του 2027 η πρώτη ερευνητική γεώτρηση υδρογονανθράκων στην Ελλάδα μετά από περίπου 40 χρόνια.
Στο έργο συμμετέχουν: ExxonMobil (60%), Energean (30%, και ρόλος διαχειριστή) και HelleniQ Energy (10%).
Η περιοχή «Ασωπός 1» παρουσιάζει εκτιμώμενο δυναμικό φυσικού αερίου περίπου 270 δισ. κυβικά μέτρα, ποσότητα που υπερκαλύπτει πολλαπλάσια την ετήσια κατανάλωση της Ελλάδας.
Η γεώτρηση θα φτάσει έως τα 4.622 μέτρα βάθος και θα κοστίσει περίπου 60–70 εκατ. ευρώ.
Αν τα αποτελέσματα είναι θετικά, θα ακολουθήσουν δεύτερη επιβεβαιωτική γεώτρηση, επενδύσεις περίπου 5 δισ. ευρώ για ανάπτυξη κοιτάσματος και πιθανές συνολικές δημόσιες απολαβές έως 10 δισ. ευρώ σε 20 χρόνια.

Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr

www.bankingnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...