Τα ταξί… έφυγαν, έρχονται τα φορτηγά

Κατάφερε να αποφύγει τις δυναμικές κινητοποιήσεις των σωματείων στις αστικές συγκοινωνίες λόγω του μέτρου της εφεδρείας, γλίτωσε την… σύγκρουση με τα ταξί, θα καταφέρει ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης να μην «ισοπεδωθεί» από τα φορτηγά Δημόσιας Χρήσης;
Η απάντηση μάλλον είναι αρνητική..

καθώς, ύστερα από την κατάθεση στη Βουλή της τροπολογίας για «απελευθέρωση» του κλάδου των φορτηγών-βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης από 1η Ιανουαρίου, ανοίγει ξανά το μέτωπο των κινητοποιήσεων στις χερσαίες εμπορευματικές μεταφορές.
Σύμφωνα με την τροπολογία, η μεταβατική περίοδος πριν από τον μηδενισμό της άυλης αξίας των αδειών, που είχε οριστεί για τις 30 Ιουνίου 2013, μέχρι το «άνοιγμα» του επαγγέλματος των φορτηγών παύει να ισχύει.
 Έτσι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στον κλάδο από την Δευτέρα 2 Ιανουαρίου, χωρίς να χρειαστεί να πληρώσουν την υπεραξία της άδειας. Θα καταβάλλουν δηλαδή μόνο το τίμημα του παράβολου για την έκδοση άδειας φορτηγού.
 Ουσιαστικά, η κατάργηση της μεταβατικής περιόδου αποτελεί το μοναδικό σημείο στο οποίο ο κ. Βορίδης συναινεί με τον προκάτοχό του κ. Ραγκούση και πυροδοτεί δυναμικές κινητοποιήσεις από τα σωματεία φορτηγών.
«Συνάδελφοι καταθέτουν τις άδειες στο υπουργείο μεταφορών επειδή δεν μπορούν να πληρώσουν τους φόρους, καθώς ο κλάδος πλήττεται από ύφεση. Η συγκεκριμένη τροπολογία θα μας βγάλει πάλι στους δρόμους» αναφέρει στο Capital.gr, το μέλος και πρώην πρόεδρος του πανελλήνιου συνδικάτου χερσαίων μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος που είχε πρωτοστατήσει στις απεργίες διαρκείας του καλοκαιριού του 2010.
Η κατάθεση της τροπολογίας  αιφνιδίασε τους ιδιοκτήτες φορτηγών, ύστερα και από την -σε θετικό κλίμα- συνάντηση που είχαν με τον κ. Βορίδη πριν από περίπου δέκα ημέρες.
 Μάλιστα, πριν από τον σχηματισμό κυβέρνησης ενότητας, οι συνδικαλιστές στα φορτηγά σχεδίαζαν την δημιουργία κοινού μετώπου με τους συναδέλφους τους στα ταξί ενόψει της επικείμενης τότε πλήρους και άμεσης απελευθέρωσης των κλάδων τους.
 Πλέον η ύστατη ελπίδα των ιδιοκτητών φορτηγών - βυτιοφόρων Δ.Χ. είναι να αποσυρθεί η επίμαχη τροπολογία, ώστε το επάγγελμα να απελευθερωθεί το 2013.
Στο κλάδο των ταξί πάντως, όπως έχει αναφέρει και στο Capital.gr ο κ. Βορίδης, η ολοκληρωτική απελευθέρωση του επαγγέλματος http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1359239, χωρίς πληθυσμιακά κριτήρια, δεν πρόκειται να εφαρμοστεί.



Πηγή:www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...