Δήμητρα Ματσούκα: "Είμαι μόνη μου, σαν ανεμώνη"

Για πρώτη φορά, η Δήμητρα Ματσούκα, επιβεβαιώνει πως είναι μόνη. Επίσης, η ίδια δήλωσε πως η οικονομική κρίση στο..
χώρο της είναι αγχωτική τόσο για τους ηθοποιούς όσο και για αυτούς που εργάζονται πίσω από τις κάμερες. Εδώ και καιρό ακουγόταν πως η Δήμητρα Ματσούκα χώρισε από τον Φώτη Βαλλάτο. "Είμαι μόνη μου, σαν ανεμώνη", είπε χαρακτηριστικά..
η ηθοποιός που είχε βγει με την αδερφή της στο Κολωνάκι για να διασκεδάσουν. Αν και πολλοί πίστευαν ότι οι δυο τους θα ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας κάτι τέτοιο τελικά δε συνέβη. Όσο για την κρίση, η ίδια απαντά "Είμαι αισιόδοξη από την φύση μου. Είναι αγχωτικό, όμως, όχι μόνο για τους ηθοποιούς, αλλά και για τους ανθρώπους που είναι πίσω από τις κάμερες".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...