H Κόρτνεϊ Κοξ μιλάει για την κολλητή της: «Από την Ανιστον έμαθα τα ντολμαδάκια και τα λατρεύω!»

Θωρείται μεγάλη σταρ στις ΗΠΑ, μεγαλύτερη ίσως απ’ ό,τι στην Ευρώπη. Κάτι που γίνεται αμέσως αντιληπτό από την πρώτη στιγμή που τη βλέπεις με κουστωδία πέντε ατόμων στον χώρο της συνέντευξης, αλλά και από τα μέτρα ασφαλείας..
τουλάχιστον τρία άτομα με ενδοεπικοινωνία τσέκαραν τους χώρους του ξενοδοχείου «Langham» πριν από την άφιξή της. Από κοντά η Κόρτνεϊ δείχνει όσο χρονών είναι, δηλαδή γύρω στα 47. Εχει καυστικό χιούμορ, αλλά χωρίς να κάνει διαρκώς πλάκα ή να αυτοσαρκάζεται όπως η «Μόνικα» στα «Φιλαράκια». Το διαζύγιο με τον Ντέιβιντ Αρκέτ λέγεται ότι της έχει στοιχίσει τρομερά, ειδικά όταν εκείνος δήλωσε στη ραδιοφωνική εκπομπή του Χάουαρντ Στερν ότι «καθ’ όλη τη διάρκεια του έγγαμου βίου δεν σταμάτησα να κάνω σεξ με διαφορετικές γυναίκες».  Τα τελευταία δύο χρόνια, η εργασιοθεραπεία, όπως έχει ήδη η ίδια δηλώσει, την έσωσε, χαρίζοντάς της επιτυχία με τα μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης στο «Cougar Town». Οπου «Πόλη των Κούγκαρ», των γυναικών δηλαδή που κυνηγούν νέους άντρες, εννοείται το Λος Αντζελες! Εδώ που τα λέμε, ο τίτλος κάθε άλλο παρά παραπλανητικός είναι…

- Τι κοινά έχει ο χαρακτήρας που υποδύεσαι με την πραγματική Κόρτνεϊ Κοξ;


Κανένα κοινό! Υποδύομαι μια γυναίκα που θεωρεί ότι είναι σέξι, και ίσως είναι, μια γυναίκα που βρίσκει παρηγοριά σε έναν νεότερο άντρα, που το μυαλό της παίζει γενικώς περίεργα παιχνίδια (γέλια). Εγώ είμαι πολύ ξεκάθαρη γενικά σε αυτά που θέλω. Δεν έχω αυταπάτες, ούτε ψευδαισθήσεις. Μερικές φορές με ρωτάνε πώς πέτυχα ή γιατί πέτυχα, δεδομένου ότι δεν προέρχομαι από προνομιούχα οικογένεια. Η αλήθεια είναι ότι είμαι ρεαλίστρια, βλέπω τα πράγματα όπως είναι και είμαι προσγειωμένη ίσως και περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Ενα και ένα κάνουν δύο! Στην πραγματικότητα, βέβαια, δεν περίμενα ποτέ ότι θα πήγαινα τόσο καλά στη ζωή μου. Ακόμα και σήμερα τσιμπιέμαι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...